آموزش و ترفند

معرفی 5 تا از ویژگی های مهم برای خرید AirPods Pro 2

معرفی ۵ ویژگی مهم و کاربردی برای انتخاب AirPods Pro 2

ویژگی های مهم برای خرید AirPods Pro 2

ایرپاد پرو ۲ به طور رسمی وارد بازار شد و اولین به‌روزرسانی نسل اول ایرپاد پرو (۲۰۱۹) به حساب می‌آید. عده زیادی هستند که بخواهند از ایرپاد پرو نسل اول به ایرپاد نسل دو مهاجرت کنند. امروز در فراسیب 5 تا از ویژگی های مهم برای خرید AirPods Pro 2 را به شما می‌گوییم تا بتوانید بهتر تصمیم را بگیرید.

بهبود حذف نویز فعال و شفافیت تطبیقی در ایرپادز پرو ۲

اگر از ایرپاد پرو اصلی استفاده کرده باشید، با حذف نویز فعال قدرتمند آن آشنا هستید. اپل در رویداد معرفی ایرپادز پرو نسل ۲ می‌گوید ایرپاد پرو ۲ به لطف تراشه H2 ارتقا یافته، حذف نویز فعال را با دو برابر قدرت بیشتر و بهبود عملکرد ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، تراشه جدید H2 ویژگی Transparency Mode را به Adaptive Transparency ارتقا داده و این ویژگی می‌تواند صداهای بلند محیط را کاهش دهد. در واقع این قابلیت در عین حفظ شفافیت صداهای اطراف، صداهای آزار دهنده مثل آژیر خودرو، ابزار ساختمانی یا حتی بلندگوها در کنسرت را کاهش می‌دهد تا به شنوایی آسیبی وارد نشود.

پنج دلیل منطقی و مهم برای خرید ایرپاد پرو

بنر ایرپادز پرو نسل ۲

تنوع روش های شارژ کردن Airpods Pro 2

یکی دیگر از ویژگی های مهم برای خرید AirPods Pro 2، تنوع روش‌های شارژ کردن آن است. یکی از تغییراتی که بین نسل اول و دوم ایرپاد پرو دیده می‌شود، قابلیت شارژ ایرپاد پرو با کیس MagSafe بود. در واقع ایرپاد پرو را می‌شد با استفاده از کابل لایتنینگ، اکسسوری‌های Qi یا شارژر مگ سیف شارژ کرد.

با معرفی ایرپاد پرو ۲ مشخص شد علاوه بر گزینه‌های قبلی، شارژر وایرلس اپل واچ هم می‌تواند ایرپادها را شارژ کند. این گزینه برای کسانی که MagSafe Duo دارند عالی است!

تبدیل کیس شارژ ایرپاد به ایرتگ!

تعداد کسانی که کیس شارژ ایرپادشان را گم کرده‌اند قابل شمارش نیست. بسیاری از کاربران برای رفع این مشکل از ایرتگ اپل استفاده می‌کنند. ایرپاد پرو بیش از یک سال است که با Find My ادغام شده، اما ایرپاد پرو ۲ حتی از این هم فراتر رفته است. اگر ایرپاد خود را گم کرده‌اید، می‌توانید مطلب آموزش پیدا کردن ایرپادز توسط فایند مای را مطالعه کنید.

در حال حاضر به لطف تراشه جدید U1 موجود در کیس شارژ، قابلیت‌های برنامه Find My و بلندگوهای داخلی جدید، پیدا کردن ایرپاد پرو ۲ بسیار راحت‌تر شده است. با وجود چنین قابلیت‌هایی، ایرپاد پرو ۲ مثل یک ایرتگ عمل می‌کند. راستی گفتیم کیس شارژ ایرپاد پرو ۲ جایی برای اتصال بند هم دارد؟

پنج دلیل منطقی و مهم برای خرید ایرپاد پرو ۲

قابلیت اتصال بند به ایرپاد پرو ۲

بهبود چشمگیر عمر باتری ایرپادز پرو سری ۲

بدون شک یکی از مهمترین ویژگی های مهم برای خرید AirPods Pro 2 بهبود چشمگیر عملکرد باتری است. ایرپاد پرو ۲ با فعال بودن هر دو حالت حذف نویز و شفافیت تطبیقی، تا ۶ ساعت پخش موسیقی ارائه می‌دهد. این میزان شارژدهی در ایرپاد ۳ هم هست، اما بدون هیچ‌کدام از ویژگی‌هایی که گفته شد. زمان پخش موسیقی در ایرپاد پرو نسل یک ۴.۵ ساعت بود که در نسل ۲ به ۶ ساعت افزایش پیدا کرده است.

کیس شارژ مگ سیف به غیر از ۶ ساعت پخش موسیقی، تا ۳۰ ساعت عمر باتری دارد. علاوه بر طول عمر بالای باتری، ایرپاد پرو ۲ تجربه شنیداری عالی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و به نوعی ایرپاد مکس جمع و جور است.

شارژ کیس ایرپاد پرو ۲

شارژ کیس ایرپاد پرو ۲ با شارژر اپل واچ

حسگرهای لمسی جدید

آخرین مورد که البته کم‌ اهمیت‌ترین نیست، یکی دیگر از ویژگی های مهم برای خرید AirPods Pro 2 است و یکی از بهترین ویژگی‌هایی است که اپل در هر مدل از ایرپادها معرفی کرده است و آن چیزی نیست جز سنسورهای لمسی. با اضافه شدن سنسورهای جدید به ایرپاد پرو ۲ می‌توانید با کشیدن انگشت خود به سمت بالا یا پایین، صدا را زیاد و کم کنید و دیگر به سیری یا استفاده از آیفون نیازی نخواهید داشت!

این سنسورهای جدید در کنار سنسورهای فشاری ایرپاد پرو نسل یک هستند و مثل مدل‌های قبل، با فشار دادن پایه ایرپاد می‌توانید به کنترل‌های پخش/مکث و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

سنسورهای لمسی جدید

جمع بندی

ایرپادز پرو نسل ۲ با امکان شارژ وایرلس از طریق شارژر اپل واچ، ردیابی Find My، بازدهی باتری بیشتر، حسگرهای جدید و بهبود عملکرد حذف نویز فعال و شفافیت تطبیقی، یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم حال حاضر است. از دیگر تغییرات ایرپاد پرو ۲ می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳، ارتقا کیفیت صدا و شخصی‌سازی قاب شارژ با امکان چاپ میموجی روی آن اشاره کرد.

اگر هنوز در انتخاب خود شک دارید، توصیه می‌کنیم مطلب جامع مقایسه ایرپاد پرو ۲، ایرپاد پرو ۱ و ایرپاد های نسل ۲ و ۳ را مطالعه کنید تا در تصمیم گیری خود، همه جوانب را بسنجید. نظر شما درباره ایرپاد پرو ۲ چیست؟ آیا قصد خرید و ارتقا دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران فراسیب به اشتراک بگذارید.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =