اخبار اپل

مک بوک پرو M2 Pro و M2 Max معرفی شد!

مک بوک پرو M2 Pro و M2 Max معرفی شد!

نسل جدید مک بوک پرو اپل حالا به صورت رسمی رونمایی شده و دل همه را برده! مک بوک پرو M2 Pro و M2 Max با کمترین تغییر ظاهری در دو اندازه ۱۴ و ۱۶ اینچی عرضه می‌شوند. در این مطلب به رونمایی از مک بوک های جدید می‌پردازیم؛ با فراسیب همراه باشید …

مک بوک پرو ۲۰۲۳ در دو اندازه ۱۴ و ۱۶ اینچی

مک بوک پرو ۲۰۲۳ در دو اندازه ۱۴ و ۱۶ اینچی

مک بوک پرو جدید با پردازنده M2 Pro و M2 Max

همانطور که از مک بوک پرو ام ۲ پرو و ام ۲ مکس انتظار داشتیم، تراشه M2 Pro با ۱۲ هسته پردازنده مرکزی (CPU) و ۱۹ هسته گرافیکی (GPU)، قلب تپنده مک بوک پرو M2 Pro است. در آن سو، M2 Max تا ۳۸ هسته گرافیکی و ۹۶ گیگابایت حافظه اشتراکی رم در اختیارتان می‌گذارد؛ البته با پرداخت پول بیشتر!

تراشه M2 Pro اپل

تراشه M2 Pro اپل

از لحاظ فضای ذخیره‌سازی اطلاعات، از ۵۱۲ گیگابایت SSD تا ۸ ترابایت، حق انتخاب دارید. رنگ‌‌های حرفه‌ای اپل، خاکستری و نقره‌ای، حفظ شده است.

همچنین اپل بسیار بیشتر از گذشته بر روی باتری تمرکز کرده و ادعا کرده است که «طولانی‌ترین عمر باتری مک تا به امروز» را در این مک بوک پرو ها تجربه خواهید کرد؛ ۲۲ ساعت شارژدهی!

در این بین نیز پورت HDMI نسخه ۲.۱ مک بوک پرو ۲۰۲۳ به شما اجازه اتصال به نمایشگر 8K با نرخ فرکانس ۶۰ هرتز و اتصال به نمایشگر 4K با فرکانس ۲۴۰ هرتز را می‌دهد. همچنین Wi-Fi 6E به گفته اپل، دو برابر گذشته سریع‌تر بوده و شما با سرعت بیشتری به دنیای اینترنت و شبکه سازی بی‌سیم متصل می‌شوید.

نمای جلو مک بوک پرو M2 Pro

نمای جلو مکبوک پرو M2 Pro

قیمت MacBook Pro M2 Pro و برادر بزرگترش

مک بوک پرو M2 Pro با پایه‌ترین کانفیگ، ۱۹۹۹ دلار ارزش‌گذاری شده است؛ هیچ تغییری نسبت به دو سال گذشته! همچنین MacBook Pro M2 Pro با نمایشگر ۱۶ اینچ از ۲۴۹۹ دلار شروع می‌شود. فعلا برای تهیه این محصول باید منتظر واردکنندگان بود تا قیمت ریالی آن مشخص شود.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 5 =