اخبار اپل

اپل واچ اولترا ۲ با تراشه اپل سیلیکون رونمایی شد!

اپل واچ اولترا نسل ۲ نیز در کنار اپل واچ ۹ معرفی شد. این اپل واچ با کمترین تغییرات ظاهری نسبت به اپل واچ اولترا ۱، اما ویژگی‌های جدید قابل توجه، از جمله روشنایی ۳۰۰۰ نیت صفحه نمایش، بر روی مچ شما قرار می‌گیرد.

اپل واچ اولترا نسل ۲ معرفی شد

در قلب اپل واچ جدید، تراشه S9 و چیپ U2 ultra-wideband را خواهیم داشت تا عملکرد «بسیار روان» به گفته اپل را شاهد باشیم.

اپل واچ اولترا سری ۲

اپل واچ اولترا سری ۲

همچنین دستیار هوشمند سیری بصورت بردستگاه (On-device) عمل خواهد کرد تا بدون نیاز به اینترنت و در تمامی شرایط بتوانید با گفتن دستورات خود، از این ساعت گران‌قیمت نهایت استفاده را ببرید. اواخر سال ۲۰۲۳ نیز سیری به داده‌های سلامتی شما دسترسی خواهد داشت.

با تراشه جدید U2 که از فناوری اپل سیلیکون بهره برده و قابلیت Ultra-Precision آیفون خود را با دقت بسیار بالا از طریق Find My پیدا کنید و زمانی که نزدیک اسپیکر هوشمند هوم‌پاد بودید، آهنگ یا پلی‌لیست منتخبتان را پخش کنید.

همانند اپل واچ ۹، شما با دو بار تپ کردن انگشت اشاره و شست خود می‌توانید برخی فرمان‌ها را انجام دهید؛ مثلا به تلفن پاسخ داده یا قطع کنید.

مشخصات اپل واچ اولترا ۲

مشخصات اپل واچ اولترا ۲

میزان شارژدهی در حالت Low Power mode تا ۷۲ ساعت بوده و همچنین روند تولید این ساعت ۱۰۰٪ سیکل بهینه کربن‌دی‌اکسید را ثبت کرده است. قیمت Apple Watch Ultra 2 همانند نسخه پیشین خود، ۷۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

منبع محتوا: 9to5mac

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + پنج =