اخبار اپل

آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس زرد رنگ رونمایی شد!

آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس زرد رنگ رونمایی شد!

اپل بدون کنفرانس خبری از رنگ جدید آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس رونمایی کرد. از سری آیفون ۱۲ شرکت اپل در ماه مارچ شروع به معرفی رنگ جدید آیفون‌ها کرده است؛ این رسم را در سری iPhone 14 و iPhone 14 Plus نیز به جا آورده است.

آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس زرد رنگ

۱۶ اسفند ماه رنگ زرد آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس رونمایی شد. سفارش iPhone 14 و iPhone 14 Plus زرد رنگ از جمعه ۱۹ اسفند (۱۰ مارچ ۲۰۲۳) شروع می‌شود و آیفون‌ها از ۱۴ مارچ به دست خریداران می‌رسد.

آیفون ۱۴ زرد رنگ

آیفون ۱۴ زرد رنگ

همچنین خط تولید لوازم جانبی آیفون با توجه به رنگ جدید iPhone 14 و iPhone 14 Plus تغییر کرده و حالا می‌توانید از کیس‌های بهاره آیفون نیز استفاده کنید. البته که این قابلیت‌ها برای کاربران خارج از ایران کاربرد دارد.

آیفون ۱۴ و ارتباط ماهواره ای

آیفون نسخه استاندارد و پلاس با پردازنده A15 Bionic معرفی شد که در قلب سری آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ پرو نیز قرار دارد. البته خانواده iPhone 14 که در سایزهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچ عرضه شده‌اند از قابلیت‌های متفاوتی مثل عکس‌برداری بوکه (اما غیرحقیقی) و لرزش‌گیر فوق‌العاده Action Mode که در فیلم‌برداری بسیار کارآمد است.

تمامی رنگ های آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس

تمامی رنگ های iPhone 14 و iPhone 14 Plus

همچنین آیفون ۱۴ از ارتباط اضطراری ماهواره ای نیز پشتیبانی می‌کند که فقط در امریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، بریتانیا و ایرلند در دسترس است. همچنین پس از معرفی iPhone 14 و iPhone 14 Plus در رنگ زرد، اپل اعلام کرد که اواخر مارچ امسال ارتباط اضطراری ماهواره‌ای در کشورهای اتریش، بلژیک، ایتالیا، لوکزامبورگ، هلند و پرتغال پشتیبانی خواهد شد.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 16 =