اخبار اپل

نسخه عمومی واچ او اس ۱۰ با واچ فیس های جدید منتشر شد

واچ او اس ۱۰ با واچ فیس های جدید منتشر شد

با انتشار عمومی iOS 17، اپل سیستم عامل ساعت‌های هوشمند خود را نیز بروزرسانی کرده است. برای آشنایی بیشتر با واچ او اس ۱۰ همراه فراسیب باشید.

به تازگی اپل آپدیت آی او اس ۱۷ را به‌صورت عمومی برای آیفون منتشر کرد که می‌توانید تمام اطلاعاتی که در مورد این سیستم عامل جدید و نحوه دانلود و نصب آن نیاز دارید را از مطلب آی او اس ۱۷ منتشر شد مشاهده کنید؛ و در ادامه این کمپانی واچ او اس ۱۰ را نیز به‌همراه واچ فیس‌های جدید برای ساعت‌های هوشمند خود منتشر کرد که جان تازی‌ای به این گجت‌های دوست داشتنی می‌دهد.

تغییرات آپدیت واچ او اس ۱۰ برای اپل واچ

شما زمانی که به نسخه ۱۰ واچ او اس بروزرسانی می‌کنید، شاهد تغییراتی خواهید بود که در زیر به‌صورت خلاصه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • با آپدیت جدید، از این پس کنترل سنتر (Control Center) با دکمه کناری (Side Button) ساعت باز می‌شود.
  • با کشیدن انگشت دست به‌سمت بالا، می‌توانید شاهد نمای جدیدی از ویجت Smart Stack باشید.
  • از این پس می‌توانید با ردیابی خلق و خوی خود به‌صورت دقیق‌تر در برنامه Mindfulness، به ثبت وضعیت ذهنی و پیگیری آن بپردازید.
  • اگر با مصرف به موقع داروی خود مشکل دارید، می‌توانید با آپدیت جدید واچ او اس ۱۰، ویژگی جدیدی به برنامه Medications اضافه کنید. ویژگی جدید این امکان را می‌دهد که اگر دارویی 30 دقیقه پس از زمان برنامه‌ ریزی‌ شده در Medications app ثبت نشود، برنامه یک یادآور را برای شما ارسال می‌کند.
اپلیکیشن Medications در اپل واچ

اپلیکیشن Medications در اپل واچ

  • هم اکنون Cycling workouts می‌تواند توسط بلوتوث به سنسورهای دوچرخه شما نظیر سنسورهای قدرت، سرعت و موزیک متصل شود. این ویژگی به شما امکان می‌دهد به‌صورت دقیق‌تر میزان توان خروجی دوچرخه، میزان سرعت و موزیک را مشاهده کنید. از دیگر تغییرات مهم Cycling workouts در watchOS 10 می‌توان به این نکته اشاره کرد که هنگامی که یک تمرین دوچرخه‌سواری را در اپل واچ خود شروع می‌کنید، به‌طور خودکار این تمرین توسط یک Live Activity در iPhone شما نشان داده می‌شود، که می‌تواند برای مشاهده راحت‌تر میزان پیشرفت خود در حین دوچرخه سواری به‌کار بیاید.

Cycling workouts

  • در سیستم عامل جدید ساعت‌های هوشمند اپل شاهد باز طراحی برنامه‌های محتلفی مانند نقشه، پیام‌ها، ساعت جهانی، آب و هوا و موارد بیشتر خواهید بود.
  • اپل با انتشار واچ او اس ۱۰ چندین واچ فیس جدید را نیز در دسترس قرار داده است که شامل Modular Ultra (فقط برای اپل واچ اولترا)، Palette ،Snoopy ،Solar Analog ،Nike Globe و Hermès Radial (فقط برای اپل واچ هرمس) می‌شود.
واچ فیس‌های جدید

واچ فیس‌های جدید

در نهایت

این نکته را باید در نظر داشته باشید که واچ او اس ۱۰ از سری 4 اپل واچ به بعد در دسترس قرار دارد و برای بروزرسانی به این سیستم عامل نیز، نیازمند حداقل یک iPhone X که به آی او اس 17 آپدیت شده باشد، خواهید بود.

در فراسیب بخوانید  مک بوک پرو M1 Max تا 3 برابر از مک پرو سریعتر است!

منبع محتوا: 9to5mac

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *