آموزش و ترفند

نحوه اضافه کردن صدا هنگام خاموش یا روشن شدن خانواده iPhone 14

نحوه اضافه کردن صدا هنگام خاموش یا روشن شدن خانواده iPhone 14

پخش صدا هنگام خاموش یا روشن شدن، قابلیتی است که اپل به اعضای خانواده آيفون ۱۴ اضافه کرده است. در این مطلب از فراسیب قصد داریم نحوه انجام تنظیمات مربوط به این قابلیت را با هم مرور کنیم؛ در ادامه با ما همراه باشید…

یکی از قابلیت‌های جالبی که تنها سری iPhone 14 و iPhone 14 Pro اپل از آن برخوردار است، امکان پخش صدا هنگام خاموش یا روشن کردن این دستگاه است. متأسفانه سایر آیفون‌ها از چنین قابلیتی برخوردار نخواهند بود و برای استفاده از این ویژگی، باید حتما دستگاه خود را آپگرید کرده و یکی از آيفون‌های ۲۰۲۲ را خریداری کنید. البته دو سری آيفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو (و نسخه‌های بزرگتر آن‌ها) نیز با یکدیگر تفاوت‌های بسیاری دارند؛ همچنین شما می‌توانید نقد و بررسی خانواده آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو را در فراسیب مطالعه کنید.

نمایی از آیفون ۱۴ پرو

نمایی از آیفون ۱۴ پرو

آموزش قدم به قدم فعال کردن صدای Boot در آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو

چنین قابلیتی به دلیل درخواست‌های زیاد کاربرانی که از توانایی پایینی در حوزه بینایی برخوردار بوده و متوجه ریستارت شدن، خاموش شدن یا روشن شدن دستگاه خود نمی‌شوند، در دسترس قرار گرفته است و حالا تمامی افراد به کمک روش زیر می‌توانند آن را فعال کنند. روند انجام این پروسه فوق العاده آسان است. اقدامات لازم را به صورت مرحله به مرحله با هم انجام می‌دهیم:

  1. روی هر یک از اعضای خانواده آيفون ۱۴ به اپلیکیشن Settings مراجعه کنید.
  2. صفحه را به پایین هدایت کرده و وارد بخش Accessibility شوید.
  3. از بخش Hearing روی گزینه Audio/Visual ضربه بزنید.
  4. حالا کافی است مانند تصویر زیر، سوییچ مربوط به گزینه Turn On & Off Sounds را در وضعیت روشن قرار دهید.
تصویری از پنجره تنظیمات آیفون ۱۴

تصویری از پنجره تنظیمات آیفون ۱۴

به همین سادگی، تنظیمات مربوطه انجام شده است و از این پس هنگام خاموش یا روشن شدن آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس، صدایی را خواهید شنید و به این ترتیب بدون نیاز به نگاه کردن به نمایشگر، می‌توانید متوجه این موضوع شوید.

هر زمان که اراده کنید، با طی کردن مسیر یاد شده و غیر فعال کردن سوییچ Turn On & Off Sounds می‌توانید این صدای پخش شده هنگام خاموش یا روشن کردن آیفون را حذف کنید.

در فراسیب بخوانید  قابلیت هایی از iPhone 14 و iPhone 14 Plus که احتمالا از آنها خبر ندارید!

در انتها پیشنهاد می‌کنیم اگر آیفون ۱۴ پرو یا آیفون ۱۴ پرو مکس دارید، مطلب نحوه خاموش کردن نمایشگر همیشه روشن را مطالعه کنید. در این مطلب به زمان‌هایی که آیفون شما به طور خودکار صفحه نمایش همیشه روشن خود را خاموش می‌کند نیز پرداختیم!

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *