اخبار اپل

اپل روی یک اشتراک سخت افزاری بر روی آیفون و آیپد کار میکند!

اپل روی یک اشتراک سخت افزاری بر روی آیفون و آیپد کار میکند!

بر اساس گزارشات بلومبرگ، اپل در حال کار بر روی یک سرویس اشتراکی سخت افزاری مخصوص آیفون و آیپد است. اگر شما نیز از طرفداران محصولات اپل هستید، اما هزینه زیاد آن‌ها به عنوان یکی از مسائل نگران کننده برای شما مطرح بوده است، در ادامه این مطلب با فراسیب همراه باشید تا با سرویس سخت افزاری اپل آشنا شوید!

اپل تصمیم دارد با ارائه سرویس جدید خود، روند خرید محصولات سخت افزاری مشتریان خود را تغییر دهد که قرار است این طرح را از آیفون و همچنین در اواخر سال جاری اجرا کند. بر این اساس، سرویس سخت افزاری اپل به کاربران اجازه می‌دهد تا همانند خرید برنامه و اپلیکیشن از طریق سرویس اشتراکی ماهانه در قبال پرداخت هزینه جزئی، بتوانند آیفون و آیپد مورد علاقه خود را نیز خریداری کنند.

برنامه جدید اپل را با عنوان «biggest push yet into automatically recurring sales» به معنی «بزرگترین اقدام اپل برای فروش مکرر خودکار» می‌شناسند.

آیفون های ۱۲ و ۱۲ پرو

آیفون های ۱۲ و ۱۲ پرو

اپل در حال حاضر به مشتریان خود این امکان را می‌دهد که بتوانند هر خرید سخت افزاری خود را با استفاده از محصول Apple Card انجام دهند. این شرکت همچنین با شراکت با Citizens Bank، قصد دارد برنامه مذکور را برای ارتقای آیفون اجرا کند. این برنامه ارتقا، به مشتریان کمک می‌کند که هر 12 ماه یکبار بتوانند از یک آیفون جدید برخوردار شوند.

هدف از ارائه اشتراک سخت افزاری اپل چیست؟

  • این سرویس اشتراکی، کاربران اپل را برای تهیه سخت افزار مورد علاقه خود به عضویت و تهیه اشتراک در این برنامه ترغیب می‌کند. به گفته بلومبرگ، افرادی ناشناس اظهار داشتند که این پروژه هنوز به مرحله اجرا در نیامده است و همچنان در مرحله توسعه و تکامل است.

سرویس سخت افزاری اپل می‌تواند به بسته‌های Apple One و AppleCare متصل شود. در حال حاضر AppleCare و Apple One مستقل از یکدیگر عمل می‌کنند. لازم به ذکر است که با خرید آیفون از طریق برنامه iPhone Upgrade، می‌توانید به بسته AppleCare نیز دسترسی داشته باشید.

اشتراک سخت افزاری آیفون و آیپد

اشتراک سخت افزاری آیفون و آیپد

  • اهداف این برنامه با برنامه‌های اقساطی متفاوت است بدین معنی که قرار نیست مبلغ دستگاه در 12 یا 24 ماه قسط بندی شود. در واقع، این سرویس با درنظر گرفتن یک هزینه ماهانه برای اشتراک کاربران، خدمات خود را ارائه می‌کند. لازم به ذکر است که که هزینه مذکور نیز به نوع دستگاه انتخابی کاربر بستگی دارد.
در فراسیب بخوانید  همه آنچه تاکنون از آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو می‌دانیم

اپل به طرفداران خود، این اجازه را می‌دهد تا در صورتی که سخت افزاری جدید ارائه شد، بتوانند دستگاه‌های قدیمی خود را با مدل‌های جدید تعویض کنند. همانطور که می‌دانید این شرکت، معمولاً نسخه‌های جدید دستگاه‌های اصلی خود از جمله آیفون، آیپد و اپل واچ را سالی یک‌بار منتشر می‌کند.

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد Citizens One را کنار بگذارد و در عوض iPhone Upgrade Program را ارائه کند. اگر این تصمیم اپل به مرحله اجرا برسد، مطمئناً آن را به سایر محصولات خود از جمله iPad، Mac و Apple Watch نیز گسترش می‌دهد.

نظر شما در مورد سرویس سخت افزاری اپل چیست؟ آیا شما حاضرید برای دسترسی به نسل جدید آیفون و آیپد، هزینه خدمات ماهانه این سرویس را پرداخت کنید؟

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *