اخبار اپل

رویداد ۱۹ شهریور اپل؛ رونمایی از اپل واچ و آیفون های جدید

رویداد ۱۹ شهریور اپل؛ رونمایی از اپل واچ و آیفون های جدید

اپل هفتم شهریور تاریخ رویداد بعدی خود را 10 سپتامبر (۱۹ شهریور) ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران اعلام کرد و برای رسانه ها دعوتنامه ارسال کرد. در رویداد های شهریور ماه اپل طبق سنت قبلی خود از آیفون های جدید رونمایی میکند و احتمال معرفی اپل واچ جدید در رویداد ۱۹ شهریور اپل وجود دارد. این همایش در مرکز اپل پارک شهر کوپرتینو، کالیفرنیا برگزار خواهد شد. در ادامه با فراسیب همراه باشید…

رمز گشایی دعوتنامه اپل

دعوتنامه سال گذشته اپل پیام Gather round روی آن حک شده بود (به مفهوم گِرد آیید) که به محل برگذاری رویداد های اپل یعنی اپل پارک و سالن آمفی تياتر استیو جابز اشاره داشت.همچنین تصویر دعوتنامه سال گذشته همان تصاویر بک گراند پیشفرض آیفون های جدید بود.

رویداد 21 شهریور اپل

رویداد 21 شهریور اپل

در تصویر شاخص دعوتنامه اپل لوگوی رنگین کمانی این شرکت وجود دارد که پایین آن عبارت By Innovation Only (فقط با نوآوری) قرار گرفته است. در این تصویر شاخص که هیچ رد و نشانی از آیفون های جدید یا ویژگی آنها به وضوح دیده نمیشود باید به این موضوع اشاره کرد جمله «فقط با نوآوری» درج شده در پایین لوگوی اپل را میتوان به فال نیک گرفت که اپل در این رویداد از موارد جدیدی برای اولین بار رونمایی میکند. اما ممکن است این رنگ رنگین کمانی لوگوی اپل بیانگر به کارگیری این لوگو در پنل پشتی آیفون 11 باشد یا به رنگ نسل های بعدی آیفون XR شرکت اپل اشاره کند و یا شاید مفهوم خاصی نداشته باشد که از اپل بعید هست!

رویداد 19 شهریور اپل

رویداد 19 شهریور اپل

محصولاتی که در این رویداد معرفی میشوند

در کنفرانس های ماه شهریور اپل معمولا اپل از آیفون ها، اپل واچ و آیپد جدید خود رونمایی میکند و همچنین نسخه های عمومی سیستم عامل های خود را منتشر میکند. اما در رویداد ۱۹ شهریور اپل شایعات حاکی از آنند که شاهد سه مدل آیفون جدید خواهیم بود که دو مدل از این آیفون ها از دوربین سه گانه بهره میبرند، همچنین گفته میشود جانشین آیفون XS نیز صفحه نمایش 6.1 اینچی دارد. همچنین نسخه های بتای سیستم عامل های اپل یعنی iOS 13، MacOS Catalina، WatchOS 6، iPadOS و tvOS 13 در این کنفرانس انتظار میرود بطور عمومی منتشر گردد اما احتمال اینکه این سیستم عامل ها در تاریخ ۲۶ شهریور یعنی یک هفته پس از کنفرانس برای عموم منتشر گردد نیز وجود دارد.

محصولات 2018 اپل

محصولات 2018 اپل

شایعات درباره نسل بعدی آیفون پرچمدار اپل بیانگر داشتن شارژر وایرلس دو طرفه، بهینه شدن باتری و افزایش امنیت FaceID است اما باید تا تاریخ مذکور منتظر ماند و دید اپل دست به چه کاری برای پرچمدار خود میزند.

همچنین از اپل بعید نیست در این کنفرانس از نسل بعدی محصولات جانبی خود رونمایی نکند، محصولاتی مانند HomePod ، AirPods و… اما احتمال رونمایی از مک بوک و آیپد جدید در این رویداد بسیار کم هست و به نظر میرسد اپل مدت زیادی از رویداد 10 سپتامبر خود را به معرفی و رونمایی از آیفون های جدید خود اختصاص خواهد داد.

این رویداد در وبسایت فراسیب پوشش داده خواهد شد، همچنین میتوانید مدت زمان باقی مانده تا این رویداد را در صفحه تایمر اپلی مشاهده کنید.

مشاهده صفحه رویداد در وبسایت اپل

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =