آی دیوایس ها

قابلیت Double Tap در اپل واچ های جدید چیست؟

قابلیت Double Tap در اپل واچ های جدید چیست؟

در رویداد سه‌شنبه 21 شهریور 1402 اپل، سری 9 ساعت هوشمند این غول فناوری در کنار اپل واچ اولترا ۲ با ویژگی‌های نسبتا قابل قبولی همانند قابلیت Double Tap معرفی شدند. با هم نگاهی به یکی از این قابلیت‌ها یعنی Double tap می‌اندازیم.

اپل با معرفی اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ با تراشه اپل سیلیکون به‌عنوان نسل بعدی ساعت هوشمند خود، ویژگی‌های قابل قبولی را برای این دو محصول جدید خود در نظر گرفته است.

معرفی اجمالی اپل واچ سری ۹ و اولترا ۲

اپل واچ سری 9 از یک S9 SiP به‌عنوان هسته پردازنده اصلی خود استفاده می‌کند. این ساعت هوشمند تا 2000 نیت روشنایی به شما ارائه می‌دهد و با قابلیت جدید خود به‌نام (spatial awareness) این امکان را برای شما فراهم می‌کند که مکان دقیق سایر دستگاه‌های مجهز به همین فناوری را در نزدیکی خود تشخیص دهید. Apple Watch series 9 در نسخه‌های 41 میلی متری و 45 میلی متری از جنس آلومینیوم و فولاد ضد زنگ موجود خواهد شد.

اپل واچ سری 9 و اولترا ۲

اپل واچ سری 9 و اولترا ۲

از آن‌طرف در Apple Watch Ultra 2 با تراشه S9 و چیپ U2 ultra-wideband طرف خواهیم بود که به گفته اپل قرار است شاهد عملکرد بسیار روان در آن باشیم. با تراشه جدید U2 که از فناوری اپل سیلیکون بهره برده است، شما زمانی‌که نزدیک اسپیکر هوشمند هوم‌پاد می‌شوید، پلی لیست منتخب شما پخش خواهد شد. این ساعت هوشمند تا 3000 نیت روشنایی به شما می‌دهد تا دیگر در مکان‌های تاریک به هیچ مشکلی برنخورید.

قابلیت Double Tap در اپل واچ

در هر دو مدل ساعت هوشمند معرفی شده اپل، شاهد ویژگی به‌نام Double Tap هستیم. این قابلیت به شما امکان می‌دهد با دو بار ضربه زدن به انگشت شست و اشاره به یکدیگر، سری جدید ساعت هوشمند اپل را کنترل کنید.

قابلیت Double Tap

قابلیت Double Tap

کاربران می‌توانند با استفاده از Double Tap به تماس‌ها پاسخ دهند، زنگ هشدار را متوقف کنند، Smart Stack را باز کنند، موسیقی مورد نظر خود را پخش کنند و موارد بسیار دیگری را با این ویژگی کنترل کنند. به گفته اپل Double Tap زمانی خیلی به‌کار شما می‌آید که باید کار با Apple Watch را با یک دست انجام دهید. درست مانند زمانی که به پیاده روی به همراه حیوان خانگی خود رفته‌اید یا یک فنجان قهوه در دست دارید.

قابلیتی کارآمد

قابلیت دابل تپ در اپل واچ

قابلیت دابل تپ در اپل واچ

به‌نظر می‌رسد قابلیت Double Tap در اپل واچ‌های جدید، اگر به درستی کار کند، می‌تواند در لحظه‌های متعددی کاربرد داشته باشد. این نکته را هم می‌توانیم در نظر بگیریم که ممکن است اپل به جهت این‌که قرار است اپل ویژن پرو (Apple Vision Pro) را عرضه کند، این قابلیت را برای آشنایی با این محصول، در دو ساعت هوشمند جدید خود گنجانده باشد. به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید پس از عرضه این محصولات، بازخورد کاربران از این ویژگی تازه از راه رسیده اپل چگونه خواهد بود.

منبع محتوا: macrumors

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =