اخبار اپل

اپل از مک بوک پرو تاچ بار با چیپ M2 رونمایی کرد!

اپل از مک بوک پرو تاچ بار با چیپ M2 رونمایی کرد!

در خلال کنفرانس WWDC 22 اپل مک بوک پرو با چیپ M2 را معرفی کرد. البته نسخه متفاوتی از نسخه ۲۰۲۱ مک بوک پرو به همراه یک چیپ پرقدرت اپل سیلیکون! در ادامه این مطلب با فراسیب همراه ما باشید…

مک بوک پرو جدید با پردازنده M2 معرفی شد!

مک بوک پرو ۲۰۲۲ در واقع بروزرسانی‌ای برای مک بوک پرو ۱۳ اینچی ۲۰۲۰ است. همان طراحی و پیکربندی اما با پردازنده M2، مجیک کیبورد با تاچ آیدی و بدون ناچ (بریدگی بالای صفحه نمایش).

دستگاه MacBook Pro M2 با ۴۰ درصد عملکرد سریعتر نسبت به رقیب M1 خود، حداکثر ۲۴ گیگابایت حافظه رم اشتراکی و حافظه ۲ ترابایت SSD عرضه می‌شود. همچنین اپل ادعا می‌کند باتری MacBook Pro M2 تا ۲۰ ساعت شارژدهی می‌کند.

نمایی از MacBook Pro M2

نمایی از MacBook Pro M2

صفحه نمایش آن تا ۵۰۰ نیت روشنایی داشته و از Wi-Fi 6 و دو پورت تاندربولت پشتیبانی می‌کند. همچنین به دلیل طراحی یکسان، MacBook Pro M2 با سیستم خنک کننده فعال خود، اجازه ادیت عکس و ویدیو را بدون خالی شدن باتری به کاربر می‌دهد.

مقایسه عملکرد MacBook Pro M2 با نسل‌های پیشین در پردازش بازی

مقایسه عملکرد MacBook Pro M2 با نسل‌های پیشین در پردازش بازی

این کامپیوتر با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار از ماه دیگر میلادی به فروش می‌رسد. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با پردازنده M2 اپل، مطلب تراشه M2 اپل رسما معرفی شد را مطالعه کنید و اخبار WWDC 22 را در مجله خبری فراسیب دنبال کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 14 =