اخبار اپل

ساختار لو رفته iOS 13 از ردياب جدید اپل پرده برداشت!

ساختار لو رفته iOS 13 از ردياب جدید اپل پرده برداشت!

ردياب جدید اپل اولين بار در ماه آوريل شايع شد و بر اساس گزارش ها از شبكه عظيم دیوایس هاي iOS اپل براي كمك در يافتن موارد گمشده بهره ميبرد. ساختاري كه توسط MacRumors مشاهده شده است، حاوي تصويري از لوازم جانبي است. به نظر ميرسد يك تگ كوچك و دايره اي با آرم اپل در مركز آن است. با اين حال اين تصوير ميتواند فقط يه مكان نگهدارنده باشد.

ردیاب جدید اپل

ردیاب جدید اپل

آنچه درباره ردیاب جدید اپل باید بدانیم

برچسب ها با كد B389 رمزگذاري شده اند و موارد متعددي هدف قرار دادن محصول را تاييد ميكنند. به عنوان مثال وسايل روزمره خود را با کد B389 برچسب گذاري كنيد تا ديگر هرگز آنها را گم نكنيد. كاربران برچسب هاي خود را از طريق برنامه جديد Find my در iOS 13 رديابي ميكنند، اگرچه در نسخه هاي بتای iOS 13 وجود ندارد، اما داخل برنامه يك صفحه با عنوان “موارد جديد براي رديابي برچسب ها است” قرار گرفته است.

تصویر لو رفته از اپلیکیشن Find My

تصویر لو رفته از اپلیکیشن Find My

زماني كه شما قادر به يافتن مورد گم شده خود نباشيد، يك برچسب را ميتوان در «حالت گمشده» قرار داد. اگر كاربر آيفون ديگري با آن برخورد كند هم به شما و هم به كاربر اطلاع داده ميشود. اطلاعات تماس شما با كاربر به اشتراك گذاشته ميشود تا بتوانند از طريق تلفن يا متن به شما برسند. در واقع MacRumors معتقد است كه واقعيت افزوده نيز در رديابي نقش مهمي را ايفا ميكند. مانند Pixie tracker برنامه Find my احتمالا عملكردي را از پلتفرم ARkit اپل بهره میبرد.

ردیاب جدید اپل

ردیاب جدید اپل

ساختار ردیاب اپل و طرز کار آن

ساختار داخلي iOS 13 شامل رديابي حاوي يك بادکنک قرمز سه بعدي است كه ميتواند به كاربر كمك كند كه پس از اسكن يك اتاق با آيفون خود يك «مورد گمشده» را تشخيص دهد. همچنين تصويري از يك بادكنك نارنجي 2D موجود است. دستور كار اين است: چند قدم برداريد و آيفون خود را به سمت بالا و پايين حركت دهيد تا يك بادكنك به چشم بيايد. ساختار داخلي iOS 13 از ماه ژوئن شروع به كار كرده است بنابراين ممكن است از آن زمان اوضاع تغيير كرده باشد.

ردیاب جدید اپل

ردیاب جدید اپل

اپل در تاريخ ١٠ سپتامبر (۱۹ شهریور) براي رونمايي از آيفون هاي نسل بعدي خود يك رويداد مطبوعاتي برگزار ميكند. با اين حال هنوز مشخص نيست كه آيا ردياب جديد در همان رويداد اعلام خواهد شد يا خير.

همه آنچه باید درباره کنفرانس ۱۹ شهریور اپل بدانید

زمان باقی مانده تا کنفرانس اپل

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =