اخبار اپل

مک پرو جدید با چیپ M2 Ultra معرفی شد؛ خداحافظی همیشگی اپل با اینتل!

مک پرو جدید با تراشه M2 Ultra معرفی شد؛ خداحافظی همیشگی اپل با اینتل!

اپل در کنفرانس WWDC 2023 از مک پرو جدید با تراشه سیلیکونی اپل M2 Ultra رونمایی کرد. به نظر می‌رسد طراحی شاسی این دستگاه تغییر چندانی نداشته و شبیه اینتل مک پرو ۲۰۱۹ است.

مک پرو دارای ۸ پورت تاندربولت و ۶ اسلات PCI برای توسعه ماژولار دیوایس است. کانفیگ پایه مک پرو با قیمت ۶۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

مک پرو با تراشه M2 Ultra

مک پرو ۲۰۲۳ با تراشه M2 Ultra

مک پرو با تراشه M2 Ultra پردازنده ۲۴ هسته‌ای، پردازنده گرافیکی تا ۷۶ هسته و ۱۹۲ گیگابایت رم دارد. دو پورت HDMI،‌ اترنت دوگانه ۱۰ گیگابایتی و موتور عصبی (Neural Engine) ۳۲ هسته‌ای برای یادگیری ماشینی طراحی شده است.

مک پرو ۲۰۲۳ جدیدترین اتصالات بی‌سیم یعنی وای فای 6E و بلوتوث ۵.۳ دارد.

پیش خرید Mac Pro 2023 از امروز آغاز می‌شود و از هفته آینده ارسال خواهد شد. عرضه مک پرو با تراشه M2 Ultra بالاخره تحول تراشه سیلیکونی اپل را تکمیل کرد. در کنار معرفی مک پرو جدید، اپل از مک استودیو M2 Max و M2 Ultra نیز رونمایی کرد.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 16 =