اخبار اپل

رنگ های احتمالی خانواده آیفون ۱۵

رنگ های احتمالی آیفون ۱۵

اپل سری جدید آیفون ۱۵ خود را در طیفی از رنگ‌های جدید در رویدادی ویژه که در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) برگزار می‌شود، رونمایی خواهد کرد. در این وبلاگ تمام رنگ های احتمالی آيفون ۱۵، iPhone 15 Plus، iPhone 15 Pro و آیفون 15 پرومکس که انتظار داریم را معرفی کرده‌ایم.

اگر هنوز در مورد تاریخ معرفی خانواده آیفون ۱۵ و اپل واچ جدید خبر ندارید، اخبار اپل در فراسیب را دنبال کنید.

رنگ های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس

در چند سال اخیر، سری‌های آیفون تنها با پنج گزینه رنگی ارائه شده‌اند؛ ششمین رنگ آيفون هم در بهار برای افزایش فروش در اواسط چرخه تولید محصول، عرضه شده است. در حال حاضر انتظار می‌رود اپل این روند را برای آیفون 15 6.1 اینچی و آیفون 15 پلاس 6.7 اینچی ادامه دهد. از کجا مطمئن باشیم؟

از آنجایی که تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که اپل کابل شارژی را که در جعبه هر دستگاه ارائه می‌شود، با رنگ مطابقت خواهد داد!

کابل های USB-C همرنگ با رنگ آیفون ۱۵ لو رفته!

همه مدل‌های آیفون تا پیش از این، بدون در نظر گرفتن رنگ خود دستگاه، با یک کابل لایتنینگ سفید همراه با یک کت پلاستیکی سفید عرضه می‌شدند. با این حال، امسال همه مدل‌های آیفون 15 به پورت استاندارد USB-C تغییر می‌کنند. ظاهراً اپل تصمیم گرفته است که کابل‌های همسان رنگ را برای هر دستگاه اضافه کند تا شاید اینطوری این تغییرش را جشن بگیرد!

کابل های USB-C با رنگ آیفون 15 لو رفته

کابل های USB-C با رنگ آیفون 15 لو رفته

تصاویر فاش شده از کابل‌ها نشان می‌دهد که اپل آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس را در رنگ‌های احتمالی زیر عرضه خواهد کرد. البته در نظر داشته باشید که اپل ممکن است نام‌های متفاوتی برای این رنگ‌ها در نظر بگیرد.

  • سیاه (Midnight)
  • سفید (Starlight)
  • زرد
  • آبی
  • نارنجی یا صورتی مرجانی

در حال حاضر یک شبهه روی رنگ نارنجی/مرجانی باقی مانده است. کابل نارنجی که در بالا نشان داده شده است، در عکس‌های لو رفته قبلی، تقریبا صورتی به نظر می‌رسد. همین موضوع نشان می‌دهد که می‌تواند بیشتر همرنگ با صورتی مرجانی باشد تا نارنجی! اگر یادتان باشد اپل سال 2018 آیفون XR را در مدل Coral یا همان رنگ مرجانی عرضه کرد؛ بنابراین می‌تواند احتمال داشته باشد که همان رنگ را برای سال 2023 بازگرداند.

رنگ های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس

رنگ های آیفون 15 و آیفون 15 پلاس

آيا iPhone 15 با رنگ قرمز تولید می شود؟

تا چند ماه پیش خبرهای زیادی برای تولید آيفون با رنگ قرمز وجود داشت اما الان هیچ شایعه دیگری وجود ندارد. ممکن است اپل آیفون 15 و آیفون 15 پلاس را با مدل PRODUCT(RED) در بهار 2024 ارائه کند؛ همانطور که در بهار 2017 و بهار 2018 انجام داد.

در اسفند 1401، اپل همچنین یک مدل با رنگ زرد جدید را برای آیفون 14 و آیفون 14 پلاس معرفی کرد؛ بنابراین می‌توانیم اوایل سال آینده دوباره شاهد رنگ جدید دیگری برای مدل‌های مشابه آیفون 15 باشیم.

رنگ سبز روشن آيفون های جدید

اخیراً شایعاتی در مورد احتمال عرضه آیفون 15 و آیفون 15 پلاس به رنگ سبز روشن شنیده‌ایم؛ رنگی شبیه به رنگ سبز موجود برای آیفون 12 و آیفون 12 مینی که متوقف شده‌اند. با این حال، منابع مطمئن نیستند که آیا این رنگ می‌تواند در زمان عرضه معرفی شود یا به عنوان یک گزینه میان دوره‌ای، مشابه زمانی که اپل نسخه بنفش آیفون 12 و آیفون 12 مینی را در فروردین 1400 معرفی کرد باشد؟

رنگ های احتمالی آيفون ۱۵ پرو و آيفون ۱۵ پرو مکس

اپل معمولاً چهار رنگ با تناژ سردتر را برای مدل‌های آیفون پرو خود انتخاب می‌کند. برای مثال، سال گذشته اپل مدل‌های آیفون 14 پرو را در رنگ‌های بنفش پررنگ، طلایی، نقره‌ای و مشکی عرضه کرد. با این حال، امسال انتظار می‌رود تغییراتی در طراحی ایجاد شود تا اوضاع را کمی تغییر دهد.

آیفون 15 پرو 6.1 اینچی و آیفون 15 پرومکس 6.7 اینچی اپل قرار است برای اولین بار از قاب تیتانیومی سبک‌تری به جای قاب فولادی ضد زنگ بهره ببرند. سپس اپل برای نشان دادن بهتر این تغییرات، مجموعه‌ای از رنگ‌های جدید را معرفی کند.

در واقع احتمال دارد که اپل به جای بنفش تیره (Deep Purple)، تناژ آبی تیره جدیدی را برای آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس معرفی کند؛ که از آبی آیفون 12 پرو فاصله چندانی ندارد، اما خاکستری بیشتری دارد.

رنگ های خانواده iPhone 15 Pro

رنگ های خانواده iPhone 15 Pro

در همین حال، شایعات رنگ های احتمالی آيفون 15، نشان می‌دهند که رنگ‌های دیگر شامل تناژ نقره‌ای-خاکستری روشن‌تر، رنگ سیاه و رنگ تیتانیومی طبیعی خواهند بود. به دلیل تغییر بدنه از فولاد ضد زنگ به تیتانیوم، با وجود محبوبیت این رنگ در برخی از بازارهای آسیایی، بعید است اپل امسال گزینه طلایی را ارائه دهد! به طور خلاصه، انتظار می‌رود که رنگ‌ها به شرح زیر باشد:

  • آبی تیره
  • خاکستری-نقره‌ای
  • سیاه
  • تیتانیومی

جمع بندی

در این چند روز تمامی کاربران اپل منتظر رویداد 21 شهریور هستند تا شایعات و حدس‌ها تمام شوند و رنگ‌های اصلی آيفون 15 را ببینند. Apple Event با حضور مطبوعات صورت می‌گیرد و به صورت ضبط شده در اختیار کاربران قرار مي‌گیرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار دنیای اپل با ما همراه باشید.

منبع محتوا: macrumors.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا عموزاده

معمولا سمت کارای سخت و پرزحمت میرم؛ مثل درس خوندن تو امیرکبیر یا خوندن زبان آلمانی! اما محتوانویسی از اون کاراییه که هرچقدر هم پرچالش باشه، بازم واسم لذت‌بخشه... امیدوارم بتونم این حس خوب رو بهتون منتقل کنم:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − پنج =