اخبار اپل

آیا اپل واچ ۹ با تراشه ای متفاوت عرضه خواهد شد؟

آیا اپل واچ ۹ با تراشه ای متفاوت عرضه خواهد شد؟

گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل واچ سری ۹ احتمالا با یک پردازنده جدید و مبتنی بر تراشه A15 که اولین بار در آیفون ۱۳ استفاده شده، عرضه خواهد شد. این اطلاعات یا خبر احتمال عرضه اپل واچ ۹ با تراشه ای متفاوت در کانال جدید خبرنامه Power On با گزارشگری گورمن منتشر شده است.

احتمال عرضه اپل واچ ۹ با تراشه ای متفاوت

اپل واچ سری ۹

تراشه اپل واچ سری ۹

اپل واچ سری ۸، مانند سری ۷، از تراشه‌ای استفاده می‌کند که شباهت زیادی به تراشه S6 دارد که در اپل واچ سری ۶ استفاده شده بود. اپل تراشه اپل واچ سری ۸ را S8 می‌نامد، اما این تراشه در حال حاضر دو ساله است و از نظر سرعت، تغییر قابل توجهی نداشته است.

گفته می‌شود احتمال عرضه اپل واچ ۹ با تراشه‌ای متفاوت وجود دارد و تراشه جدید در اپل واچ سری ۹ به جای تغییر نام تجاری نسل قبل، یک «پردازنده کاملا جدید» خواهد بود که اساس طراحی و ساختش با الهام از تراشه A15 خواهد بود.

با تراشه‌ای جدید و به‌روز که با استفاده از فناوری A15 ساخته شده، Apple Watch 9 می‌تواند سرعت و کارایی بسیار بهتری داشته باشد و در نتیجه عملکرد سریع‌تر و عمر بهتر باتری را تجربه خواهد کرد. تراشه جدید می‌تواند به برخی ویژگی‌های به‌روزرسانی شده که اپل قصد دارد در watchOS 10 معرفی کند، کمک کند. در حال حاضر اپل روی رابط کاربری watchOS و ویجت‌های جدید تمرکز کرده است.

اپل واچ اولترا روی مچ دست

اپل واچ اولترا روی مچ دست

در آخر

در حالی که امسال منتظر تغییرات قابل توجهی در watchOS جدید هستیم، اپل واچ سری ۹ تا حد زیادی شبیه به اپل واچ سری ۸ خواهد بود و انتظار تغییر و به‌روزرسانی چشم‌گیری در طراحی محصول نخواهیم داشت. البته که با وجود تراشه جدید، افزایش سرعت نسبتا قابل توجهی را شاهد خواهیم بود.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =