اخبار, اخبار اپل

آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو در رنگ سبز رونمایی شد!

آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو در رنگ سبز رونمایی شد!

در این مطلب از فراسیب، قصد داریم تا نگاه نزدیکی به نسخه جدید و سبز رنگ آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو انداخته و با آن‌ها بیشتر آشنا شویم؛ در ادامه همراه ما باشید…

اپل لحظاتی پیش در رویداد Peek Performance از نسخه سبز رنگ آيفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو رونمایی کرد. اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته چنین اتفاقی برای رنگ بنفش iPhone 12 نیز روی داد و حالا شاهد اضافه شدن رنگ Green به خط تولید آیفون ۱۳ و رنگ Alpine Green به نسخه پرو از این محصول هستیم.

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که شایعات لحظه آخری روی اضافه شدن رنگ سبز به خط تولید آیفون‌های سری ۱۳ اشاره داشتند و در نهایت شاهد چنین اتفاقی بودیم. در ادامه مطلب، اطلاعات بیشتری در مورد نسخه Green آیفون ۱۳ و نسخه Alpine Green آیفون ۱۳ پرو به دست می‌آوریم…

اپل بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان، رنگ سبز را به چرخه تولید آیفون‌های ۲۰۲۱ اضافه کرد. البته مانند سال گذشته، هیچ گونه تغییرات سخت افزاری روی این محصولات صورت نگرفته با همان مشخصات پیشین در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت. پس به این ترتیب تنها چیز جدیدی که شاهد آن خواهیم بود، رنگ سبز است که روی بدنه این گوشی‌های هوشمند شاهد هستیم.

تصویر آیفون ۱۳ سبز رنگ

تصویر آیفون ۱۳ سبز رنگ

به نظر می‌رسد که استراتژی اپل روی ارائه رنگ جدید در میانه راه معرفی نسل جدید آیفون‌ها نتیجه داده و برخی افراد نیز که هنوز به فکر آپگرید نیوفتاده‌اند، از این طریق هیجان بیشتری را تجربه خواهند کرد. سری iPhone 13 کمتر از ۶ ماه است که روانه بازار شده و حالا با نزدیک شدن به موعد رونمایی از خانواده آیفون ۱۴، ایجاد هیجان در میان کاربران برای بروزرسانی گوشی‌های هوشمند یک امر کاملا طبیعی به نظر می‌رسد.

هر دو نسخه سبز رنگ محصولات یاد شده از جمعه پیش رو آماده پیش خرید بوده و از ۱۸ مارچ مصادف با بیست و هفتم اسفند ماه در دسترس خریداران خواهد بود.

تصویر آیفون ۱۳ و آيفون ۱۳ پرو سبز رنگ

تصویر آیفون ۱۳ و آيفون ۱۳ پرو سبز رنگ

نظر شما در مورد رنگ سبز رنگ آیفون‌های سری ۱۳ چیست؟ آیا تمایل یا برنامه‌ای برای خرید آن‌ها در سر دارید؟ نظرات خود را پیرامون این موارد با ما و دیگر خوانندگان فراسیب در میان بگذارید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =