اخبار اپل

اپل از آیپد مینی نسل ۶ بطور رسمی رونمایی کرد!

اپل از آیپد مینی نسل ۶ بطور رسمی رونمایی کرد!

اپل در کنفرانس سپتامبر خود، از آیپد مینی نسل ۶ پرده برداشت. برخلاف تصورها و شایعات، اپل بهترین موقعیت را برای معرفی آیپد مینی ۶، کنفرانس ماه سپتامبر خود دانست. آیپد مینی نسل ۶ شبیه به آیپد ایر قبلی، با حاشیه باریکتر و عدم حضور دکمه هوم طراحی شده است. با فراسیب همراه ما باشید…

آیپد مینی نسل ۶ با پشتیبانی از اپل پنسل نسل ۲

دقیقاً شبیه به آیپد ایر نسل قبل، آیپد مینی از فیس آیدی پشتیبانی نکرده و تاچ آیدی بر روی دکمه قفل حضور دارد. تاچ آیدی به شما اجازه باز کردن آیپد و تایید پرداخت‌ها و دانلود برنامه‌ها و غیره را می‌دهد.

آیپد مینی نسل ۶

آیپد مینی نسل ۶

از دیگر تغییرات iPad mini 6 می‌توان به حضور تراشه A15 Bionic اشاره کرد. صفحه نمایش ۸.۳ اینچی با قابلیت تغییر هوشمند رنگ صفحه یا True Tone و پورت USB-C و البته ارتباط 5G.

دوربین اصلی به ۱۲ مگاپیکسل بروز شده و یک فلش True Tone به شما در عکاسی کمک می‌کند. این دوربین قابلیت تصویر برداری 4K را نیز دارد. دوربین سلفی نیز از قابلیت Center Stage پشتیبانی می‌کند. با این قابلیت در زمان مکالمه ویدیویی، دوربین به دنبال سوژه رفته و تا حدودی حالت طبیعی مکالمه را ایجاد می‌کند.

به لطف طراحی جدید، iPad Mini 6 از اپل پنسل نسل دوم پشتیبانی می‌کند تا به گفته اپل تجربه شبیه به کاغذ و قلم داشته باشید. همچنین اپل پنسل به لبه آیپد نیز متصل می‌شود.

قیمت آیپد مینی جدید از ۴۹۹ دلار در نسخه پایه شروع می‌شود.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره امیرحسین جبلی

خودم به خودم می‌گم برنامه نویس، همکارام می‌گن تولید کننده محتوا و واقعیت، ترکیبی از خلاقیت، ایده گرفتن، نوشتن و ساختنه. ساختن یک دنیای جدید؛ چه کامپیوتری چه واقعی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 5 =