اخبار اپل

اپل واچ ۹ و اپل واچ اولترا نسل ۲ با حافظه ۶۴ گیگابایتی عرضه می شوند!

اپل واچ ۹ و اپل واچ اولترا نسل ۲ با حافظه ۶۴ گیگابایتی عرضه می شوند!

در مراسم رونمایی از خانواده آیفون ۱۵، دو مدل از ساعت هوشمند این کمپانی نیز با نام‌های اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ با تغییرات نسبتا قابل قبولی معرفی شدند.

طبق هر سال که رویداد اپل با معرفی محصولات جدیدش به نمایش گذاشته می‌شود، امسال نیز شاهد معرفی سری آیفون ۱۵ و دو مدل جدید اپل واچ از این کمپانی بودیم که در حال حاضر تمام محصولات رونمایی شده، عرضه شده‌اند.

اپل واچ ۹ و اپل واچ اولترا ۲ با حجم بیشتر

اپل واچ سری 9

اپل واچ سری 9

اپل با معرفی دو مدل از اپل واچ خود که سری ۹ و اولترا ۲ نام‌گذاری شدند، تغییراتی را در آن‌ها اعمال کرده است که از مهم‌ترینشان می‌توان به استفاده از تراشه S9 با چیپ U2 ultra-wideband، روشنایی 2000 نیتی برای سری 9 و 3000 نیتی برای اولترا 2 و قابلیت Double tap اشاره کرد. به جز این موارد، این‌بار اپل یک تغییر دیگری را نیز برای ساعت هوشمند جدید خود در نظر گرفته است و آن هم تغییر در فضای ذخیره سازی اپل واچ است.

با توجه به صفحه مشخصات درج شده در وبسایت اپل، می‌توان دریافت که اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ فضای ذخیره سازی دوبرابری نسبت به نسخه‌های قبلی خود دارند. این دو محصول از 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی بهره‌مند شده که باعث می‌شود فضای بیشتری برای ذخیره انواع داده و نصب برنامه‌ها داشته باشید. جالب است بدانید که فضای ذخیره سازی اپل واچ تا سری ۳، ۸ گیگابایت بود و در سری ۴ به ۱۶ گیگابایت افزایش یافت و در تمام نسخه‌های بعد این مقدار به ۳۲ گیگابایت افزایش پیدا کرد؛ و حالا این دو ساعت هوشمند جدید، اولین محصولاتی هستند که در طی پنج سال اخیر میزان فضای ذخیره سازی در آن‌ها افزایش یافته و به ۶۴ گیگابایت رسیده است؛ که این تغییر را باید از تاثیرات مثبت استفاده از تراشه S9 دانست.

اپل واچ اولترا ۲

اپل واچ اولترا ۲

این را نیز باید در نظر داشته باشید که فقط بخشی از فضای ذخیره سازی Apple Watch برای ذخیره فایل‌های رسانه‌ای مانند موسیقی و پادکست در دسترس قرار دارد؛ به این دلیل که اپل مقدار فضای ذخیره سازی این نوع فایل‌ها را به ۲۵٪ از فضای ذخیره سازی کل محدود کرده است و مدل‌های اخیر قادر به ذخیره بیش از ۸ گیگابایت فایل‌های رسانه‌ای نبودند. اما با دوبرابر شدن میزان فضای ذخیره سازی در اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲، کاربران قادر خواهند بود تا ۱۶ گیگابایت فایل رسانه‌ای را نیز ذخیره کنند.

حجم بیشتر، لذت بیشتر

همانطور که گفته شد، با بیشتر شدن فضای ذخیره سازی در دو مدل ساعت هوشمند جدید اپل، شما قادر خواهید بود اطلاعات و هر نوع فایل مورد نیاز دیگری را تا ۶۴ گیگابایت درون آن‌ها ذخیره کنید و تا حد قابل قبولی از استرس نداشتن فضای خالی دور شوید. در نتیجه با توجه به تمام تغییراتی که در این دو مدل به چشم می‌خورد و با توجه به این فضای دو برابری، می‌توان به خرید هر کدام از آن‌ها بر اساس نیاز، فکر کرد.

منبع محتوا: macrumors

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =