اپلیکیشن های WatchOS, بازی های WatchOS

معرفی بهترین برنامه‌های اپل واچ Apple Watch

بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ

اگر می‌خواهید بیشترین لذت را از Apple Watch خود ببرید، در اینجا با معرفی کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های Apple Watch، شما را یاری خواهیم کرد. همچنین اگر به تازگی اپل واچ تهیه کردید می‌توانید آموزش قدم به قدم راه‌ اندازی اپل واچ را مطالعه کنید.

اپل واچ دارای مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های کاربردی است که سیستم عامل watchOS اپل به گسترش امکانات آن‌ها کمک می‌کند. از ردیاب‌های ورزشی گرفته تا افزونه‌هایی برای کنترل سفرهای محبوب، دسترسی به نقشه‌ها و اپلیکیشن‌های کاربردی، باعث شده اپل واچ بهترین ساعت هوشمندی باشد که اپلیکیشن‌های متنوعی را ارائه می‌کند. 

و حالا اپل دسترسی به این اپلیکیشن‌ها را با اضافه کردن اپ استور روی خود ساعت‌هایش آسوده‌تر هم کرده است. ما در اینجا فهرستی از بهترین برنامه‌های اپل واچ را گرد هم آورده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها روی ساعت هوشمند خود نهایت لذت را ببرید. اما پیش از آن بگذارید نحوه حذف کردن و نصب کردن اپلیکیشن‌ها روی اپل واچ را با هم مرور کنیم؛ در ادامه با فراسیب همراه باشید…

آموزش نصب و حذف اپلیکیشن‌ها روی اپل واچ

دریافت اپلیکیشن‌ها روی اپل واچ خیلی ساده است. صدها اپلیکیشن وجود دارد که می‌توانید به اپل واچ خود اضافه کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. برای نصب اپلیکیشن‌ها چه باید کرد؟

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

نصب از طریق اپل واچ:

  1. روی اپل واچ خود اپلیکیشن App Store را اجرا کنید.
  2. اپلیکیشنی که می‌خواهید را انتخاب کنید یا نام آن را جستجو کنید.
  3. روی آیکون دانلود، Get یا قیمت آن کلیک کنید.
  4. اپلیکیشن‌های جدید را با دو بار کلیک روی دکمه کنار ساعت تأیید کنید.

نصب از طریق آیفون:

  1. اپلیکیشن Watch را اجرا کنید.
  2. زبانه App Store را انتخاب کنید و روی Discover Watch Apps on iPhone کلیک کنید.
  3. اپلیکیشن‌های مورد نظر را نصب کنید.

مدیریت اپلیکیشن‌های اپل واچ

برای حذف اپلیکیشن‌ها از اپل واچ:

  1. برای دسترسی به نمای اپلیکیشن‌ها روی تاج دیجیتالی اپل واچ کلیک کنید.
  2. اگر از نمایه Grid استفاده می‌کنید، یک ضربه روی نمایشگر بزنید تا آیکون‌ها به لرزش درآیند و سپس روی ضربدر کنار اپلیکیشن کلیک کنید تا حذف شود. سپس حذف آن را تأیید کنید.
  3. در نمایه List اپلیکیشن را به طرف چپ بکشید، دکمه قرمز‌رنگ را بفشارید و سپس حذف آن را تأیید کنید.

برای حذف اپلیکیشن‌ها از طریق آیفون:

  1. در اپلیکیشن Watch زبانه My Watch را انتخاب کنید.
  2. به پایین و بخش Available Apps بروید و در اپلیکیشن مدنظر خود روی Install انتخاب کنید.
  3. یک اپلیکیشن را از لیست “Installed on Apple Watch” انتخاب کنید و تیک گزینه Show App on Apple Watch را بردارید تا حذف شود.

بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ برای سفر

Citymapper

Citymapper یک اپلیکیشن مناسب ناوبری درون شهری است. اگر در شهرهای پشتیبانی شده توسط این اپلیکیشن زندگی می‌کنید، شما می‌توانید از زمان آمدن اتوبوس یا مترو مطلع شوید تا طبق آن برای رفع و آمد دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنید. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند مسیرهای صحیح برای پیمایش را هم روی صفحه اپل واچ شما به نمایش بگذارد.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ

ETA

شما از قبل رفت و آمد خود را مشخص کرده‌اید ولی می‌خواهید بدانید که چه مدت طول می‌کشد به خانه برسید؟ پس باید بدانید که چه ساعتی باید محل مورد نظر را ترک کنید.

ETA این کار را انجام می‌دهد، این شما را در جریان قرار می‌دهد که چه زمانی باید محل مورد نظر را ترک کنید و چقدر طول می‌کشد تا به خانه برسید. این برنامه همچنین به شما اطلاع می‌دهد که آیا تأخیری در مسیر شما وجود دارد یا خیر؟

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه‌های اپل واچ

iTranslate Converse

یگی دیگر از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های Apple Watch، برنامه iTranslate Converse می‌باشد. در حال گشت و گذار در گوشه‌ و کناره‌های شهر رم هستید؟ iTranslate Converse به شما کمک می‌کند صحبت با افراد محلی آسوده‌تر شود. شما می‌توانید زبان مدنظرتان را انتخاب کنید و سپس روی صفحه ضربه بزنید تا آن را تجربه کند. این اپلیکیشن به صورت خودکار زبان فردی که در حال گفتگو است را شناسایی می‌کند.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

معرفی برنامه‌های مفید اپل واچ

Yelp

به سفر رفته‌اید و به دنبال پیدا کردن مکانی خوب برای خوردن غذا هستید؟ شما می‌توانید روی کمک Yelp حساب کنید. این اپلیکیشن با اپل واچ روی مچ دست شما به کمک شما خواهد آمد. تمام کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را اجرا کنید، دسته‌بندی مورد را انتخاب کنید و فهرستی از مکان‌های پیشنهادی را دریافت کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های Apple Watch

App in the Air

اپلیکیشن‌های دستیار شخصی مخصوص پرواز، می‌توانند در زمان پرواز کارهای زیادی را روی مچ دست شما انجام دهند. این اپلیکیشن ردیابی پروازها را انجام می‌دهد. این برنامه می‌تواند دوره‌های پرواز را مشخص کند و زمان انتظار برای ورود به گیت را در اختیار شما بگذارد و در نتیجه می‌تواند در لیست بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ قرار بگیرد.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه‌های اپل واچ

Elk

تبدیل واحدهای ارزشی خیلی سودمند است. این اپلیکیشن می‌تواند تشخیص دهد شما کجا هستید و واحد ارزش آن منطقه چیست. بنابراین فقط کافیست واحد ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و مقدار ارزش خود را حساب کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Currency

اگر به تبدیل ارزهای بیشتری نسبت به اپلیکیشن Elk نیاز دارید، اپلیکیشن Currency را انتخاب کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است. فقط کافیست مقدار ارزش مورد نظر خود را وارد کنید تا آن را به ارزهای دیگر تبدیل کند.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ برای تناسب اندام و ورزش

Strava

کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های Apple Watch برای تناسب اندام هم اکنون پشتیبانی کاملی را از ردیابی جی پی اسی دو و دوچرخه‌سواری ارائه می‌کند. مقدار مسافت پیموده شما روی صفحه اپل واچ به نمایش درمی‌آید و می‌توانید رکوردهایتان را آسان‌تر از همیشه در این برنامه ثبت کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Pear

Pear یک سرویس تناسب اندام شخصی است که به شما چه با گوشی یا چه بدون آن کمک خواهد کرد. این برنامه تمام ورزش‌ها را از تمرینات هیت گرفته تا یوگا و دو شامل می‌شود. این برنامه همچنین سطح‌های مختلفی دارد که می‌تواند در کاهش وزن یا آماده شدن برای دو ماراتن کمک حال شما باشد. یکی از نکات جالب توجه این اپلیکیشن، امکان نظارت مربی شما از راه دور به تمریناتی است که انجام می‌دهید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

ActivityTracker Pedometer

اپلیکیشن Activity اپل عملکرد خوبی را برای نظارت روی تمریناتی که انجام می‌دهید دارد. اما اگر امکانات بهتری را می‌خواهید، شما می‌توانید از اپلیکیشن ActivityTracker Pedometer برای نظارت روی گام‌های پیموده، کالری‌های سوزانده یا مسافتی که پیموده‌اید استفاده کنید.

شما می‌توانید با این اپلیکیشن تعداد گام‌هایی که در طول روز پیموده‌اید را روی م دست خود ببینید و آن‌ها را با دیگر روزهای هفته مقایسه کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

WorkOutDoors

در آینده‌ای نزدیک، کامپیوترهای کوچک روی مچ دست شما می‌توانند اطلاعات را مستقیم به مغز شما ارسال کنند. اما امروز اپل واچ این کار را با نمایش نقشه راه برای دوچرخه‌سواری روی مچ دست شما انجام می‌دهد. شما با این اپلیکیشن می‌توانید روی نقشه زوم کنید و آن را جابجا کنید تا همه جا را به خوبی ببینید. رنگ‌ها در این برنامه به خوبی برجسته هستند و با چرخش مچ دست شما به صورت خودکار صفحه خواهد چرخید تا محتوا را به بهترین شکل ببینید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Swim.com

اپلیکیشن مخصوص شنا کردن پیشفرض خود اپل واچ عملکرد خوبی دارد، اما اگر به تحلیل‌های بیشتری از تمرینات خود در استخر نیاز دارید، می‌توانید از اپلیکیشن Swim.com، یکی دیگر از بهترین برنامه‌های اپل واچ استفاده کنید. این برنامه می‌تواند نوع تمرین شما را ردیابی کند و بازخوردهای زنده را از طریق یک اپلیکیشن مستقل در آیفون به نمایش بگذارد تا بعد از تمرین آن‌ها را بررسی کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

ViewRanger

این دقیقاً همان اپلیکیشنی است که هر کوهنوردی می‌تواند با اپل واچ سری ۴ LTE روی مچ دست خود از آن نهایت استفاده را ببرد. اپلیکیشن ViewRanger مسیریابی نقطه به نقطه و اطلاعات سفر هزاران کوهنورد و دوچرخه سوار از سراسر جهان را تأمین می‌کند.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Streaks Workout

Streaks Workout یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ برای تناسب اندام است. روی آیفون خود مشخص کنید که قصد انجام چه تمرینی را دارید و سپس روی اپل واچ مدت زمان آن را انتخاب کنید. فقط چند دقیقه وقت دارید؟ گزینه شش دقیقه‌ای Quick را انتخاب کنید. زمان بیشتری دارید؟ حالت نیم ساعته Extreme را فعال کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Hole19

این برنامه با ارائه مسیریابی حفره‌ها، آمار دوره‌ای و یک رابط کاربری بسیار ساده، یک اپلیکیشن همه‌کاره برای گلف‌بازان است. فقط کافیست دوره بازی خود را روی آیفون آغاز کنید تا اطلاعات در لحظه روی اپل واچ شما به نمایش درآیند.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Carrot Fit

اپلیکیشن Carrot دسته‌بندی جدیدی را در اپلیکیشن‌های تناسب اندام که تمرینات ۷ دقیقه‌ای را ارائه می‌کنند به وجود آورده است. فقط کافیست روی اپل واچ دوره تمرین را آغاز کنید و بدون نیاز به نگاه کردن به صفحه، تمریناتتان را انجام دهید. اگر به کمی استراحت نیاز دارید هم می‌توانید تمرین را متوقف کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Zones for Training with Exercise

این یک برنامه ورزشی با حالت‌هایی برای پیاده‌روی، دو، دوچرخه سواری و تمرینات درون باشگاه است که می‌تواند به صورت زنده ضربان قلب شما را روی صفحه اپل واچ به نمایش بگذارد. این برنامه اطلاعات ثبت شده را به اپلیکیشن Health اپل منتقل می‌کند که شما می‌توانید از آن روی آیفون خود هم استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Runkeeper

Runkeeper یک اپلیکیشن برای آیفون است که اکنون نسخه جدید آن با تمرکز روی یک ویژگی به اپل واچ آمده است: شما یک فعالیت را شروع می‌کنید، بین صفحات جابجا می‌شوید تا بتوانید آمار، اطلاعات ضربان قلب و زمان را روی صفحه اپل واچ خود ببینید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ

Slopes

داشتن اطلاعات دقیقی از سرعت، ارتفاع و مسافت هنگام اسکی یا اسنوبرد در کوه بسیار مهم است. اما آیفون نمی‌تواند گزینه خوبی برای همراهی شما باشد. اپلیکیشن Slopes اطلاعات شما را از طریق اپل واچ ضبط خواهد کرد و می‌توانید جزئیات مهم از جمله زمان رسیدن به مقصد را روی مچ دست خود مشاهده کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ

معرفی برنامه‌های مفید اپل واچ برای سلامت و تندرستی

Air Matters

اپلیکیشن‌های آب و هوای زیادی برای اپل واچ عرضه شده است که می‌توانند شاخص کیفیت هوا را به نمایش بگذارند، اما اپلیکیشن Air Matters امکانات بیشتری را در بر می‌گیرد. این برنامه می‌تواند روی آلرژی‌های خاص هم نظارت کند. در این برنامه می‌توانید پیش‌بینی وضعیت سلامت هوا در طول هفته را مشاهده کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Heart Analyzer

برنامه Heart Rate اپل را اجرا کنید تا متوجه عملکرد مفید آن در طول تمرینات ورزشی خود شوید. اپلیکیشن Heart Analyzer جزئیات را جمع‌آوری می‌کند و با استفاده از داده‌های اپلیکیشن Health، روشی را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید آمار بهتری را ثبت کنید.

شما می‌توانید میزان ضربان قلب خود در هفته گذشته را برسی کنید و ببینید در طول جلسات ورزشی اخیر وضعیت ضربان قلب شما چگونه بوده است.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Streaks

از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های Apple Watch برای قرار گرفتن در مسیر درست سلامتی، برنامه Streaks است. این برنامه روی دیوایس‌های آی او اسی تا ۱۲ عادت را شامل می‌شود. روی اپل واچ هم ۶ عادت به شما پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید تا هر روز وظایف را انجام دهید و در مسیر درست زندگی قدم بردارید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Moodistory Mood Tracker

اگر می‌خواهید ببینید در طول یکی دو هفته گذشته، روزهایتان را چگونه سپری کرده‌اید، این اپلیکیشن به شما کمک خواهد کرد. شما می‌توانید احوال هر روز خود را ثبت کنید و این کار انگیزه‌ای برای داشتن حال خوب روزانه را در شما به وجود خواهد آورد. با نصب اپلیکیشن آن روی آیفون، اطلاعات بیشتری را هم در اختیار خواهید داشت.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

One Drop

اگر به دیابت مبتلا هستید، پیگیری گلوکز و همه چیز شما بسیار سخت است. One Drop می‌خواهد این کار را با مشاهده گلوکز، داروها، غذا و فعالیت روی اپل واچ آسوده‌تر از همیشه کند. این برنامه با HealthKit سازگار است. همه این‌ها به شما کمک خواهند کرد قدرتمندتر با دیابت مبارزه کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های Apple Watch

AutoSleep

«خواب خودکار» اسم مناسبی برای این برنامه است. فقط کافیست این برنامه را روی اپل واچ خود نصب کنید و بخوابید. سپس برنامه به صورت خودکار خواب شما را ارزیابی خواهد کرد. صبح که از خواب بیدار شوید اطلاعاتی از جمله مدت زمان خوابیدن، کیفیت خواب، مدت خواب عمیق و تمام اطلاعات مربوط به خوابتان روی صفحه به نمایش درخواهد آمد.

شما حتی می‌توانید این مچ‌بند را به شارژر بزنید و دور مچ دست خود هم نبندید، AutoSleep کار خودش را بلد است.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Vekt

شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن Health اپل، روی آیفون خود وزنتان را کنترل کنید. اما Vekt این کار را راحت‌تر می‌کند. کافیست اپلیکیشن را روی اپل واچ خود اجرا کنید، وزن ایده‌آلتان را از طریق تاج دیجیتالی کنار صفحه انتخاب کنید و آن را ذخیره کنید. این برنامه به شما نشان می‌دهد چقدر با هدف خود فاصله دارید و چ پیشرفت‌هایی داشته‌اید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Start With Yoga

یوگا راهی عالی برای رسیدن به آرامش است، اما همیشه شروع آن می‌تواند مشکل باشد. این اپلیکیشن با نمایش تصاویری ثابت، می‌تواند عوامل حواس‌پرتی را از سر راه شما بردارد و شما را آماده انجام تمرینات یوگا کند. شما می‌توانید مدت زمان ماندن در هر موقعیت را تعیین کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

بهترین برنامه‌های اپل واچ برای امور روزمره

Lost Phone Alert for Watch

همانطور که از نامش پیداست، این برنامه مثل یک مادر خوب که عاشق فرزندش است، به شما کمک می‌کند هرگز آیفونتان را گم نکنید. در واقع این برنامه با ایجاد ارتباط بین اپل واچ و آیفون شما، با دور شدن آیفون از ساعتی که دور مچ دست شما بسته شده به شما هشدار خواهد داد. بنابراین هیچوقت دیگر نگران جا گذاشتن آیفون خود در یک رستوران نباشید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

ESPN

مشغله شما زیاد شده است و نمی‌توانید مسابقات ورزشی تیم محبوبتان را هر از گاهی دنبال کنید؟ این برنامه به شما کمک خواهد کرد نتایج زنده مسابقات ورزشی را دنبال کنید و از آن‌ها عقب نمانید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Just Press Record

اپلیکیشن Just Press Record در آیفون برنامه‌ای عالی برای ضبط سریع صدا با اجرای برنامه و لمس یک دکمه قرمز رنگ بزرگ است. اکنون این برنامه در اپل واچ هم موجود است و می‌توانید حتی بدون آیفونتان هم صداها را به سرعت ضبط کنید. سپس صداهای ضبط شده به فضای ابری منتقل خواهند شد تا بعداً بتوانید آن‌ها را در آیفونتان هم گوش کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

PCalc

برنامه ماشین حساب تا زمان عرضه watchOS 6 از روی اپل واچ حذف شده بود. شما می‌توانید با PCalc یک ماشین حساب جمع و جور روی مچ دست خود داشته باشید و از آن به عنوان یک اپلیکیشن جایگزین عالی برای ماشین حساب اپل استفاده کنید. این برنامه حتی می‌تواند ارزهای مختلف را هم به یکدیگر تبدیل کند.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

FlickType Keyboard

مشخص است که اپل نمی‌خواهد کاربران روی اپل واچ پیام‌هایشان را بنویسند. اما اپلیکیشن FlickType Keyboard برخلاف آن فکر می‌کند و به همین خاطر یک کیبورد QWERTY کامل را روی مچ دست شما ارائه خواهد کرد. هرچند دکمه‌های این کیبورد کوچک است، اما بسیار کاربردی هستند. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند برخی کلمات را پیش از نوشتن شما حدس بزند و همین باعث افزایش سرعت نوشتن شما خواهد شد. کنترل و جابجایی بین کلمات هم از طریق تاج دیجیتالی کنار صفحه انجام می‌شود.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

When Do – A Complication

جاه طلبی زیادی در اپل واچ وجود دارد، اما واقعیت این است که شما در وهله اپل شاید بخواهید اندک تعاملی با ساعت هوشمند خود داشته باشید. این یعنی اپلیکیشن‌های ساده بیشتر مورد پسند کاربران قرار می‌گیرند. اما چه اپلیکیشنی ساده‌تر از When Do ؟

این برنامه مثل یک برگه پر از تقلب سر جلسه امتحان عمل می‌کند. در واقع آن به شما تاریخ تولد عزیزانتان را یادآوری خواهد کرد تا هیچوقت تبریک گفتن به آن‌ها را فراموش نکنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Mint

زندگی‌های امروزی پر از صورت حساب‌ها است و هیچ برنامه‌ای مانند Mint نمی‌تواند شما را در پیگیری آن‌ها کمک کند. این اپلیکیشن اپل واچ مانند نسخه آیفون خود یک راه ساده برای یادآوری صورت حساب‌هایی است که به موعد پرداخت آن‌ها نزدیک می‌شوید. علاوه بر این شما می‌توانید با این برنامه دخل و خرجتان را هم مدیریت کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Fantastical

برنامه Calendar اپل برای مشاهده قرارهای کاری مناسب است، اما اپلیکیشن Fantastical به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به آیفونتان هم به قرارهایتان دسترسی پیدا کنید. کافیست قرارهایتان را در این برنامه وارد کنید تا آن به شما یادآوری کند.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه‌های اپل واچ

MultiTimer

اپلیکیشن Timer اپل گزینه خوبی برای استفاده است، اما فقط به یک تایمر شمارش معکوس محدود می‌شود. اگر گزینه‌های بیشتری را می‌خواهید شما می‌توانید از اپلیکیشنی به نام MultiTimer استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

معرفی برنامه‌های مفید اپل واچ

Pennies

اگر می‌خواهید روی کل بودجه‌ای که در اختیار دارید نظارت دقیق و کاملی را انجام دهید، ما به شما اپلیکیشن Pennies را پیشنهاد می‌کنیم. با این برنامه می‌توانید خرج و دخل روز و هفته خود را زیر نظر بگیرید و بودجه ماهانه خود را برای مصارف مختلف تنظیم کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Deliveries

این یک برنامه عالی است که به شما اجازه می‌دهد پیک تحویل دهنده محصولات را از مبدا تا منزلتان دنبال کنید و از رسیدن لپ تاپ گران قیمتی که به صورت اینترنتی آن را تهیه کرده‌اید، مطمئن شوید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

معرفی برنامه‌های مفید اپل واچ

Chirp for Twitter

یکی از جذابیت‌های اپل واچ، دنبال کردن حساب کاربری توییتری شما روی مچ دستتان است. برای مشاهده پیام‌هایتان در این پلتفرم روی مچ دست خود، از اپلیکیشن Chirp استفاده کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های Apple Watch

Things 3

در روزگاری زندگی می‌کنیم که به سرانجام رساندن تمام کارها می‌تواند خیلی سخت باشد. اپلیکیشن Things 3 با ارائه یک To Do List می‌تواند به شما کمک کند یک به یک تیک تمام کارهایی که برای انجامشان برنامه‌ریزی کرده‌اید را بزنید و هیچ چیزی از قلم جا نماند.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Authy

تأیید هویت دو عاملی گزینه بسیار مهمی برای تضمین امنیت حساب‌های کاربری شما در اینترنت است. شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Authy روی اپل واچ، هویت خود در حساب‌های کاربری را تأیید کنید و مطمئن شوید فقط خودتان به آن‌ها دسترسی دارید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Messenger

شاید فکر اینکه بتوانید به طور کامل به حساب کاربری فیسبوک خود روی مچ دستتان دسترسی پیدا کنید کمی دور از ذهن است، اما حداقل اپلیکیشن Messenger می‌تواند پیام‌رسان فیسبوک را در اپل واچ اجرا کند تا بتوانید با دوستانتان در تعامل باشید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Carrot Weather

برای آنکه از یک بارون سیل آسا نجات پیدا کنید یا مطمئن شوید در معرض آفتاب شدید تردد نمی‌کنید، می‌توانید از اپلیکیشن Carrot Weather استفاده کنید. این برنامه یکی از با دقت‌ترین پیش‌بینی‌های آب و هوایی را ارائه می‌کند.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Dark Sky

گرچه Carrot Weather یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آب و هوای موجود در این فهرست است، اما شما می‌توانید از یک برنامه دیگر به نام Dark Sky هم استفاده کنید. این برنامه پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در ۷ روز آینده را ارائه می‌کند.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

V for Wikipedia

ایده دسترسی به ویکی پدیا روی اپل واچ خیلی جذاب است، اما این سرویس اپلیکیشنی ندارد که بتوانید از آن بهره‌مند شوید. اینجاست که اپلیکیشن V for Wikipedia وارد اپل می‌شود تا بتوانید از طریق آن در کتابخانه بزرگ ویکی پدیا جستجو کنید. یکی از امکانات جذاب دیگری که این اپلیکیشن به شما ارائه می‌کند، توانایی جستجوی خودکار اماکن مهم اطراف شما به صورت خودکار است.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

WikiLink Watch

WikiLink Watch یکی دیگر از مرورگرهای ویکی پدیا برای اپل واچ است. این برنامه به شما کمک می‌کند خیلی سریع با زبان‌های مختلف در بین مباحث موجود در سایت ویکی پدیا جستجو کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های Apple Watch برای بهره‌وری

BFT – Bear Focus Timer

این برنامه می‌تواند بهترین دوست شما باشد. اگر در تایم کاری حواستان به ساعت هوشمندتان پرت می‌شود، می‌‌توانید این اپلیکیشن را روی اپل واچ خود نصب کنید تا مطمئن شوید در طول مدت انجام آن به صفحه ساعت خود نگاه نمی‌کنید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد زمان مورد نظر خود برای فعالیت و البته زمان استراحت را تعیین کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Cheatsheet Notes

Cheatsheet Notes یک اپلیکیشن مناسب برای به یادآوردن موارد مختلفی مانند رمز وای فای است. شما در این برنامه می‌توانید برای موارد مختلفی کدگذاری کنید تا هیچ چیزی از خاطرتان نرود. عملکرد این برنامه چیزی مثل ضربدر زدن روی دست برای فراموش نکردن انجام کاری است.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Noted

اپلیکیشن‌های ضبط صدای زیادی برای اپل واچ وجود دارد، اما Noted یکی از بهترین آن‌ها است. اما دلیل این برتری چیست؟ این برنامه مدت روی صداهای ضبط شده تگ گذاری می‌کند. کافیست هنگام ضبط برنامه، روی صفحه آیکون مربع را بفشارید تا یک تایمرتگ اضافه شود.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Focus

اگر به راحتی حواستان پرت می‌شود، اپلیکیشن Focus به شما کمک خواهد کرد به هیچ چیزی به جز کارتان فکر نکنید. به صورت پیشفرض این برنامه روی دوره ۲۵ دقیقه‌ای با ۵ دقیقه وقت استراحت بین هر دوره تنظیم شده است.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Hours Time Tracking

اگر می‌خواهید زمان از دست شما در نرود و کارهایتان را در طول روز طبق زمانبندی خاصی انجام دهید، کافیست اپلیکیشن Hours Time Tracking را روی اپل واچ خود نصب کنید تا حتی نیازی به دست گرفتن گوشی برای ردیابی آن‌ها هم نباشد.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Drafts

با این برنامه ایده‌هایتان را به سرعت ضبط کنید و یادداشت‌گذاری کنید. این یک برنامه یادداشت برداری سریع است که به شما اجازه می‌دهد بدون تلف کردن و بدون آنکه نکات از ذهن شما خارج شود، آن‌ها را در ساعت هوشمند خود ذخیره کنید. متن‌های شما در یک اینباکس ذخیره خواهند شد.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Clicker

این برنامه هر باری که نمایشگر ساعت هوشمند خود را لمس کنید، یک عدد را می‌شمارد. چند دور ورزش کرده‌اید، چند روز بدون کشیدن سیگار را سپری کرده‌اید یا قصد دارید برای چند نفر غذا تهیه کنید، شمارش با این اپلیکیشن خیلی ساده می‌شود.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

بهترین سرگرمی‌ها و بازی‌ها برای اپل واچ

Dice by PCalc

توسعه دهنده اپلیکیشن ماشین حساب PCalc یک تاس دیجیتالی را برای ساعت هوشمند اپل طراحی کرده است که می‌توانید از آن برای بازی‌های مختلفی که به تاس نیاز دارند استفاده کنید. این برنامه شامل انواع مختلف تاس‌ها است.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

!Rules

!Rules بازی‌های چالشی روزانه را در اختیار شما قرار می‌دهد که در کنار ایجاد دقایق سرگرمی، به تقویت حافظه شما کمک خواهد کرد. رابط کاربری رنگارنگ این بازی به جذابیت‌های آن افزوده است.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Mindkeeper

با Mindkeeper یک بازی جذاب به سبک بازی مشهور Doom را روی اپل واچ خود اجرا کنید. این یک بازی ۳ بعدی با صحنه‌هایی ترسناک است که به شما اجازه می‌دهد با سلاح‌های قدرتمند به جنگ غول‌ها بروید و ساعت‌ها با ساعت خود سرگرم شوید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Asteroid Commando

در این بازی کافیست تاج دیجیتالی روی فریم اپل واچ خود را بچرخانید تا قایق را در مسیر درستی حرکت دهید و از برخورد آن با صخره‌ها جلوگیری کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Night Sky

آیا می‌دانستید اپلیکیشن‌هایی برای گوشی‌های هوشمند توسعه پیدا کرده‌اند که این امکان را می‌دهند گوشی را به طرف آسمان بگیرید و اسم ستاره‌ها را بفهمید؟ حالا این کار به لطف اپلیکیشنی به نام Night Sky روی اپل واچ هم ممکن شده است.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Overcast

Overcast یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پخش‌کننده پادکست در آیفون است. زیرا صداها را تقویت می‌کند و اجازه می‌دهد با صدای بیشتری پادکست‌ها را گوش دهید. این برنامه روی اپل واچ مثل یک ریموت کنترل برای اپلیکیشن آیفون خود کار می‌کند و به شما اجازه می‌دهد از راه دور پادکست‌ها را متوقف کرده، پخش کنید و به پادکست بعدی بروید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ

Shazam

Shazam یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های تشخیص خودکار یک آهنگ است. اگر نمی‌دانید اسم آهنگ و خواننده موسیقی در حال پخش چیست، کافیست اپلیکیشن Shazam را روی اپل واچ خود اجرا کنید تا آن به شما بگوید در حال گوش کردن به چه موسیقی هستید. برای استفاده از این برنامه شما به اپل واچ سری ۳ به بعد نیاز خواهید داشت.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Sky Guide

اپلیکیشن Sky Guide روی آیفون بهترین و دقیق‌ترین راهنمای ستاره‌ها و صورت فلکی است. اکنون نسخه‌ای از آن برای اپل واچ نیز توسعه پیدا کرده که به شما تقویمی از رویدادهای نجومی را ارائه می‌کند تا هیچ یک از آن‌ها را از دست ندهید. به لطف این اپلیکیشن شما همچنین می‌توانید یک ماه را هم به عنوان یک واچ فیس برای اپل واچ خود انتخاب کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Trivia Crack

دوستان خود را در یکی از داغ‌ترین بازیهای تریویا به چالش بکشید. این بازی پرسش و پاسخ شامل صدها هزار سوال در بیش از ۲۰ زبان مختلف است. شما می‌توانید با شرکت کنندگان چت هم کنید و خودتان سوالات را مطرح کنید.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

Tiny Armies

Tiny Armies یک بازی استراتژی برای اپل واچ است. البته نباید از آن انتظار یک بازی در سطح جنگ تمدن‌ها را داشته باشید. آن فقط یک بازی سرگرم کننده است که روی ساعت هوشمند شما به نمایش درخواهد آمد تا برای ساعاتی شما را سرگرم کند.

بهترین اپلیکیشن های اپل واچ

بهترین برنامه های اپل واچ

 *برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطالب زیر را نیز مطالعه کنید.

کار با دوربین آیفون در اپل واچ

پيدا كردن اپل واچ با گوشي

بررسی سلامت باتری اپل واچ

معنای علامت ها و نمادهای اپل واچ

ریست فکتوری اپل واچ

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + سه =