اخبار اپل

از این پس ایرپاد پرو ۲ با USB Type C عرضه میشود!

ایرپاد پرو ۲ با USB Type C عرضه شد!

تقریبا یک سال است که از معرفی ایرپاد پرو نسل ۲ می‌گذرد و حالا اپل تصمیم گرفته که در ادامه روند تبدیل درگاه‌های لایتنینگ به تایپ سی (Type C) در دستگاه‌های خودش، ایرپاد پرو ۲ را هم وارد این چرخه کند و از این به بعد هندزفری‌های تمام بی‌سیم اپل با درگاه تایپ سی عرضه می‌شود!

همه چیز با USB-C حتی ایرپاد پرو ۲ !

اپل، در مراسم سه شنبه شب خود اعلام کرد که خانواده آیفون‌های ۱۵ قرار است از این به بعد از درگاه تایپ سی استفاده کنند و این تغییر، ایر‌پاد پرو‌ها نسل ۲ را هم شامل می‌شود. اپل در این مراسم اعلام کرد که این درگاه به ایرپاد پرو ۲ اضافه شده و اگر قصد خرید این هندزفری‌های تمام بی‌سیم اپل را دارید، از این به بعد با کیس شارژ مجهز به درگاه تایپ‌ سی می‌توانید تهیه کنید.

ایرپاد با پورت یو اس بی سی

ایرپاد با پورت یو اس بی سی

اپل سال گذشته همراه با معرفی آیفون‌های ۱۴، از ایرپاد‌ پرو ۲ هم رونمایی کرد؛ با وجود این‌که این دستگاه از لحاظ سخت‌افزاری با نسخه سال گذشته تفاوتی ندارد، اما با کیس شارژ مجهز به درگاه تایپ سی معرفی می‌شود تا خانواده محصولات اپل حالا به راحتی استفاده از یک کابل، شارژ شود.

تایپ‌ سی تقریبا به تمام محصولات اپل از خانواده مک و آی‌پد‌ها گرفته تا حتی ریموت‌های سیری (Siri Remote) اضافه شده بود؛ اما هنوز آیفون‌ها و ایرپاد‌ها از این قاعده پیروی نمی‌کردند و از درگاه لایتنینگ برای شارژ آن‌ها استفاده می‌شد. خریداران حالا می‌توانند این دستگاه‌ها را در کنار سایر دستگاه‌های اپل با درگاه تایپ سی‌ بخرند و این خانواده حالا کامل شده است.

اگر از این به بعد قصد دارید که ایرپاد پرو نسل ۲ خریداری کنید، این هدفون‌های تمام بی‌سیم را همراه با کابل تایپ‌ سی در جعبه می‌توانید دریافت کنید. اگر شما در حال حاضر ایرپاد پرو نسل ۲ دارید یا ایرپاد پرو نسل ۲ با درگاه شارژ لایتنینگ خریداری کردید، نیاز به نگرانی نیست؛ چرا که اپل کیس شارژ تایپ سی را به صورت جداگانه به فروش می‌رساند.

ایرپادز پرو ۲ با پورت یو اس بی سی

ایرپادز پرو ۲ با پورت یو اس بی سی

در آخر

باید به این نکته توجه کرد که کیس مجهز به تایپ سی فقط با نسل دوم ایرپاد پرو‌ها سازگار است. اپل هنوز درگاه تایپ سی را به کیس شارژ ایرپاد ۳ اضافه نکرده و ایرپاد پرو‌های نسل یک هم در کیس شارژ ایرپاد پرو نسل ۲ قرار نمی‌گیرد.

اپل تغییری در قیمت Airpods Pro 2 نداده و همچنان با قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می‌رسد. در نهایت، مجموعه‌ محصولات خانواده اپل حالا تماما به درگاه تایپ سی مجهز شدن و کاربران می‌توانند تمام دستگاه‌های جدید اپلی را با استفاده از یک کابل تایپ سی شارژ کنند.

منبع محتوا: 9to5mac

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مبین محمدی

از وقتی که یادمه سرم تو کامپیوتر بوده و تقریبا هم چهار پنج سالی هست که به صورت تمام وقت یک گیک هستم به صورت پاره‌وقت تولید محتوا می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سیزده =