اخبار تکنولوژی

علاوه بر اپل موزیک و پاندورا، هم اکنون Deezer نیز از هوم پاد پشتیبانی میکند

علاوه بر اپل موزیک و پاندورا، هم اکنون Deezer نیز از هوم پاد پشتیبانی میکند

سرویس استریم موسیقی دیزر (Deezer) به تازگی اعلام کرده است که از هوم پاد و هوم پاد مینی اپل پشتیبانی می‌کند. با فراسیب همراه ما باشید.

سرویس دیزر چیست؟

دیزر یک سرویس استریم موسیقی است که از آگوست 13 سال پیش (2007) در پاریس شروع به فعالیت کرده است. این سرویس یکی از ارزان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین سرویس‌های استریم موسیقی‌ست. فراسیب نیز به شما علاقه مندان دنیای موسیقی، این سرویس را ارائه می‌دهد؛ برای اطلاعات بیشتر به محصول دیزر در سایت فراسیب مراجعه کنید.

پشتیبانی دیزر از هوم پاد اپل

پشتیبانی دیزر از هوم پاد اپل

نحوه کارکرد دیزر در هوم پاد و هوم پاد مینی اپل

تمامی اشتراک‌های خریداری شده، آی او اس 14.3 یا بالاتر و آخرین نسخه نرم افزار هوم پاد و هوم پاد مینی، می‌توانند از دستورات صوتی خود برای استفاده از دیزر استفاده کنند. دستوراتی مثل Hey Siri, play my Flow. با این فرمان، شما می‌توانید تعداد نامحدودی از آهنگ‌های مورد علاقه تان به علاوه آهنگ‌های جدیدی که مناسب شما هستند را گوش دهید.

با فرمان‌های صوتی می‌توانید قطعه مورد نظر، خواننده، آلبوم، مورد علاقه‌ها یا پلی‌لیست‌ها را انتخاب کنید. اگر دیزر، سرویس استریم موسیقی پیش فرض شما نیست، یادتان باشد که در انتهای هر فرمان عبارت On Deezer را بگویید. شما همچنین می‌توانید قطعه‌ای را لایک یا دیسلایک کنید؛ بر روی تکرار بگذارید یا شافل کنید.

دیزر همچنین اعلام کرده است که کاربران HiFi می‌توانند از کیفیت بالای HiFi در هوم پاد یا هوم پاد مینی استفاده کنند.

پشتیبانی دیزر از هوم پاد اپل

پشتیبانی دیزر از هوم پاد اپل

کاربران ما به لطف هوم پاد، نیازی به مقایسه کیفیت صدا ندارند. کاربران HiFi همچنان می‌توانند از آهنگ‌های مورد علاقه شان بدون افت کیفیت صدا لذت ببرند. اما اگر شما کاربر HiFi نیستید نگران نباشید. دیزر بر روی هوم پاد بهترین همدم خانه افراد است؛ زمانی که می‌خواهید به چشم‌ها و انگشتانتان استراحتی بدهید یا چند کار را همزمان انجام دهید.

– نیکولاس پینوتئا، مدیر ارتباطات مشترک دیزر

کشورهای پشتیبانی کننده از این ویژگی

هوم پاد و هوم پاد مینی اپل از دیزر در حال حاضر در استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ژاپن، مکزیک، اسپانیا، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا پشتیبانی می‌شود. برای استفاده از دیزر اپلیکشن Deezer را از اپ استور دانلود کنید.

در پایان

اگر از هوم پاد یا هوم پاد مینی استفاده می‌کنید، خبر خوب آنکه با تهیه اشتراک مقرون به صرفه دیزر، می‌توانید در هوم پاد خود از این سرویس استفاده کنید. تفاوت هوم پاد و هوم پاد مینی را نمی‌دانید؟ مقاله هوم پاد مینی در مقایسه با هوم پاد را مطالعه کنید و نظرتان را با ما و دیگر همراهان فراسیب به اشتراک بگذارید.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =