اخبار اپل

شایعاتی درباره تاریخ معرفی آیپد پرو ۲۰۲۴

شایعاتی درباره تاریخ معرفی آیپد پرو ۲۰۲۴

بسیاری از علاقه‌مندان به تکنولوژی و محصولات اپل بی‌صبرانه منتظر مدل‌های جدید آیپد پرو هستند. گفته می‌شود این تبلت‌ها، بزرگ‌ترین تغییرات خود را از زمان عرضه نسل آیپد پرو در ۶ سال پیش تجربه خواهند کرد. سوالات زیادی درباره تاریخ معرفی آیپد پرو ۲۰۲۴ مطرح شده است. بیایید ببینیم که تا به امروز در مورد آن چه می‌دانیم.

پشت پرده تأخیر در معرفی آیپد پرو ۲۰۲۴

در ابتدا، انتظار می‌رفت که مدل‌های جدید آیپد پرو و آیپد ایر در ماه مارچ یا آپریل عرضه شوند. با این حال، گزارش‌های جدید حاکی از آن است که اپل با مجموعه‌ای از مشکلات در کارخانجات خود مواجه شده که عرضه این تبلت‌های قدرتمند را به تعویق انداخته است.

براساس گزارش به‌دست آمده از سوی زنجیره تأمین قطعات اپل که رسانه Digitimes در هفته جاری آن را منتشر کرده، عرضه آیپدهای جدید بارها و بارها به‌طور مکرر به‌تعویق افتاده است. به‌نظر می‌رسد که این تأخیرها ناشی از گره کوری باشد که در بخش سخت افزار و نرم افزار این تبلت‌ها به‌وجود آمده است. مدل‌های جدید iPad Pro و iPad Air همراه با سیستم عامل iPadOS 17.4 عرضه می‌شوند، ولی ظاهرا اپل در توسعه این نرم افزار به موانعی برخورده است.

تاریخ معرفی آیپد پرو ۲۰۲۴

تاریخ معرفی آیپد پرو ۲۰۲۴

معضل دیگر اپل، تولید نمایشگر این تبلت‌ها است. آیپد پروهای جدید برای نخستین بار از نمایشگرهای OLED بهره‌مند خواهند شد و این یعنی با هر تبلتی که اپل تاکنون تولید کرده، متفاوت هستند. تولید این نمایشگرها مستلزم به‌کار گیری تکنیک‌های جدیدی در بخش تولید است که گفته می‌شود روی تأخیر در معرفی آیفون پرو ۲۰۲۴ نقش داشته‌اند. ظاهراً تولید مدل ۱۱ اینچی آیپد پرو کمی عقب‌تر از مدل ۱۲.۹ اینچی است و همین کار اپل برای عرضه این تبلت‌های جدید به بازار را پیچیده کرده است.

اواسط اردیبهشت، تاریخ ملاقات با آیپد پرو ۲۰۲۴

آخرین خبری که توسط بلومبرگ منتشر شده، حاکی از آن است که عرضه آیپد پرو و آیپد ایر جدید در اوایل ماه مه (اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳) اتفاق خواهد افتاد. ما در مقاله‌ای به بررسی انتظاراتی که از آیپد پرو جدید داریم، پرداخته‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود.

منبع محتوا: 9to5mac.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =