اخبار اپل

اپل واچ SE 2 بطور رسمی رونمایی شد! یک اپل واچ میان رده دیگر از اپل

اپل واچ SE 2 بطور رسمی رونمایی شد! یک اپل واچ میان رده دیگر از اپل

اگر پیگیر کنفرانس معرفی خانواده آیفون ۱۴ بوده باشید، مطمئنا می‌دانید که پیش از معرفی آیفون‌های جدید، شاهد رونمایی از اپل واچ SE 2 بودیم. در این مطلب از فراسیب قصد داریم به صورت کامل با این ساعت هوشمند جدید آشنا شویم؛ در ادامه با ما همراه باشید…

اپل لحظاتی پیش از نسل دوم اپل واچ اس ای با نمایشگر ۳۰ درصد بزرگ‌تر نسبت به نسل پبشین رونمایی کرد. این ساعت هوشمند در سه رنگ میدنایت، استارلایت و نقره‌ای در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اپل بطور رسمی از اپل واچ SE 2 رونمایی کرد

اگر به خاطر داشته باشید، نسل اول این گجت در سال ۲۰۲۰ به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شد. این محصول با هدف ارائه یک ساعت هوشمند حرفه‌ای، اما با قیمتی کم در مقابل سایر محصولات تولید و عرضه شد. در زمان رونمایی، اپل واچ اس ای در کنار سری ششم این محصول در دسترس خریداران قرار گرفت که مشخصات سخت افزاری آن کمی پایین‌تر بود، اما گزینه فوق العاده بهتری نسبت به اپل واچ سری ۳ به حساب می‌آمد که در آن زمان همچنان به فروش می‌رسید.

اما پس از برگزاری رویداد امروز، کوپرتینویی‌ها بالاخره فروش سری ۳ و اپل واچ اس ای را متوقف کرده و به این ترتیب Apple Watch SE 2 به عنوان تنها ساعت هوشمند مقرون به صرفه این شرکت آمریکایی، از این پس به فروش خواهد رسید.

رنگ های اپل واچ SE 2

رنگ های اپل واچ SE 2

جزئیات و ویژگی های اپل واچ SE 2

زبان طراحی ساعت هوشمند یاد شده نسبت به نسل پیشین خود هیچ تفاوتی پیدا نکرده، اما انبوهی از تغییرات و قابلیت‌های جدید با آن همراه شده که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

نسل دوم اپل واچ SE در دو سایز ۴۰ و ۴۴ میلیمتری با کیس آلومینیومی طراحی و توسعه یافته که همانطور که اشاره شد، در سه رنگ میدنایت، استارلایت و نقره‌ای در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

به لطف واچ او اس ۹، دارندگان اپل واچ اس ای نیز می‌توانند از اپلیکیشن Compass برای جهت یابی استفاده کنند. همچنین امکانات مختلف برای ثبت و ضبط انواع فعالیت‌های ورزشی مانند سایر ساعت‌های هوشمند اپل، روی این محصول نیز یافت می‌شود و از این نظر، هیچ کمبودی را حس نخواهید کرد.

قابلیت تشخیص تصادف (Crash Detection) که همراه با اپل واچ سری ۸ رسما معرفی شد، روی اپل واچ SE 2 نیز دیده می‌شود. به این ترتیب در صورت وقوع تصادف برای کاربر استفاده کننده از این محصول، اپل واچ قادر است تا در اولین فرصت به مخاطبین و اورژانس موضوع را اطلاع داده و لوکیشن محل وقوع تصادف را با آن‌ها به اشتراک بگذارد.

تصویر از پشت بدنه نسل دوم اپل واچ SE

تصویر از پشت بدنه نسل دوم اپل واچ SE

تمامی امکانات واچ او اس ۹ مانند واچ فیس‌های جدید، اپلیکیشن Workout بهبود یافته و قابلیت جدید AFib History و تمام ویژگی‌های اضافه شده به اپلیکیشن Health در نسل دوم اپل واچ SE نیز یافت می‌شود.

اما نکته جذاب ماجرا اینجاست که ساعت هوشمند مقرون به صرفه جدید اپل، از همان پردازنده اپل واچ سری ۸ استفاده می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا سرعت و عملکرد آن به مراتب نسبت به نسل پیشین آن افزایش پیدا کند.

بد نیست بدانید که Apple Watch SE 2 به صورت کامل از آلومینیوم بازیافتی ساخته شده و تا حد ممکن، در طراحی و ساخت سایر قطعات نیز از مواد بازیافتی استفاده شده است و به این ترتیب، می‌توان آن را یک محصول دوست‌دار محیط زیست به حساب آورد.

همچنین در طراحی جعبه این محصول به هیچ عنوان از پلاستیک استفاده نشده و تمامی اجزای آن، از فیبر ساخته شده است و به این ترتیب، قدم‌های اپل طبق برنامه ریزی آن‌ها برای سال ۲۰۲۵ به عنوان سالی به دور از مصرف پلاستیک در محصولات این شرکت آمریکایی رفته رفته با قدرت برداشته می‌شود.

قیمت اپل واچ SE 2

قیمت اپل واچ SE 2

اپل واچ SE 2 از امروز با قیمت پایه ۲۴۹ دلاری برای نسخه ۴۰ و ۲۷۹ دلاری برای مدل ۴۴ میلیمتری برای خرید روی وبسایت اپل در دسترس بوده و از ۱۶ سپتامبر مصادف با ۲۵ شهریور ماه نیز در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفده =