اپلیکیشن های iOS

۶ تا از بهترین برنامه‌های مدیریت مالی آیفون

مدیریت مالی

همه ما دوست داریم کمی کنترل بیشتری بر امور مالی خود داشته باشیم. به نظر می‌رسد که هزینه‌ها از بانک شما خارج می‌شوند و شما نمی‌توانید دقیقاً تمام تراکنش‌های کوچکی را که اتفاق می‌افتند (که می‌تواند به میزان قابل توجهی افزایش یابد) پیگیری کنید. ردیابی هزینه‌ها به این معنی است که شما باید هر خرید را محاسبه کنید، آنها را به صورت دستی، دسته بندی کنید و آنها را ثبت کنید. با این حال، با برنامه‌های مدیریت پول آیفون، می‌توانید همه این کارها را با حداقل تلاش انجام دهید و به شما زمان و انرژی می‌دهد تا کارهای دیگر را انجام دهید!

برنامه‌های مدیریت مالی آیفون

برنامه‌های مدیریت پول آیفون به شما اجازه می‌دهند مقدار پولی که وارد و خارج از حساب می‌شود را اضافه کنید تا بتواند اطلاعات دقیقی از وضعیت مالی شما داشته باشد و گزینه‌های بیشتری برای کنترل درآمد و هزینه‌هایتان در اختیار شما قرار گیرد. برخی از برنامه‌ها عملکردها و اهداف متفاوتی دارند؛ اما کارکرد اولیه هر کدام مشابه است. اگر احساس می‌کنید می‌توانید از یک زندگی مالی سازمان‌یافته‌تر بهره‌مند شوید، ممکن است علاقه‌مند به دانلود برخی از برنامه‌های مدیریت پول آیفون باشید.

آشنایی با ۶ اپلیکیشن مدیریت مالی ios

در اینجا برخی از برنامه های مدیریت پول مورد علاقه ما در آی او اس ۱۶ وجود دارد که می توانید امروز دانلود و استفاده کنید:

1. اپلیکیشن پرطرفدار Mint

اپلیکیشن مدیریت مالی Mint

اپلیکیشن مدیریت مالی Mint

Mint یک برنامه مدیریت پول عظیم آیفون با بیش از ۷۹۴ هزار نظر برای امتیاز کلی 4.8 ستاره است. هر چیزی که در مورد مدیریت پول، تامین مالی و سازماندهی می‌توانید به آن فکر کنید در این برنامه وجود دارد و برای استفاده آماده است. می‌توانید موجودی حساب، هزینه‌های ماهانه، مخارج، امتیاز اعتباری، ارزش خالص و موارد دیگر را جمع آوری کنید. می‌توانید بانک‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها، وام‌ها و هر دارایی مالی دیگری را که دارید به هم متصل کنید تا تصویر کاملی از سلامت مالی خود داشته باشید.

بانک‌های زیادی چنین عملکرد سازمان‌یافته و جامعی ندارند، اما به نظر می‌رسد که Mint یک همراه عالی برای برنامه بانکداری آنلاین شما است. اگر می‌خواهید هوشمندانه‌تر هزینه کنید و بهتر پس‌انداز کنید، Mint ابزارهای متعددی برای کمک به شما در انجام این کار دارد. اگر با تبلیغات در برنامه خود موافق هستید، نیازی به خرید هیچ اشتراک یا طرح ممتاز ندارید. اگر می‌خواهید تجربه ممتاز داشته باشید، می‌توانید گزینه بدون آگهی را با قیمت 0.99 دلار یا بسته پرمیوم را با قیمت 4.99 دلار خریداری کنید که ویژگی‌ها و ابزارهای بهتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید این اشتراک‌ها می‌توانید ابتدا برای خرید گیفت کارت آیتونز از فراسیب اقدام کرده و سپس با شارژ اپل آیدی خود، این اشتراک را تهیه کنید.

2. برنامه مدیریت مالی Plum

Plum یک برنامه محبوب برای کسانی است که در بریتانیا هستند و دارای امتیاز کلی 4.7 ستاره با بیش از ۵۲ هزار نظر است. این برنامه از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به شما کمک کند پول خود را به روشی ایمن و حساب شده سرمایه گذاری کنید، بنابراین می‌توانید رویکردی ساده تر به دارایی‌های خود داشته باشید. گاهی اوقات ما در مورد سرمایه گذاری تصمیمات ضعیفی می‌گیریم، بنابراین داشتن الگوریتمی که کار را برای شما انجام می‌دهد می‌تواند سطحی از راحتی را به برخی افراد بدهد. این برنامه ادعا می‌کند که «به بانک شما مغز می‌دهد»، زیرا چندین الگوریتم، ابزار هوشمند و ویژگی را برای کمک به سازماندهی وضعیت مالی خود پیاده سازی می‌کند.

اپلیکیشن مدیریت پول Plum

اپلیکیشن مدیریت پول Plum

سرمایه گذاری می‌تواند واقعاً پیچیده باشد، به خصوص برای کسانی که معتقدند سرمایه لازم برای تصمیم گیری معنادار را ندارند. با استفاده از Plum، برای شروع سرمایه گذاری، ساختن پول و پس انداز به روش صحیح، نیازی به داشتن تعداد زیادی در بانک ندارید. شما با کاتالوگ ۲۰۰۰ شرکتی که می‌توانید در آنها سرمایه گذاری کنید به سرمایه گذاری سهام بدون کمیسیون دسترسی دارید. ریسک سرمایه گذاری را کنار بگذارید و با Plum آن را آهسته پیش ببرید. احتمالاً متوجه خواهید شد که حساب پس انداز و سرمایه گذاری شما ناگهان بهتر از همیشه به نظر می‌رسد.

3. اپلیکیشن Moneybox برای مدیریت پول در آیفون

Moneybox ادعا می‌کند که پول شما را به چیزی بزرگتر تبدیل می‌کند. این برنامه همچنین در بین مشتریان بریتانیایی محبوب است و به کاربران اجازه می‌دهد تا با حداقل 1 پوند (یا 1 دلار) سرمایه گذاری کنند. در دسترس قرار دادن سرمایه‌گذاری چیزی است که همه می‌خواهند، زیرا همه نمی‌خواهند اپلیکیشن‌های سرمایه‌گذاری خاصی را یاد بگیرند که پیچیده هستند و ویژگی‌های زیادی دارند که می‌توانند مردم را بترسانند. اپلیکیشن‌هایی مانند Moneybox به شما این امکان را می‌دهند که حساب بانکی خود را متصل کرده و بلافاصله با پس‌انداز خود سرمایه‌گذاری کنید.

برنامه مدیریت پول آیفون MoneyBox

برنامه مدیریت پول آیفون MoneyBox

نکته جالب در مورد Moneybox این است که دارای ویژگی گرد کردن است. هر بار که چیزی را خریداری می‌کنید، مثلاً با قیمت 2.30 دلار، می‌توانید بلافاصله 0.70 دلار را به پس‌انداز یا سهام خود کنار بگذارید. این به شما این امکان را می دهد که به صورت غیرفعال یک سبد سرمایه گذاری بسازید که اغلب بهترین تاکتیک برای سرمایه گذاری است. این برنامه دارای طیف وسیعی از ابزارهای مالی دیگر، از حقوق بازنشستگی گرفته تا ویژگی های وام مسکن، و طیف وسیعی از سهام برای بررسی است.

4. اپلیکیشن Personal Capital

Personal Capital اپلیکیشنی است که بر آماده سازی شما برای بازنشستگی تمرکز دارد. این برنامه برای iPad طراحی شده است، زیرا دارای یک رابط کاربری بزرگ با منوهای ناوبری گسترده است که در ردیابی پس انداز شما و برنامه ریزی برای بازنشستگی بسیار عمیق است. اگر برای خدمات پریمیوم هزینه می‌کنید، می‌توانید به ابزارهای سرمایه‌گذاری و بازنشستگی برنامه (که به آن معروف است) دسترسی داشته باشید، اما دارای ویژگی‌های بودجه و سازمان مالی است که آن را در این فهرست قرار می‌دهد.

اپلیکیشن مدیریت مالی Personal Capital

اپلیکیشن مدیریت مالی Personal Capital

برای تجربه‌ای عمیق‌تر، حرفه‌ای‌تر و شخصی‌تر، Personal Capital یک ابزار عالی است.

می توانید سرمایه گذاری‌های خود را به حداکثر برسانید و دارایی‌های مالی خود را رشد دهید. اگر به دنبال چیزی ساده تر برای پیگیری هزینه‌های خود و ثبت امور مالی خود هستید، شاید بخواهید انتخاب متفاوتی را در این لیست در نظر بگیرید.

5. Honeydue برای مدیریت مالی در آیفون

محیط اپلیکیشن Honeydue

محیط اپلیکیشن Honeydue

Honeydue یک برنامه عالی برای زوج‌ها است که می‌توانند سرمایه‌ها را با هم جمع کنند و همه هزینه‌ها را پیگیری کنند. می‌توانید حساب‌های بانکی، سرمایه‌گذاری‌ها، وام‌ها و کارت‌های اعتباری خود را با هم همگام کنید تا بتوانید نمایش دقیقی از وضعیت مالی ترکیبی خود داشته باشید. برخی ممکن است این را کمی نقض حریم خصوصی بدانند، اما بسیاری از زوج‌ها مایلند کنترل بیشتری بر امور مالی مشترک خود داشته باشند. Honeydue برنامه‌ای است که همه چیز را برای شما ساده می‌کند.

به نظر می‌رسد این برنامه بودجه‌بندی به جای کمک به زوج‌ها برای برنامه‌ریزی برای برنامه‌های آینده، بیشتر بر معاملات گذشته تمرکز دارد. بنابراین، در حالی که ممکن است نتوانید از طریق سرمایه گذاری با یکدیگر به رشد مالی بپردازید، می‌توانید با کمک برنامه بهتر پس انداز کنید و باهوش‌تر باشید. اگر شما و شریک زندگیتان به دنبال راه بهتری برای کنترل امور مالی با هم هستید، Honeydue یک گزینه رایگان برای بررسی است.

6. اپ مدیریت پول در آیفون Fudget

اگر با اتصال موجودی‌های بانکی، سرمایه گذاری‌ها و غیره خود احساس راحتی نمی‌کنید، Fudget یک برنامه مدیریت پول iPhone است که بیشتر شبیه یک ماشین حساب کار می‌کند. استفاده از آن بسیار ساده است و لیست ویژگی‌های آن بسیار محدود است. این بر اساس طراحی است، زیرا به نظر می‌رسد راه ساده ای برای ثبت، ردیابی و محاسبه هزینه‌ها به صورت دستی در اختیار افراد قرار می‌دهد.

اپلیکیشن مدیریت مالی Fudget

اپلیکیشن مدیریت مالی Fudget

برخی از ابزارهای پس انداز هوشمند، فرصت‌های سرمایه گذاری یا دستگاه‌های ردیابی خودکار را که می‌توانید با سایر برنامه‌های موجود در این لیست دریافت کنید، دریافت نخواهید کرد، اما اگر به دنبال چیزی بسیار ساده و سرراست هستید، Fudget ممکن است برای شما مناسب باشد.

در آخر

استفاده از اپلیکیشن مدیریت مالی آیفون می‌تواند به شما برای بررسی تراکنش‌های خود، دریافت گزارش ماهیانه، کنترل گردش مالی و همچنین پس‌انداز و سرمایه‌گذاری، کمک شایانی بکند. پس اگر می‌خواهید در دنیای مالی خود پیشرفت احساس کنید، ما در اینجا به ۶ برنامه کاربردی و پرطرفدار مدیریت پول در آیفون پرداختیم.

منبع محتوا: appletoolbox.com

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره غزل لالوند

و در آغاز کلمه بود و کلمه... سالهاست می‌نویسم؛ کلمات را بهم می‌چسبانم تا جمله‌ای شکل بگیرد، که خوشایند و راهگشای شما باشد.