اخبار اپل

رویداد اپل با نام Scary Fast با معرفی مک های جدید در راه است!

رویداد اپل با نام Scary Fast با معرفی مک های جدید در راه است!

اپل خبر از یک رویداد ویژه برای اواخر این ماه میلادی داده است. کنفرانس اپل، که احتمالا بر روی معرفی مک‌های جدید متمرکز است، در روز دوشنبه ۸ آبان برگزار می‌شود. این یک رویداد مجازی خواهد بود که از طریق وب‌سایت اپل، ساعت ۳:۳۰ صبح به وقت تهران پخش خواهد شد.

کنفرانس اپل با نام Scary Fast

برخلاف چندین رویداد گذشته اپل، رویداد Scary Fast به طور کامل به صورت مجازی برگزار می شود. هیچ بخش حضوری برای روزنامه‌نگاران و علاقمندان اپل، وجود ندارد. هرکسی می‌تواند از طریق وب‌سایت اپل، یوتیوب و یا اپل تی وی به صورت زنده تنظیم شود.

این همچنین اولین کنفرانس شبانه اپل است که در ساعت ۵ عصر به وقت محلی (۳:۳۰ صبح به وقت تهران!) برگزار می شود. در گذشته، رویدادهای اپل معمولاً در ساعت بسیار معقول‌تر یعنی ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی (۲۰:۳۰ به وقت تهران) برگزار می‌کرد.

انتظار می رود کنفرانس اکتبر اپل بر روی معرفی مک های جدید متمرکز شود. شایعه شده است که این شرکت یک iMac جدید در دست ساخت دارد و بروزرسانی‌های احتمالی مک بوک پرو را نیز در دستور کار قرار داده است.

رویداد Scary Fast اپل

رویداد Scary Fast اپل

در وب‌سایت Apple’s Events، یک نسخه متحرک از اثر هنری دعوت وجود دارد که در آن لوگوی اپل به یک چهره شبح‌آمیز به سبک Finder تبدیل می‌شود. اشاره‌ای واضح به مک‌های جدید، گویی که اصلا شکی وجود داشت!

یکی از سؤالات مطرح این است که آیا اپل آماده رونمایی از نسل بعدی تراشه M3 خود است یا خیر. این احتمال وجود دارد که iMac جدید به تراشه M2 مجهز شود که برای اولین بار در WWDC 2022 معرفی شد. با این حال، به نظر می رسد شعار «سریع ترسناک» نشان می دهد که ارتقاهای چشمگیرتری در راه است.

در انتها

اپل در آوریل 2021 از آیمک فعلی با تراشه M1 رونمایی کرد. این یک طراحی فوق العاده نازک کاملاً جدید، در طیف وسیعی از رنگ‌های منحصر به فرد ارائه می دهد. اما آی‌مک 24 اینچی از آن زمان به‌روزرسانی نشده است.

در ماه ژانویه، اپل یک کنفرانس مجازی برای معرفی مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با تراشه های M2 برگزار کرد. این رویداد از قبل اعلام نشده بود و در عوض به صورت بیانیه های خبری در وب سایت اپل و ویدیویی منتشر شد. با اخبار این رویداد، دوشنبه ۸ آبان همراه ما باشید.

منبع محتوا: 9to5mac.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − هشت =