اخبار, اخبار اپل

آیپد مینی ۶ اواخر ۲۰۲۱ و آیفون تاشو ۸ اینچی سال ۲۰۲۳ رونمایی می‌شود [بروز شده]

آیپد مینی ۶ اواخر ۲۰۲۱ و آیفون تاشو ۸ اینچی سال ۲۰۲۳ رونمایی می‌شود [بروز شده]

یکی از تحلیلگران نامدار حوزه فناوری می‌گوید آیپد مینی ۶ اواخر سال ۲۰۲۱ و آیفون تاشو ۸ اینچی اپل تا سال ۲۰۲۳ وارد بازارهای جهانی می‌شود.

اپل چند روز پیش از محصولات جدید خودش رونمایی کرد، اما این پایان کار نیست و اپل برای سال ۲۰۲۱ همچنان محصولات زیادی دارد که رونمایی کند. یکی از آن‌ها آیپد مینی جدید و دیگری آیفون تاشو است که شایعات زیادی را طی سالیان گذشته از آن شنیده‌ایم.

مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور کمپانی اپل در گزارش جدیدی به پررنگ‌تر شدن این شایعات کمک کرده است. در این گزارش جدید کو گمانه‌زنی‌هایی از آیپد مینی ۶ و آیفون تاشو ۸ اینچی داشته است. پیشتر انتظار می‌رود اپل در ماه آوریل گذشته از تبلت مینی خودش رونمایی کند، اما این اتفاق رخ نداد. رونمایی از این تبلت جدید تا پایان سال ۲۰۲۱ به تأخیر افتاده است.

اما کو می‌گوید هنوز فاصله زیادی تا رونمایی از آیفون تاشو داریم.

[آپدیت] آیپد مینی ۶ به همراه آیپد نسل ۹ و خانواده آیفون ۱۳ در کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۱ اپل رونمایی شد.

آیپد مینی جدید ۲۰۲۱ اپل

اخبار آیپد مینی ۶ و آیفون تاشو اپل

اخبار آیپد مینی ۶ و آیفون تاشو اپل

ششمین نسل iPad Mini اپل قطعاً در سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد. در حالی که قرار بود زودتر شاهد رونمایی از این تبلت باشیم، اما اپل رونمایی از آن را به نیمه دوم سال ۲۰۲۱ موکول کرده است. البته زمان دقیقی برای معرفی آن اعلام نشده است. آنطور که شایعات می‌گویند این تبلت به یک نمایشگر ۸.۴ اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک مجهز خواهد بود. طراحی آیپد پرو و آیپد ایر با ابعاد کوچک‌تر را تصور کنید.

کو می‌گوید عرضه آیپد مینی ۶ در اواخر سال ۲۰۲۱ به صعودی شدن فروش تبلت‌های اپل کمک می‌کند.

[آپدیت] آیپد مینی ۶ با صفحه نمایش ۸.۳ اینچی، حاشیه‌های باریکتر و پشتیبانی از اپل پنسل عرضه شد.

آنچه درباره آیفون تاشو اپل میدانیم

اخبار آیپد مینی ۶ و آیفون تاشو اپل

اخبار آیپد مینی ۶ و آیفون تاشو اپل

مدت‌ها است شایعاتی مبنی بر این که اپل قصد دارد یک آیفون تاشو را تولید کند، شنیده می‌شود. این به غول کوپرتینویی کمک می‌کند با شرکت‌هایی همچون سامسونگ که هم اکنون در بازار گوشی‌های تاشو فعالیت دارد، رقابت کند. اما آنطور که مینگ چی کو می‌گوید اپل برای حضور در این بازار عجله زیادی هم ندارد.

بر اساس جدیدترین گزارش این تحلیلگر آسیایی، گوشی انعطاف‌پذیر اپل به یک نمایشگر ۸ اینچی +QHD مجهز خواهد بود که از یک پنل OLED انعطاف‌پذیر استفاده می‌کند. کو انتظار دارد اپل تا پایان سال ۲۰۲۳ حدود ۲۰ میلیون دستگاه از این آیفون را بفروشد. ۲۰۲۳ همان سالی است که کو انتظار دارد آیفون تاشو وارد بازار شود.

فعالیت در حوزه تولید تلفن‌های هوشمند تاشو یک انتخاب ضروری برای تمام گوشی‌سازهای بزرگ است و تصمیم اپل مبنی بر تولید چنین محصولی معقولانه به نظر می‌رسد. کو می‌گوید این نوع جدید گوشی‌ها جایگزین بسیار مناسبی برای گوشی‌های بالارده بازار هستند. کو انتظار دارد اپل با حضور در دنیای گوشی‌های تاشو، برنده رقابت در این بازار باشد.

کانسپت آیفون تاشو

کانسپت آیفون تاشو

کو می‌گوید:

در حال حاضر گوشی‌های تاشو تلفیقی از گوشی موبایل و تبلت هستند. ولی ما معتقدیم گوشی تاشو تنها یکی از محصولاتی است که می‌تواند از طراحی کاربردی انعطاف‌پذیر استفاده کند. ما پیش‌بینی می‌کنیم در آینده این دستگاه‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی شامل گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها عرضه شوند. و در این بین اپل با توجه به طراحی سخت افزاری مناسب و اکوسیستم میان محصولی خوبی که دارد، می‌تواند برنده بزرگ بازار محصولات تاشو باشد.

بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که عرضه یک محصول تاشو با برند اپل تنها به یک آیفون یا اپل واچ محدود نشود.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + چهارده =