اخبار اپل

آیپد او اس ۱۷ با امکان شخصی‌سازی هرچه بیشتر معرفی شد

آیپد او اس ۱۷ با ویجت‌های تعاملی و شخصی‌سازی هرچه بیشتر معرفی شد!

اپل در WWDC 2023، آیپد او اس ۱۷ را به طور رسمی معرفی کرد. این آپدیت یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین به‌روزرسانی‌ها تا به امروز بوده است. نسخه جدید بهبودهای قابل توجهی در Stage Manager و هم‌چنین سفارشی‌سازی لاک اسکرین و ویجت‌های تعاملی هوم اسکرین داشته است.

استیج منیجر (Stage Manager) ، قابلیتی که سال گذشته با آیپد او اس ۱۶ معرفی شد به کاربران این امکان را می‌داد تا چند برنامه و پنجره را به طور همزمان باز کنند. حالا کاربران آیپد می‌توانند با مانیتورهای اکسترنال کار کنند. با آیپد او اس ۱۷، اپل توانایی‌های استیج منیجر را بیش از پیش ارتقا داده است.

آیپد او اس ۱۷ بهبودهایی در برنامه‌های FaceTime، Messages، Notes و سافاری دارد. در Messages قسمت جدیدی برای استیکرها وجود دارد که می‌توان تمام استیکرها را یک‌جا ساماندهی کرد، از استیکرهای لایو گرفته تا ایموجی‌ها و استیکرهای شخص ثالث. کاربران آیپد اکنون می‌توانند با استفاده از تصاویر خود، استیکرهای جدید بسازند.

آیپد او اس ۱۷ اینجاست

آیپد او اس ۱۷

شخصی‌سازی و سفارشی‌سازی لاک اسکرین با آی او اس ۱۶ به آیفون اضافه شد و حالا در آیپد و با iPadOS 17 در دسترس کاربران است و می‌توانند چند لاک اسکرین با والپیپرها، ویجت‌ها و فونت‌های مختلف ایجاد کنند.

سال‌ها برنامه Health به طور انحصاری روی آیفون در دسترس بود. حالا در آیپد او اس ۱۷ کاربران می‌توانند بدون نیاز به آیفون، داده‌های سلامت خود را بررسی کنند. این برنامه برای استفاده روی نمایشگر بزرگ‌تر بازطراحی شده و تمام داده‌های سلامت را که پیش‌تر در آیفون ذخیره شده بود، از طریق iCloud دریافت می‌کند.

برخی از ویژگی‌های جدید اضافه شده در iOS 17 نیز بخشی از به‌روزرسانی جدید آیپد او اس است، برنامه‌هایی مثل Journal و به‌روزرسانی‌های Find My. اگر می‌خواهید بدانید شما هم پاییز امسال امکان دریافت این آپدیت را دارید، به مطلب لیست دستگاه های پشتیبانی کننده آیپد او اس ۱۷ مراجعه کنید.

امکان ساخت استیکر در آیپد او اس ۱۷

اولین نسخه بتای iPadOS 17 امروز برای توسعه‌دهندگان منتشر می‌شود. اپل می‌گوید نسخه بتا به طور عمومی تابستان امسال در دسترس خواهد بود، در حالی که انتظار می‌رود نسخه رسمی در پاییز امسال منتشر شود. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مطلب رونمایی از آی او اس ۱۷ را برای آگاهی بیشتر از تغییرات این دو سیستم‌عامل، مطالعه کنید. در کنار معرفی این دو سیستم عامل، اپل از محصولات فیزیکی مثل اپل ویژن پرو و مک استودیو جدید نیز رونمایی کرد که مطالعه آن‌ها نیز خالی از لطف نیست.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 10 =