اخبار, اخبار اپل

مشخصات اپل واچ سری ۷، همان طراحی قبلی اما با صفحه نمایش بزرگتر

اپل واچ سری ۷ با دیزاین قبلی، صفحه نمایش بزرگتر و رنگ‌های جدید رونمایی شد

در رویداد سپتامبر اپل که امشب برگزار شد  مشخصات اپل واچ سری ۷ توضیح داده شد، با طراحی قبلی، صفحه نمایش بزرگتر و رنگ‌های جدید. در ادامه این پست از فراسیب به بررسی مشخصات و قیمت این محصول جدید اپل خواهیم پرداخت…

اپل واچ ۷ با طراحی مشابه اپل واچ سری ۶، به همراه نمایشگری بزرگتر، شارژ سریعتر و همچنین در رنگ‌های جدید معرفی شد.

اپل واچ سری ۷ در ابعاد ۴۱ و ۴۵ میلیمتری ارائه می‌شود.

این اپل واچ به خاطر صفحه نمایش بزرگی که دارد، می‌تواند موارد بیشتری را در صفحه نشان دهد و همچنین در کناره‌های ساعت می‌توان اعداد مربوط به نمایش ساعت را مشاهده کرد؛ لازم به ذکر است که اپل واچ جدید از صفحه کلید کامل با قابلیت QuickPath (دسترسی سریعتر) کاملا بهبود یافته و همچنین Watchface های جدید تشکیل شده است و در محیط های داخلی بسیار روشن‌تر دیده می‌شود.

باتری اپل واچ سری ۷ تا ۳۳ درصد سریعتر از نسل‌های پیشین خود شارژ می‌شود. به عبارتی شما هنگامی که ۸ دقیقه اپل واچ خود را به شارژ بزنید، تا ۸ ساعت قادر خواهد بود خواب شما را آنالیز کند.

اپل واچ ۷ از طریق کابل USB-C شارژ می‌شود و همچنین از شارژر مغناطیسی نیز پشتیبانی می‌کند. شایعاتی در مورد اپل واچ ۷ مطرح شده بود مبنی بر اینکه به علت مسطح بودن این ساعت هوشمند و طراحی جدید در لبه‌ها، بندهای آن نیز تغییر خواهند کرد، اما همانطور که در طی رویداد امروز اپل مشخص شد، تمامی این خبرها فقط شایعه بودند و خوشبختانه اپل واچ ۷، با تمامی بندهای گذشته ست می‌شود.

مشخصات و قیمت اپل واچ سری ۷

مشخصات و قیمت اپل واچ سری ۷

اپل واچ جدید در پنج رنگ آلومینیومی جدید ارائه می‌شود که شامل سه رنگ فولاد ضد زنگ جدید و دو روکش تیتانیومی می‌باشد.

دیگر مشخصات اپل واچ سری ۷

علاوه بر ویژگی‌هایی که در بالا ذکر کردیم، این ساعت هوشمند قابلیت‌های دیگری نیز دارد که بخشی از آن‌ها را در ادامه آورده‌ایم:

  • اپل واچ سری 7 با دوام ترین ساعت هوشمند اپل تا به حال است.
  • دارای استاندارد IP6X در برابر گرد و غبار است.
  • در برابر آب مقاومتی برابر با WR50 دارد.
  • صفحه نمایش آن در مقابل ضربه و خط و خش مقاوم است.
  • قابلیت ECG که در پایش ضربان قلب و اکسیژن خون کمک می‌کند را در خود دارد.
  • پشتیبانی از تشخیص سقوط هنگام دوچرخه سواری و ردیابی و کنترل مسیر برای دوچرخه‌های برقی (که به همراه واچ او اس ۸ از راه می‌رسد) 
  • صد در صد از مواد بازیافتی ساخته شده است و این یعنی کمترین زیان به محیط زیست.
مشخصات و قیمت اپل واچ سری ۷

مشخصات و قیمت اپل واچ ۷

طبق گفته‌های اپل، apple watch series 7 در اواخر پاییز امسال عرضه‌ی عمومی می‌شود و این بدان معناست که هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی آن مشخص نشده است. این ادعای اپل می‌تواند نشانگر این باشد که اپل واچ 7 تا اواخر ماه اکتبر به بازار خواهد آمد، اگرچه هنوز تاریخی برای ثبت پیش سفارش این اپل واچ در نظر گرفته نشده است!
اپل واچ سری 3 و SE همچنان در خط تولید اپل واچ، آن هم بدون هیچ گونه تغییری در مشخصات و قیمتشان موجود هستند؛ از لحاظ قیمت هم اپل واچ سری ۷ با همان قیمت اپل واچ سری ۶ از ۳۹۹ دلار قیمت پایه شروع می‌شود؛ البته با توجه به جنس و قابلیت‌های آن، قیمت آن نیز متغیر است و بالطبع بالاتر نیز خواهد رفت.

در این رویداد همچنین اپل از خانواده آیفون ۱۳ پرده برداشت که در مطلبی جداگانه مشخصات و قیمت سری آیفون ۱۳ را بررسی کردیم و می‌توانید مطالعه کنید.

 

*برای خواندن مطالب بیشتر می توانید وارد صفحات زیر شوید.

آموزش کامل راه اندازی اپل واچ جدید بصورت قدم به قدم

تاریخ رونمایی از اپل واچ سری 8 و شایعات پیرامون آن

معرفی و دانلود کاربردی‌ترین و بهترین برنامه های اپل واچ

 

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهسا نمیرانیان

از صفر شروع کردم و تو هر زمینه‌ای یه سرکی کشیدم؛ تولید محتوا (متنی، گرافیکی و ویدیویی)، سئو، دیجیتال مارکتینگ، وردپرس و طراحی سایت و کارای مرتبط تو این زمینه‌ها؛ شروع کارم از 6 سال پیش و با دنیای اپل و محصولاتش بود و هنوزم طرفدار پروپاقرصشم:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 19 =