اخبار اپل

اپل از مک بوک پرو M3 و همچنین نسخه های M3 Pro و M3 Max رونمایی کرد!

اپل از مک بوک پرو M3 و همچنین نسخه های M3 Pro و M3 Max رونمایی کرد!

اپل امروز سری جدید مک بوک پرو را با تراشه های M3، M3 Pro و M3 Max معرفی کرد. خط تولید این مک بوک‌ها با یک مدل ارزان‌تر مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی با تراشه مدل پایه M3 شروع می‌شود. همچنین مدل‌های معمولی بالاتر با M3 Pro و M3 Max وجود دارد که در اندازه های 14 و 16 اینچی موجود است. مدل M3 به اپل این امکان را می دهد که قیمت پایه پایین تری از 1599 دلار ارائه دهد.

مک بوک پرو جدید با سری پردازنده های M3

پردازنده گرافیکی جدید در سری M3 شامل ویژگی هایی مانند Dynamic Caching، Ray Tracing و موارد دیگر است تا بزرگترین پیشرفت را در عملکرد گرافیکی ارائه دهد. اپل می گوید M3 Pro تا ۲۰ درصد سریعتر از نسل قبلی یعنی M2 Pro است. در همین حال، M3 Max تا 2 برابر سریعتر از M2 Max است!

مک بوک پرو M3

مک بوک پرو M3

با M3 Max، مک بوک پرو اکنون می تواند تا 128 گیگابایت رم را پشتیبانی کند. عمر باتری تا 22 ساعت رتبه بندی شده است و اپل می گوید لپ‌تاپ‌ها عملکرد یکسانی را با شارژ یا روی باتری ارائه می‌دهند.

در آخر

از نظر ظاهری، شاسی و طراحی خارجی MacBook Pro M3 نسب به نسل پیشین، یکسان به نظر می‌رسد. تمرکز در اینجا بر روی مشخصات M3 است. با این حال، صفحه نمایش داخلی Liquid Retina XDR با روشنایی بالا تقویت شده است و برای متمایز شدن از همه، اپل یک رنگ جدید مشکی فضایی دارد که به سادگی خیره کننده به نظر می‌رسد.

مک بوک پرو M3 جدید امروز قابل سفارش است و M3 Pro و M3 Max مدل‌های 14 و 16 اینچی مک‌بوک پرو هفته آینده در دسترس هستند. مدل پایین‌رده تراشه M3 از 1599 دلار شروع می‌شود که قیمت اولیه ارزان‌تری برای مک‌بوک پرو 14 اینچی است.

منبع محتوا: 9to5mac.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =