اخبار اپل

اپل بطور رسمی از اپل واچ نسل ۸ رونمایی کرد؛ همه آنچه باید درباره آن بدانید

اپل بطور رسمی از اپل واچ نسل ۸ رونمایی کرد؛ همه آنچه باید درباره آن بدانید

در کنفرانس امشب اپل، نسخه جدید ساعت هوشمند اپل با نام اپل واچ ۸ رونمایی شد. در این مطلب فراسیب به معرفی Apple Watch series 8 می‌پردازیم؛ در ادامه با ما همراه باشید…

اپل واچ سری ۸

اپل واچ سری ۸

مشخصات و ویژگی های اپل واچ سری ۸

اپل واچ سری ۸ با همان سایز صفحه نمایش نسل پیشین خود عرضه می‌شود. در اندازه‌های ۴۱ و ۴۵ میلیمتری و صفحه نمایش همیشه روشن شبیه به اپل واچ نسل ۷. بعد از یک سال بدون اضافه شدن سنسور جدید، بالاخره اپل واچ سری ۸ با سنسور تشخیص دمای بدن رونمایی شد.

با دو سنسور دمای بدن (یکی در پایین ساعت و یکی بر روی نمایشگر) اپل واچ می‌تواند به بررسی دوران باروری خانم‌ها بسیار کمک کند.

همچنین اپل واچ می‌تواند تصادف رانندگی را تشخیص دهد؛ شبیه به تشخیص افتادن کاربر بر روی زمین. با تکنولوژی جدید و سنسورهای پیشرفته، در صورت رخ دادن تصادف رانندگی، اپل واچ از شما اجازه تماس اضطراری را از کاربر می‌خواهد و در صورت واکنش ندادن شما، ارتباط اضطراری را برقرار می‌کند.

پایش سلامتی در Apple Watch 8

پایش سلامتی در Apple Watch 8

اپل واچ سری ۸ با شارژدهی ۱۸ ساعته بر روی مچ دست شما خواهد بود. با حالت جدید Low Power Mode نیز می‌توانید تا ۳۶ ساعت از اپل واچ خود استفاده کنید.

سری اپل واچ ۸ در دو نسخه آلومینیومی و استیل ضد زنگ عرضه می‌شود. رنگ‌بندی Apple Watch 8 را در زیر شاهد هستیم:

  • آلومینیومی: مشکی (Midnight)، سفید (Starlight)، نقره‌ای و قرمز
  • استیل ضد زنگ: نقره‌ای، طلایی و نوک مدادی

در ضمن اپل همکاری خود را با هرمس و نایکی ادامه خواهد داد.

سنسورهای جدید اپل واچ

سنسورهای جدید اپل واچ

ساعت هوشمند Apple Watch 8 با سیستم عامل watchOS 9 عرضه می‌شود. واچ فیس‌های جدید، نسخه جدید برنامه‌های Workout و Meditation همراه اپل واچ ۸ خواهند بود.

با ۱۸ ساعت عمر باتری، اپل واچ جدید در حالت پایه نسخه GPS با قیمت ۳۹۹ دلار و نسخه سلولار با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهند شد. پیش فروش اپل واچ سری ۸ از امشب شروع خواهد شد و در ۱۶ سپتامبر عرضه عمومی خواهد شد.

در کنفرانس Far Out اپل، علاوه بر اپل واچ نسل ۸، اپل از سایر محصولات خود رونمایی کرد که در ادامه میتوانید به مطالب لینک شده مراجعه کنید:

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + هجده =