اخبار اپل

هوم پاد مینی در سه رنگ جدید آبی، نارنجی و زرد رونمایی شد

هوم پاد مینی در سه رنگ جدید آبی، نارنجی و زرد رونمایی شد

در رویداد اکتبر اپل با عنوان Unleashed، علاوه بر معرفی مک بوک پرو جدید و ایرپاد نسل 3، اپل از خانواده جدید هوم پاد مینی با سه رنگ جدید هم رونمایی کرد. در ادامه به بررسی مشخصات، قیمت و رنگ‌های جدید هوم پاد مینی می‌پردازیم…

اپل امروز در جریان رویداد امشب خود، سه رنگ جدید برای HomePod mini ارائه کرد. این هوم پادها همان اسپیکرهای هوشمند نسبتا ارزان اپل هستند که برای ارتباط با سیستم خانه‌ی هوشمند استفاده می‌شوند.

نکات مهمی که در رابطه با هوم پاد مینی جدید باید بدانید:

  • هوم پاد مینی اپل دارای سه رنگ جدید است: نارنجی، آبی و زرد
  • این رنگ‌های جدید به دو رنگ سیاه و سفید گذشته اضافه می‌شوند.
  • HomePod Mini جدید در ماه نوامبر عرضه می‌شود.

 

معرفی هوم پاد مینی در 3 رنگ جدید

معرفی هوم پاد مینی در 3 رنگ جدید

درست همانند اسپیکرهای موجود فعلی، در این هوم پادهای جدید نیز رنگ مربوطه، تمامی نقاط آن‌ها را می‌پوشاند و به عبارتی کل بدنه‌ی هوم پاد به یک رنگ است و بگونه‌ای نیست که سطح مش (قسمت توری مانند) آن با سطح صاف آن رنگی متفاوت داشته باشد!

بخشی از بیانیه‌ی مطبوعاتی اپل:

هوم پاد مینی 2021 با رنگ‌های شگفت انگیز جدیدش، می‌تواند با تم‌های رنگی متنوع محیط کار و اتاق شما ست شود و همچنین مثل گذشته امکاناتی مانند صدای رسا و شفاف، پشتیبانی قدرتمند از Siri و کنترل ساده و ایمن خانه‌های هوشمند را برای کاربران ارائه می‌دهد. این محصول در حالی این خدمات را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد که از حریم خصوصی آن‌ها نیز به خوبی محافظت می‌کند!
شاید برای شما جالب باشد اگر بگوییم که کابل برق این اسپیکرها نیز با رنگ خود اسپیکر مطابقت دارد…

معرفی و قیمت هوم پاد مینی جدید

هوم پاد مینی در رنگ های جدید

هوم پاد مینی در رنگ های جدید

می‌توان گفت تنها تغییری که در هوم پادهای جدید اپل داشتیم، اضافه شدن رنگ‌های جدید بوده است و مابقی عملکرد، همچنان مانند نسل‌های قبلی پابرجاست و کاربران می‌توانند با همان کارایی از آن استفاده کنند.

همه‌ی قابلیت‌هایی که در HomePod mini گذشته شما را به خود جذب می‌کرد، در هوم پاد تازه معرفی شده با رنگ‌های جدید نیز وجود دارد؛ از جمله می‌توان گفت ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از Siri، قابلیت ارسال پیام‌های صوتی با ویژگی Intercom و … همچنان پابرجا هستند.

البته این نکته را هم باید بگوییم که HomePod mini با اشتراک Voice Plan اپل موزیک که اپل تدارک دیده (تنها با هزینه‌ی 5 دلار) و در آن بر روی صدا و کیفیت آن در برنامه‌ی Apple Music تمرکز کرده، کاملا هماهنگ است و به خوبی کار می‌کند.

همچنین باید بدانید که قیمت این اسپیکرها نیز ثابت مانده است و می‌توانید آن‌ها را در ماه نوامبر با قیمت ۹۹ دلار خریداری کنید…

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهسا نمیرانیان

از صفر شروع کردم و تو هر زمینه‌ای یه سرکی کشیدم؛ تولید محتوا (متنی، گرافیکی و ویدیویی)، سئو، دیجیتال مارکتینگ، وردپرس و طراحی سایت و کارای مرتبط تو این زمینه‌ها؛ شروع کارم از 6 سال پیش و با دنیای اپل و محصولاتش بود و هنوزم طرفدار پروپاقرصشم:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + سه =