اپلیکیشن های WatchOS

۴ راه برای کاهش استرس و بهبود آرامش با اپل واچ

۴ راه برای کاهش استرس و بهبود آرامش با اپل واچ

چه اتفاقی تکراری باشد یا یک رویداد غیرمنتظره، همه ما استرس و اضطراب را تجربه می‌کنیم. شاید تا به حال به آن فکر نکرده باشید، اما اگر اپل واچ دارید، بدانید که ابزار مفیدی بر روی مچ دست شما وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا احساس آرامش کنید. در این مطلب از وبلاگ فراسیب ۴ راه برای کاهش استرس و آرامش با اپل واچ را دنبال کنید.

بخش عمده‌ای از کانون توجه اپل واچ به عنوان دستگاهی متمرکز بر سلامتی، بر ویژگی‌هایی مانند سنسور ضربان قلب، برنامه نوار قلب، اعلان‌های ضربان قلب و ردیابی فعالیت بدنی متمرکز است. اما اپل واچ منبع مفیدی برای استراحت به طرق مختلف است.

۴ راه برای افزایش آرامش با اپل واچ

بیایید برخی از گزینه‌های این ساعت و همچنین برخی از برنامه‌های شخص ثالث را بررسی کنیم تا با اپل واچ استراحت و آرامش دریافت کنیم، حتی زمانی که دقیقاً در وسط یک موقعیت استرس‌زا هستید.

اپلیکیشن خود آگاهی

اپلیکیشن Mindfulness در اپل واچ

اپلیکیشن Mindfulness در اپل واچ

برنامه Mindfulness که در watchOS تعبیه شده است و قبلاً اپلیکیشن Breathe نامیده می‌شد، شامل سه گزینه است: State of Mind، Reflect و Breathe. این یک برنامه ساده و در عین حال کاربردی است که از یک تکنیک اثبات شده برای کاهش استرس و کمک به آرامش شما استفاده می‌کند.

تمرکز بر تنظیم تنفس این برنامه برای سیگنال دادن به زمان دم و بازدم و همچنین ثبت ضربان قلب استفاده می‌شود. در Reflect از یک سوال برای کمک به تمرکز انرژی به همراه کنترل ذهن و تصورات استفاده می‌شود.

برای سفارشی کردن برنامه، به برنامه Watch در آیفون خود بروید تا هشدارها، تنظیمات برگزیده بازخورد لمسی و موارد دیگر را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید طول تمرین را با ضربه زدن روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست برنامه Mindfulness تنظیم کنید.

با اپل واچ مدیتیشن کنید

 

اپ Headspace در اپل واچ

اپ Headspace در اپل واچ

برنامه‌های مراقبه عالی برای اپل واچ وجود دارد. دو تا از بهترین و قوی ترین‌ها Headspace و Calm هستند.

در فراسیب بخوانید  آیا اپل واچ ۹ با تراشه ای متفاوت عرضه خواهد شد؟

هر دوی آنها دارای محتوای محدود رایگان با اشتراک خریدنی برای باز کردن امکانات بیشتر هستند. برای تهیه اشتراک این برنامه‌ها می‌توانید به صفحه خرید اشتراک هداسپیس و یا خرید اشتراک Calm سری بزنید.

یکی از ویژگی‌های بسیار زیبا در اپلیکیشن Headspace اپل واچ، مدیتیشن سه دقیقه‌ای SOS است که می‌توانید هر زمان که به آن نیاز داشتید به سرعت آن را اجرا کنید.

یوگا یا ورزش با اپل واچ

انجام یوگا با Apple Watch

انجام یوگا با Apple Watch

اگر می‌خواهید حرکاتی برای تمام بدن برای رسیدن به آرامش انجام دهید می‌توانید از روی مچ دست خود به برنامه یوگا دسترسی داشته باشید. البته می‌توانید از برنامه تمرینی اصلی در اپل واچ نیز برای پیگیری تمرینات یوگا یا ذهن و بدن استفاده کنید و یک سری حرکات کششی را انجام دهید.

یا ممکن است ورزش‌های سخت‌تری مانند دویدن، دوچرخه‌سواری، تمرین HIIT یا چیز دیگری انجام دهید تا به شما کمک کند تمرکز خود را حفظ و از استرس دوری کنید و با به جریان یافتن اندورفین در بدنتان احساس بهتری داشته باشید.

در انتها


اگر هیچ یک از موارد بالا به نظر مناسب نمی‌رسد، قدرت موسیقی یا صداهای پس زمینه را فراموش نکنید.

از اپل واچ خود برای پخش آهنگ یا آلبومی که دوست دارید استفاده کنید. شگفت‌انگیز است که چگونه گوش دادن به آهنگ، می‌تواند به سرعت، شما را آرام کند و استرس شما را از بین ببرد. اگر موسیقی مورد پسند شما نیست، شاید اگر به یکی از کمدین‌های مورد علاقه‌تان یا صدای پس‌زمینه گوش دهید، احساس بهتری به شما دست دهد. 

منبع محتوا: 9to5mac.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

درباره غزل لالوند

و در آغاز کلمه بود و کلمه... سالهاست می‌نویسم؛ کلمات را بهم می‌چسبانم تا جمله‌ای شکل بگیرد، که خوشایند و راهگشای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *