آی دیوایس ها

مقایسه میزان شارژ دهی باتری مک بوک پرو M3 با M2

مقایسه میزان شارژ دهی باتری مک بوک پرو M3 با M2

در این مقاله، از فراسیب قصد داریم عمر باتری مک بوک پرو M3 را با نسل قبلی، یعنی M2، مقایسه کنیم. با بهبود عملکرد چیپ‌های M3، عمر باتری در لپتاپ‌های جدید مک بوک پرو بهبود یافته است. اپل در مدل‌های جدید مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی سال ۲۰۲۳ از چیپ‌های M3 و M3 Pro و M3 Max استفاده کرده است که توانایی بیشتری در ارائه قدرت و کارایی دارند و بهترین کارایی را که تاکنون در مک‌ها دیده شده است را، به ارمغان می‌آورند.

با استفاده از تراشه سیلیکونی سفارشی جدید، اپل توانسته است عمر باتری مک‌بوک پرو را مقداری افزایش دهد. این افزایش در عمر باتری بین ۱ تا ۵ ساعت است و مقایسه دقیق آن بستگی به مدلی دارد که شما معیار مقایسه قرار دادید.

مک بوک پرو M3

مک بوک پرو M3

طول عمر باتری مک بوک پرو M3

با بهبود عملکرد چیپ‌های M3، عمر باتری در لپتاپ‌های جدید مک‌بوک پرو نیز افزایش یافته است. در ادامه، مقایسه‌ای از عمر باتری مک‌بوک‌های پرو جدید با نسل قبلی آمده است.

  • لپتاپ‌های جدید M3 Pro و Max با سایز 16 اینچ، با یک شارژ تنها 22 ساعت پخش ویدیو را ارائه می‌دهند (نسبت به 21 ساعت در M2 Pro/Max)
  • مک بوک پرو M3 با سایز 14 اینچ، با یک شارژ تنها 22 ساعت پخش ویدیو را ارائه می‌دهد (نسبت به 17 ساعت در M2 Pro یا Max MacBook Pro)
  • مک بوک پرو M3 Pro و Max با سایز 14 اینچ، با یک شارژ تنها 18 ساعت پخش ویدیو را ارائه می‌دهند (نسبت به 17 ساعت در M2 Pro یا Max MacBook Pro)

مدل‌های جدید MacBook Pro همچنان از شارژ سریع بهره می‌برند – تا 50٪ شارژ در 30 دقیقه (با آداپتور 96 وات برای مک‌بوک پرو 14 اینچ و 140 وات برای مک‌بوک پرو 16 اینچ)

مشخصات تراشه های M3

مشخصات تراشه های M3

در زیر جزئیات بیشتری در مورد عمر باتری لپتاپ‌های جدید مک‌بوک پرو آمده است.

مک بوک پرو ۱۴ اینچ M3 ۱۴ اینچ M3 Pro یا M3 Max ۱۶ اینچ M3 Pro یا M3 Max ۱۴ اینچ M2 Pro یا M2 Max ۱۶ اینچ M2 Pro یا M2 Max
وب گردی با وای فای ۱۵ ساعت ۱۲ ساعت ۱۵ ساعت ۱۱ ساعت ۱۴ ساعت
تماشای ویدیو ۲۲ ساعت ۱۸ ساعت ۲۲ ساعت ۱۷ ساعت ۲۱ ساعت
آداپتور شارژ در جعبه ۷۰ وات ۷۰ وات ۱۴۰ وات ۶۷ یا ۹۶ وات ۱۴۰ وات
ظرفیت باتری ۷۰ وات‌ساعت ۷۰ وات‌ساعت ۱۰۰ وات‌ساعت ۷۰ وات‌ساعت ۱۰۰ وات‌ساعت
قابلیت شارژ سریع بله بله بله بله بله

 

در انتها

این لپتاپ‌ها با باتری قوی و عمر طولانی، یک گزینه عالی برای کاربرانی هستند که به دنبال تجربه بیشتر و مدت زمان استفاده طولانی از دستگاه خود هستند. در ضمن اپل در کنفرانس خود از آیمک جدید با تراشه M3 نیز رونمایی کرد که مطالعه آن مطلب را نیز پیشنهاد می‌دهیم.

منبع محتوا: 9to5mac.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره غزل لالوند

و در آغاز کلمه بود و کلمه... سالهاست می‌نویسم؛ کلمات را بهم می‌چسبانم تا جمله‌ای شکل بگیرد، که خوشایند و راهگشای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 16 =