اخبار, اخبار اپل

ایرپاد نسل 3 با پشتیبانی از Spatial Audio و طراحی جدید معرفی شد

ایرپاد نسل 3 با پشتیبانی از spatial audio و طراحی جدید معرفی شد

اپل در اواسط مراسم پاییزی خود، قبل از رونمایی از مک بوک پرو ۲۰۲۱ ، ایرپاد نسل سوم خود را هم با پشتیبانی از قابلیت spatial audio (صدای چند بعدی یا همان فضایی)، مقاوم در برابر آب و با طراحی جدید معرفی کرد. در ادامه به بررسی مشخصات و قیمت ایرپاد نسل 3 خواهیم پرداخت…

معرفی ایرپاد سری ۳ اپل

در رویداد unleashed اپل که امشب برگزار شد، اپل از نسل جدید ایرپادهای خود پرده برداشت. معرفی ایرپاد 3 در این کنفرانس، با نگاهی عمیق به قابلیت spatial audio شروع شد که با اپل موزیک نیز سازگار شده است.

اپل مدت‌ها در حال کار بر روی قابلیت spatial audio و توسعه‌ی آن بود که سرانجام به همراه ایرپاد نسل 3 آن را معرفی کرد. ایرپادهای اپل چندین مرتبه در صدر محبوب‌ترین هندزفری‌های موجود در دنیا قرار گرفتند و اپل در تلاش است تا همچنان این محبوبیت را حفظ کند.

ایرپاد نسل سوم با پشتیبانی از Spatial Audio و طراحی جدید ارائه شده که سنسوری بر روی ساقه‌های خود دارد و با استفاده از این سنسور می‌تواند پخش موزیک و صدا را کنترل کند…

مشخصات ایرپاد نسل 3

مشخصات ایرپاد نسل 3

ایرپاد نسل 3 دارای بیس (Bass) قدرتمند و فرکانس‌های بالا می‌باشد که باعث می‌شود موزیک‌هایی که در دسته‌های مختلف پخش می‌شوند، با بهترین کیفیت ممکن به گوش شما برسند. ایرپادهای جدید در برابر عرق کردن و آب مقاوم هستند. طراحی contour جدید، صدا را مستقیماً به گوش کاربر می‌رساند. این مورد از ویژگی EQ Adaptive برخوردار است که اپل آن را به همراه AirPods Pro معرفی کرده است؛ این ویژگی توانایی این را دارد که صدای مربوط به real-time را سفارشی و شخصی سازی کند.

باتری ایرپاد نسل 3

قاب ایرپاد را باز کنید؛ گزینه‌ای در تنظیمات لمسی وجود دارد که با همه‌ی دستگاه‌های ثبت شده‌ی اپل شما جفت و هماهنگ می‌شود. اپل عمر باتری ایرپاد جدید را برای شنیدن موزیک تا ۶ ساعت افزایش داده است.

ایرپاد سری ۳ اپل

ایرپاد سری ۳ اپل

با شارژ کردن ایرپاد خود به مدت ۵ دقیقه می‌توانید تا یک ساعت از آن استفاده کنید! جالب اینجاست که قاب ایرپاد با ۴ مرتبه شارژ کامل ایرپاد، به کاربر این امکان را می‌دهد که از ایرپاد با ویژگی Spatial Audio به مدت ۳۰ ساعت استفاده کند و به موسیقی گوش دهد. قاب شارژر بی سیم ایرپاد از نحوه‌ی شارژ بی سیم و مگ سیف نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت ایرپادز سری ۳

ایرپاد نسل سوم با قیمت 179 دلار به بازار عرضه خواهد شد؛ همچنین لازم به ذکر است که پیش فروش این ایرپادها از ۱۸ اکتبر، یعنی امروز، آغاز می‌شود و تا هفته‌ی دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرند…

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهسا نمیرانیان

از صفر شروع کردم و تو هر زمینه‌ای یه سرکی کشیدم؛ تولید محتوا (متنی، گرافیکی و ویدیویی)، سئو، دیجیتال مارکتینگ، وردپرس و طراحی سایت و کارای مرتبط تو این زمینه‌ها؛ شروع کارم از 6 سال پیش و با دنیای اپل و محصولاتش بود و هنوزم طرفدار پروپاقرصشم:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =