اخبار اپل

نشانه هایی از هدفون اپل در ساختار iOS 14 مشاهده شد

نشانه هایی از هدفون اپل در ساختار iOS 14 مشاهده شد

وبسایت 9To5Mac اخیرا سعی در کشف و دستیابی به نسخه های بسیار ابتدایی iOS 14 کرده است و در این ساختار کدنویسی سیستم عامل iOS 14 یک نماد (آیکن) بسیار کوچک از هدفون روگوشی وایرلس اپل دیده شده است. در تصویر لو رفته زیر میتوانید دو آیکن طراحی شده اپل (برای حالت معمولی و دارک مود) را مشاهده کنید. در ادامه با فراسیب همراه باشید تا بیشتر به این تصویر بپردازیم…

 

هدفون اپل در iOS 14

هدفون اپل در iOS 14

 

درباره تصویر هدفون اپل در iOS 14

آیکون های طراحی شده احتمال میرود برای نمایش درصد باتری دستگاه در ویجت نوتیفیکیشن ها و نوار اصلی نوتیفیکیشن باشد و به این دلیل بسیار کوچک هستند و کیفیت خوبی ندارند، اما همین تصاویر بیان کننده هدفون های بیسیم جدید اپل هست که احتمالا امسال معرفی خواهند شد. احتمال دیگری که وجود دارد عرضه شدن این هدفون ها در دو رنگ سفید و مشکی است و ممکن است دو رنگ بودن تصویر بالا برای دارک مود و حالت عادی نباشد.

این بار اول نیست که مشخصات و نشانه هایی از هدفون های اپل لو میرود و چندی پیش در مطلب ۵ محصولی که اپل احتمالا در همایش بعدی معرفی میکند به این موضوع اشاره کرده ایم. همچنین سه محصول صوتی دیگر اپل یعنی ایرپادز، پاوربیتس و هوم پاد نیز نشانه هایی از آن به بیرون درز کرده بودند.

هدفون اپل

هدفون اپل

 

موضوع دیگری که درباره این هدفون ها مطرح هست طراحی آنهاست که البته نمیتواند از این دو آیکن طراحی این محصول رو به خوبی حدس زد اما میشه بالشتک های روی گوشی های هدفون رو به خوبی دید و ضخامت بخش های مختلف هدفون را مشاهده کرد. جدا از این موضوع گفته میشود این هدفون ها از لحاظ ساختار و نرم افزار شباهت های زیادی به ایرپادز ها خواهند داشت و این موضوع عجیبی نیست.

پیشینه هدفون بیسیم اپل

وبسایت 9To5Mac بیان کرده کد هایی که به آن دسترسی پیدا کرده است مربوط به دسامبر 2019 هست و احتمال میرود اپل از قبل در حال طراحی، توسعه و تولید این محصول بوده و هدفون ها قرار هست همزمان با ریلیز عمومی iOS 14 در پاییز امسال عرضه شوند. شاید هم اپل در مراسم ۱۲ فروردین این محصول را معرفی کند و برای iOS 13 و iPadOS 13 یک آپدیت جهت سازگاری با این هدفون منتشر کند، اما هیچ چیزی معلوم نیست.

هدفون وایرلس اپل

هدفون وایرلس اپل

 

گفته میشود اپل از سال ۲۰۱۸ به دنبال طراحی و تولید یک هدفون رده بالا بوده است اما ظاهرا بعلت وجود چالش های فنی این موضوع به تعویق افتاده. نظر شما درباره این محصول چیست؟ در قسمت دیدگاه ها نظر خود را به اشتراک بگذارید…

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − شش =