آی دیوایس ها

معرفی پنچ قابلیت جدید برای AirPods Pro 2

معرفی پنچ قابلیت جدید برای AirPods Pro 2

در سال گذشته بود که شرکت اپل با عرضه ایرپاد پرو ۲، به‌روزرسانی کاملی را برای هدفون‌های بی‌سیم خود ارائه کرد. حالا، اپل پنج ویژگی جدید به این ایرپادهای خودش اضافه کرده است تا لیست قابلیت‌های جدید یا بهبودیافته آن به 11 مورد افزایش پیدا کند.

صدای تطبیقی یا Adaptive Audio در ایرپاد پرو ۲

ایرپادز پرو ۲ اکنون دارای سه حالت برای کنترل نویز محیطی است. حذف نویز به صورت کاملا موثری دنیای اطراف شما را بی‌صدا می‌کند؛ در واقع، اطراف شما صداهایی وجود دارند و این ایرپاد پرو 2 است که باعث می‌شود تا هیچ چیزی را نشنوید.

نمایی نزدیک از ایرپاد پرو ۲

نمایی نزدیک از ایرپاد پرو ۲

شما معمولا از دو حالت Noise Cancellation یا Transparency در ایرپاد پروهای نسل 1 استفاده می‌کردید حالا نوبت به فناوری کاملا جدیدی رسیده است. این فناوری که با نام Adaptive Audio شناخته می‌شود، به شما این اجازه را می‌دهد تا بدون نیاز به جابه‌جا شدن بین این دو حالت، هر دو حالت را به صورت هم‌زمان داشته باشید!

شرکت اپل می‌گوید که Adaptive Audio می‌تواند که Noise Cancellation و Transparency را به صورتی کاملا پویا با یکدیگر ترکیب می‌کند تا براساس شرایط محیط کاربر بهترین تجربه را در لحظه ارائه دهد. براساس گفته‌های افرادی که از این فناوری استفاده کرده‌اند، Adaptive Audio درست مانند یک جادو عمل می‌کند.

برای مثال، Adaptive Audio به شما این امکان را می‌دهد تا در حین شستن ظروف از Transparency لذت ببرید و سپس با روشن کردن جاروبرقی به صورتی کاملا یکپارچه روی حالت Noise Cancellation می‌رود. نکته جالب این است که شما به هیچ عنوان متوجه تغییر گفته شده نمی‌شوید.

نمایی نزدیک از ایرپاد پرو ۲

کیس ایرپاد پرو ۲

آگاهی از مکالمه یا همان Conversation Awareness

از همان اولین نسخه‌های ایرپاد که در سال 2017 به بازار عرضه شدند، کیفیت صدا و میکروفون بسیار خوبی داشتند و به شما این اجازه را می‌دادند تا به ساده‌ترین شکل ممکن، صدا را متوقف کنید. با استفاده از توقف خودکار، فقط کافیست که یک ایرپاد را از گوشی خود بیرون بیاورید و سپس پخش موسیقی به بهترین شکل ممکن متوقف می‌شود.

Conversation Awareness هم فناوری جدیدی است که ایده‌ای مشابه با توقف خودکار دارد. اگر با روشن بودن Conversation Awareness صحبت کنید، ایرپاد پرو 2 می‌توانید به صورتی کاملا خودکار صدای موسیقی را کاهش دهد تا صدای افرادی که در حال صحبت با آن‌ها هستید را بشنوید.

ایرپادز پرو سری ۲

ایرپادز پرو سری ۲

در زمان فعال شدن این حالت، ایرپاد پرو 2 به صورتی کاملا خودکار نویز پس زمینه را هم حذف خواهد کرد.

حالت بی صدا و صدا دار در AirPods Pro 2

قابلیت Mute or Unmute ممکن است که به اندازه Adaptive Audio و Conversation Awareness جالب به نظر نرسد، اما اگر از ایرپادز پرو 2 خود در یک تماس تلفنی استفاده کنید، بسیار از آن لذت خواهید برد. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا در زمان زنگ خوردن آیفون، با یک‌بار فشار دادن پایه ایرپاد پرو 2، صدای تماس را قطع و با دوبار فشار دادن کاملا تماس را قطع کنید؛ در واقع هیچ نیازی به بیرون آوردن گوشی نخواهید داشت.

ایرپاد پرو ۲ در کنار آیفون

ایرپاد پرو ۲ در کنار آیفون

در کنار این قابلیت، Personalized Volume هم در اختیار خریداری ایرپاد پرو 2 قرار خواهد گرفت که با استفاده از فناوری یادگیری ماشین به کاربران خود اجازه می‌دهد تا شرایط محیطی و فیلم و موسیقی که در حال مشاهده آن هستید را درک کند تا بهترین تجربه را به شما ارائه دهد.

در انتها

در کنار این قابلیت‌های گفته شده، سوییچ خودکار هم هنوز وجود دارد و شما این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از آن، بین دستگاه‌های اپل جابه‌جا شوید. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی اپل، به‌روزرسانی مربوط به این ویژگی اکنون در دسترس قرار دارد و جابه‌جایی بین دستگاه‌های اپل به صورت مشخصی کمتر شده است.

به‌روزرسانی مربوط به این ویژگی‌ها از امروز در دسترس تمام کاربران قرار دارد و شما می‌توانید با به‌روزرسانی سیستم‌عامل آیفون خود به iOS 17، آن‌ها را دریافت کنید.

منبع محتوا: 9to5mac

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مبین محمدی

از وقتی که یادمه سرم تو کامپیوتر بوده و تقریبا هم چهار پنج سالی هست که به صورت تمام وقت یک گیک هستم به صورت پاره‌وقت تولید محتوا می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =