آی دیوایس ها

اپل در حال کار بر روی آیپد پرو ۱۴.۱ اینچی با پردازنده M2 است!

اپل در حال کار بر روی آیپد پرو ۱۴.۱ اینچی با پردازنده M2 است!

اگر از طرفداران محصولات اپل هستید، مطمئناً رویداد WWDC 22 را دنبال کرده‌اید. همانطور که شاهد هستید اپل دائماً در حال آپدیت سیستم عامل‌ها و همچنین عرضه محصولات جدیدتر خود به بازار است. ما در این مطلب از فراسیب به بررسی شایعه ورود آیپد پرو ۱۴.۱ اینچی با پردازنده M2 اپل در اواخر سال جاری می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید…

عرضه آیپد پرو ۱۴.۱ اینچی با تراشه M2

اخیراً شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی یک آیپد پرو 14.1 اینچی است که از M2 Chip استفاده می‌کند. در روز چهارشنبه ۱۸ خرداد،‌ یک افشاگر معروف به نام MajinBuOfficial در صفحه توییتر خود اخباری منتشر کرد که در آن راجع به عرضه آیپد پرو بزرگ ۱۴.۱ اینچی اپل در ماه اکتبر 2022 صحبت کرده بود.

آیپد پرو 14.1 اینچی

آیپد پرو 14.1 اینچی

این افشاگر توییتری قبلا در مورد قابلیت جدیدی در اپل به نام Apple Mixer صحبت کرده بود که نهایتاً در رویداد WWDC 22، اپل از این قابلیت به نام Stage Manager رونمایی کرد. با توجه به این موضوع، نتیجه می‌گیریم که این پیش بینی او نیز به احتمال زیاد درست خواهد بود.

متن اخبار موجود در Majin Bu on Twitter به شرح زیر است:

بر اساس یافته‌های من، اپل در حال توسعه یک آیپد پرو 14.1 اینچی جدید می‌باشد که حاوی تراشه M2 و شامل 512 گیگابایت و 16 گیگابایت حافظه پایه است. به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد ۳ محصول جدید خود را با تراشه M2 عرضه کند که یکی از آن‌ها یک مدل آیپد جدید 11 اینچی بدون تغییرات زیاد است، دیگری یک مدل جدید ۱۲.۹ اینچی که حاشیه‌های کمتری دارد و سومی نیز یک آیپد پرو جدید ۱۴.۱ اینچی می‌باشد. انتظار می‌رود که اپل در رویداد اکتبر/نوامبر از آیپد پرو ۱۴.۱ اینچی خود رونمایی کند. این اخبار را نباید زیاد جدی بگیرید اما من با توجه به پیشرفت‌های جدید اپل، گمان می‌کنم تمامی این موارد به حقیقت بپیوندد.

آیپد پرو ۲۰۲۱ اپل

آیپد پرو ۲۰۲۱ اپل

در روز پنج شنبه ۱۹ خرداد، راس یانگ (مدیرعامل Display Supply Chain Consultants) آیپد پرو 14.1 اینچی را تأیید کرد. گزیده‌ای از سخنان راس یانگ را در زیر مطالعه می‌کنید:

ما این موضوع را تأیید می‌کنیم که iPad Pro 14.1 اینچی اپل در حال توسعه است. این محصول اپل از MiniLED و ProMotion برخوردار است. از زمان دقیق راه اندازی آن مطلع نیستیم، اما می‌توانیم پیش بینی کنیم که به احتمال زیاد در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

آیپد پرو با ابعاد 14.1 اینچی بسیار بزرگتر از مک بوک ایر 13.6 اینچی جدید اپل است که به تازگی از آن رونمایی شده است. اپل با انتشار سیستم عامل iPadOS 16، قابلیت‌های بیشتری را به تبلت‌های خود افزوده است. پیش بینی می‌شود آیپدها به مرور جایگزین رایانه‌های سنتی و حتی لپ تاپ‌ها شوند. می‌توانید تغییرات و بروزرسانی‌های آیپد او اس را در مطلب اپل رسما از iPadOS 16 رونمایی کرد مطالعه کنید.

در فراسیب بخوانید  مقایسه آیفون 13 پرو مکس با گلگسی اس 22 الترا؛ کدامیک پیشنهاد می‌شود؟

با توجه به اینکه تمامی موارد فوق، تنها در حد شایعات هستند، باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا اپل، آیپد پرو ۱۴.۱ اینچی را به بازار عرضه خواهد کرد یا خیر!

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *