اخبار اپل

لیست دستگاه هایی که آپدیت واچ او اس ۱۰ را دریافت میکنند

لیست دستگاه هایی که آپدیت واچ او اس ۱۰ را دریافت میکنند

نسخه جدید سیستم عامل اپل واچ با نام واچ او اس ۱۰ به تازگی معرفی شد و در این مطلب، قصد داریم با محصولاتی که از نظر اپل آمادگی دریافت این آپدیت را دارند، آشنا شویم…

همان طور که مستحضر هستید، روز دوشنبه ۱۵ خرداد، اپل رویداد WWDC 2023 را برگزار کرد و در خلال آن، نسخه جدید سیستم عامل محصولات مختلف خود را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد که از جمله آن‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در مطالبی جداگانه، با محصولات سازگار با iOS 17 و دیوایس‌هایی که قادر به آپگرید به iPadOS 17 هستند آشنا شدیم؛ حال در این مطلب می‌خواهیم با اپل واچ‌هایی که با نظر کوپرتینویی‌ها می‌توانند آپدیت جدید را دریافت کنند، آشنا شویم.

آقای کوین لینچ مدیر ارشد بخش تکنولوژی اپل در باره watchOS 10 چنین گفته است:

واچ او اس را می‌توان پیشرفته ترین سیستم عاملی دانست که برای ساعت‌های هوشمند طراحی شده و به کمک آن، می‌توانید انتظارات زیادی از یک اسمارت واچ داشته باشید. نسخه دهم از این پلتفرم، تغییرات بزرگی را با خود به همراه آورده است که از جمله آن‌ها، می‌توان به امکان دستیابی سریع‌تر به اطلاعات، واچ فیس‌های جدید، قابلیت‌های جدید برای دوچرخه‌سواران و ابزار مهم در حوزه سلامت اشاره کرد.

نماهای مختلف از واچ او اس ۱۰

نماهای مختلف از واچ او اس ۱۰

اپل واچ های سازگار با واچ او اس ۱۰

لیست محصولات پشتیبانی کننده از watchOS 10 به شرح زیر است:

  • اپل واچ سری ۴
  • اپل واچ سری ۵
  • اپل واچ سری ۶
  • اپل واچ SE (نسل ۱ و ۲)
  • اپل واچ سری ۷
  • اپل واچ سری ۸
  • اپل واچ سری الترا

این بدان معناست که کلیه محصولات پشتیبانی کننده از واچ او اس ۹، امکان دریافت آپدیت جدید را خواهند داشت. اما بد نیست بدانید برای آپگرید به این نسخه، باید آیفونی مجهز به iOS 17 داشته باشید. پس اگر از آیفون X یا آیفون ۸ استفاده می‌کنید، نمی‌توانید اپل واچ خود را به واچ او اس ۱۰ آپگرید کنید.

نسخه توسعه دهندگان watchOS 10 هم اکنون در اختیار توسعه دهندگان قرار گرفته است و نسخه بتای عمومی آن هم در فصل تابستان در دسترس عموم کاربران خواهد بود. نسخه عمومی و اصلی، در فصل پاییز همراه با اپل واچ‌های جدید ارائه می‌شود.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سیزده =