اخبار اپل

تی وی او اس ۱۷ و سیستم هوم پاد ۱۷ بصورت عمومی منتشر شد

تی وی او اس ۱۷ و سیستم هوم پاد ۱۷ بصورت عمومی منتشر شد

کمپانی اپل در جهت بروزرسانی تمامی سیستم عامل‌های خود در خانواده اپل، تی وی او اس ۱۷ و سیستم هوم پاد ۱۷ را به‌صورت عمومی در دسترس قرار داد؛ که با هم نگاهی اجمالی به آن‌ها می‌کنیم و در نهایت نحوه آپدیت به آن‌ها را نیز به شما آموزش خواهیم داد.

با عرضه آی او اس 17 و دیگر سیستم عامل‌های اپل برای دستگاه‌های خود، حال نوبت به tvOS 17 و HomePod Software 17 رسیده است که با تغییرات نسبتا خوبی، می‌خواهند تجربه بهتری از تعامل با آن‌ها را برای شما ایجاد کنند. 

تغییرات تی وی او اس ۱۷ برای AppleTV

تغییرات tvOS 17

تغییرات tvOS 17

با بروز رسانی به tvOS 17 شاهد تغییراتی خواهید بود که در زیر به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • کنترل سنتر جدید: تی وی او اس ۱۷ دارای یک کنترل سنتر جدید است که قدرتمندتر از قبل عمل کرده و به‌راحتی قابل استفاده است. این کنترل سنتر شامل تب‌هایی برای تنظیمات مختلف مانند خروجی صدا، هوم کیت و تنظیمات سیستم است.
  • اضافه شدن FaceTime: هم اکنون کاربران تی وی او اس ۱۷ می‌توانند تماس‌های FaceTime را در تلویزیون خود ایجاد و دریافت کنند. این ویژگی یک راه عالی برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده‌ها است که قصد دارند در یک صفحه نمایش بزرگ به دیدار یکدیگر بروند.
اضافه شدن Face Time

اضافه شدن Face Time

  • Apple Music Sing: یک ویژگی جدید کارائوکه است که امکان می‌دهد موزیک‌های مورد علاقه خود را در تلویزیون خود بخوانید.

از دیگر قابلیت‌های این سیستم عامل جدید اپل می‌توان به پشتیبانی از Dolby Vision 8.1، انتخاب محافظ صفحه نمایش (Screen Savers) بر اساس بخش Memories در برنامه Photos اشاره کرد.

نحوه نصب tvOS 17

  1. به قسمت تنظیمات در Apple TV خود بروید.
  2.  وارد قسمت System شوید.
  3. بر روی Software Updates کلیک کرده و آن را به آخرین نسخه بروز کنید.

تغییرات و آپدیت های سیستم هوم پاد ۱۷

تغییرات HomePod 17

تغییرات HomePod 17

سیستم هوم پاد ۱۷ نیز تغییراتی کرده است که می‌توانید در زیر آن‌ها را مشاهده کنید:

  • پشتیبانی سیری از AirPlay: اکنون می‌توانید یک جلسه به‌صورت AirPlay را از آیفون یا آیپد خود مستقیما در HomePod و فقط با استفاده از صدای خود شروع کنید.
  • قابلیت جدید سیری: دارندگان اسپیکرهای هوشمند اپل، از این پس می‌توانند با استفاده از برنامه‌های آیفون از سیری بخواهند که مدیا مورد نظرشان را پخش کند. همچنین دیگر برای صحبت کردن با سیری نیازی به گفتن Hey Siri نخواهید داشت و فقط با صدا زدن نام آن می‌توانید درخواستتان را مطرح کنید.
  • تغییر در کنترل تماس‌ها: در سیستم هوم پاد 17 می‌توانید با استفاده از صدای خود تماسی را بی‌صدا یا لغو کنید.

علاوه بر این ویژگی‌های جدید، HomePod Software 17 تعدادی رفع اشکال و بهبود برای پایداری بیشتر را نیز شامل می‌شود.

نحوه بروز رسانی به سیستم هوم پاد ۱۷

نحوه بروز رسانی به HomePod 17

نحوه بروز رسانی به HomePod 17

برای بروزرسانی به سیستم هوم پاد ۱۷، قسمت Home را در آیفون یا آیپد خود باز کنید و روی آیکون Home در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید. سپس روی تنظیمات هوم پاد ضربه بزنید و به قسمت بروزرسانی بروید. از این‌جا گزینه دانلود و نصب را انتخاب کنید.

سیستم عامل جدید قابلیت جدید

به‌طور کلی تی وی او اس ۱۷ یک بروز رسانی قابل توجه برای اپل تی وی محسوب می‌شود که تعدادی ویژگی و پیشرفت جدید را معرفی می‌کند و باعث می‌شود کار با این دستگاه لذت بخش‌تر شود و از آن سو سیستم هوم پاد ۱۷ نیز یک بروزرسانی رایگان است که با اضافه کردن قابلیت‌های نسبتا قابل قبول و کوچکی سعی در بهبود خود دارد و در دسترس کاربران HomePod و HomePod mini قرار گرفته است.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هجده =