اخبار اپل

اپل از صفحه نمایش استودیو ۲۷ اینچی 5K رونمایی کرد!

اپل از صفحه نمایش استودیو ۲۷ اینچی 5K رونمایی کرد!

در کنفرانس سه شنبه شب، ۸ مارچ، اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد. یکی از محصولات قابل توجه اولین کنفرانس ۲۰۲۲ اپل، صفحه نمایش استودیو 5K است. در این مطلب فراسیب با ما همراه باشید تا مشخصات این نمایشگر را بررسی کنیم.

صفحه نمایش جدید اپل با نام Studio Display

محصول جدید Studio Display تمام و کمال با مک استودیو جدید اپل سازگار است؛ البته این صفحه نمایش با دیگر کامپیوترهای مک نیز بسیار همگام خواهد بود. Studio Display در ۲۷ اینچ اندازه، کیفیت 5K را برای شما فراهم می‌کند. همچنین با اسپیکرهای سطح بالا و حرفه‌ای، قابلیت گوش دادن به موسیقی‌های Dolby Atmos و بهره مندی از Spatial Audio را خواهید داشت.

صفحه نمایش استودیو اپل

صفحه نمایش استودیو اپل

طراحی آلومینیومی باریک صفحه نمایش استودیو

صفحه نمایش استودیو با یک طراحی خیره کننده، حاشیه‌های باریک و ویژگی‌های متعدد، بدون شک یکی از بهترین‌های نوع خود است. پایه پیش‌فرض آن به شما اجازه تنظیم زاویه از صفر تا ۳۰ درجه را می‌دهد. همچنین با پایه قابل سفارش دیگری، امکان تنظیم ارتفاع و زاویه Studio Display راحت‌تر نیز خواهد بود. یکی دیگر از لوازم جانبی آن، تکیه‌گاه VESA است که می‌توانید صفحه نمایش استودیو را بصورت افقی یا عمودی به چرخش درآورید.

ویدیو نمایش پایه‌های Studio Display

نمایشگر ۲۷ اینچی 5K رتینا همه جانبه

Studio Display با ۲۷ اینچ اندازه و رزولوشن 5K بیش از ۱۴.۷ میلیون پیکسل در خود جای داده است. با ۶۰۰ نیت روشنایی، رنگ‌های واید P3 و پشتیبانی از یک میلیون رنگ، تصاویر به جزئياتی خارق العاده نمایش داده می‌شوند. فناوری True Tone بر اساس رنگ محیط، میزان گرمی و سردی صفحه نمایش را تنظیم می‌کند. همچنین با روکش ضد انعکاس، راحتی بیشتری در مشاهده نمایشگر خواهید داشت.

همچنین می‌توانید یک گلس نانو تهیه کنید که اپل ادعا می‌کند با این گلس، حتی در محیط‌های با نور طبیعی خورشید، تصاویر را واضح می‌بینید. این گلس نانو برای اولین بار برای Pro Display XDR عرضه شد.

دوربین و سیستم صوتی Studio Display اپل

با بهره مندی از چیپ A13 Bionic، صفحه نمایش استودیو تجربه‌ای هیجان انگیز به همراه دوربین و سیستم صوتی حرفه‌ای را به ارمغان آورده است. دوربین Studio Display از ویژگی Center Stage پشتیبانی می‌کند. این دوربین یک ماژول ۱۲ مگاپیکسلی الترا واید است.

Studio Display همچنین از ۳ میکروفن حرفه‌ای برخوردار است تا تجربه ضبط صدا یا مکالمه، با کمترین حد نویز باشد. همچنین در بدنه این محصول از ۶ اسپیکر با کیفیت بالا استفاده شده که بهترین خود در بین خط تولید مک می‌باشد. ۴ عدد Woofer برای کاهش دیستورشن در صدا و تولید باس قدرتمند و ۲ عدد اسپیکر کوچک tweeter برای تولید صداهای میانه و بالا، با کیفیتی مثال زدنی. بلندگوهای Studio Display از ویژگی صدای فضایی پشتیبانی می‌کند.

اسپیکرهای Studio Display

صفحه نمایش استودیو اپل از ۳ درگاه USB-C با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه و یک تاندربولت برای اتصال و شارژ کردن مک بوک یا دیگر مک شما با تنها یک کابل پشتیبانی می‌کند. این پورت توان 96W را ارائه می‌کند که برای شارژ سریع مک بوک پرو ۱۴ اینچی ۲۰۲۱ کفایت می‌کند. همچنین تا ۳ صفحه نمایش استودیو به طور همزمان می‌توانند به یک مک بوک پرو متصل شوند.

ست مجیک ماوس، مجیک کیبورد، ترکپد و Studio Display

ست مجیک ماوس، مجیک کیبورد، ترکپد و Studio Display

اپل همچنین ست مجیک کیبورد با تاچ آیدی، مجیک ماوس و ترکپد اپل در دو رنگ نقره‌ای و مشکی برای تکمیل کردن ستاپ شما پیشنهاد می‌کند که بصورت جداگانه قابل سفارش است.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =