اخبار, اخبار اپل

سایر محصولاتی که در کنفرانس معرفی آیفون ۱۳ رونمایی شدند

تمامی محصولاتی که در کنفرانس آیفون ۱۳ رونمایی شدند

در رویدادی که اخیرا برگزار شد، اپل علاوه بر معرفی آیفون 13 ، اپل واچ سری 7 و آیپد نسل نهم، لوازم‌های جانبی مختلفی را نیز معرفی کرد که در ادامه قصد داریم بررسی کنیم که چه محصولاتی در کنار معرفی آیفون ۱۳، در این مراسم رونمایی شدند.

محصولات دیگری که در کنفرانس معرفی آیفون ۱۳ رونمایی شدند

در ادامه، لیستی از محصولاتی که کمتر در مورد آن‌ها صحبت شده را آورده‌ایم تا با محصولات جذاب دیگری که در این رویداد معرفی شدند آشنا شوید.

کیف پول و قاب مگ سیف در رنگ‌های جدید پاییزی

در رویداد سپتامبر اپل مشخص شد که این کمپانی قصد دارد کیف پول و قاب مگ سیف را در طرح‌ها و رنگ‌های جدید برای خانواده آیفون 13 عرضه کند. این قاب‌های جدید سیلیکونی و چرمی، دارای بریدگی مخصوص دوربین نیز هستند!

رنگ‌های جدید قاب سیلیکونی شامل صورتی گچی، مریگلد، صورتی (برگرفته از میوه پوملو)، قرمز، دو نوع آبی، مشکی و سبز شبدری است.

سایر محصولاتی که در کنفرانس معرفی آیفون ۱۳ رونمایی شدند

سایر محصولاتی که در کنفرانس معرفی آیفون ۱۳ رونمایی شدند

قاب چرمی در حال حاضر در رنگ‌های ویستریا (ارغوانی متمایل به آبی) جدید، سبز (به رنگ درخت) سکویا، مشکی، قهوه‌ای متمایل به طلایی و رنگ گیلاسی تیره موجود است. طراحی قاب شفاف نیز برای آیفون 13 بروز شده است.

این کمپانی همچنین رنگ‌های جدیدی را برای کیف پول چرمی MagSafe معرفی کرد که در حال حاضر در رنگ‌های قهوه‌ای متمایل به طلایی، ویستریا (ارغوانی متمایل به آبی)، سبز (درخت سکویا)، مشکی و گیلاسی تیره موجود است. جالب است بدانید که کیف پول های MagSafe از این به بعد از قابلیت Find My پشتیبانی می‌کنند؛ به این معنی که اگر اتفاقی آن‌ را بیندازید و یا حادثه‌ی دیگری رخ دهد، آیفون متصل، به شما هشدار می‌دهد.

رنگ‌های جدید کیف پول MagSafe

سایر محصولاتی که در کنفرانس معرفی آیفون ۱۳ رونمایی شدند

اکسسوری‌های AirTag با رنگ‌های جدید

اپل همچنین رنگ‌ها و طرح‌های جدیدی را برای لوازم جانبی های مختلف AirTag در نظر گرفته است.

در کنار اکسسوری‌های جدیدی که برای iPhone ، iPad و Apple Watch معرفی شدند، دسته‌کلیدهای AirTag نیز رنگ و بوی جدیدی به خود گرفتند. این رنگ‌های جدید با مجموعه‌ی بندهای جدید اپل واچ و رنگ‌های جدید قاب‌های آیفون ست شده‌اند! اکنون کلید چرمی اپل برای AirTag در رنگ‌های ویستریا (ارغوانی متمایل به آبی)، قهوه‌ای متمایل به طلایی و مشکی در دسترس است. کلید چرمی Hermès در حال حاضر در برخی از رنگ‌های روشن ارائه می‌شود که از رنگ‌دانه، زرد طلایی، آبی یاقوت کبود و همچنین طلایی تشکیل شدند.

اکسسوری‌های AirTag با رنگ‌های جدید

اکسسوری‌های AirTag با رنگ‌های جدید

برچسب چمدان طلایی جدید هرمس و همچنین کیف‌های جذاب در رنگ‌های مشابه با کلید چرمی ایرتگ نیز عرضه می‌شوند. تمام اکسسوری‌های جدید ایرتگ هرمس از اکنون قابل سفارش هستند و تا یک ماه دیگر نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

رنگ‌های جدید برای folio هوشمند

در کنار آیپد مینی جدید، اپل، رنگ‌های جدیدی را برای folio هوشمند معرفی کرد. رنگ‌های جدید عبارت است از اسطوخودوس انگلیسی و گیلاسی تیره! رنگ اسطوخودوس انگلیسی نیز در حال حاضر برای iPad Pro ، iPad Air و نسل 9 آیپد در دسترس است.
متأسفانه اپل، کاوری به رنگ گیلاسی تیره برای آپید پرو، آپید ایر یا آپید نسل 9 منتشر نکرده است؛ این رنگ در حال حاضر منحصر به فرد iPad mini باقی می‌ماند.

سایر محصولاتی که در کنفرانس معرفی آیفون ۱۳ رونمایی شدند

سایر محصولاتی که در کنفرانس معرفی آیفون ۱۳ رونمایی شدند

رنگ جدید اسطوخودوس انگلیسی به همه رنگ‌های موجود، مانند نارنجی براق، سبز ملارد، آبی تیره، سفید و سیاه اضافه می‌شود. شما می‌توانید آن‌ها را از همین امروز سفارش دهید و اواخر این هفته به دستتان می‌رسند.

کابل شارژ مغناطیسی سریع USB-C برای اپل واچ

هم اکنون می‌توانید کابل جدید شارژ سریع اپل برای اپل واچ سری 7 را از فروشگاه آنلاین اپل سفارش دهید. با استفاده از این شارژر، اپل واچ سری 7 شما تا 33٪ سریعتر شارژ می‌شود؛ با این حساب می‌توانید در حدود 45 دقیقه، به 80٪ شارژ برسید! کابل شارژ مغناطیسی سریع USB-C فقط با اپل واچ 7 سازگار است و سایر مدل‌ها از همان شارژر معمولی بهره خواهند برد.

سایر محصولاتی که در کنفرانس معرفی آیفون ۱۳ رونمایی شدند

این بود لیست محصولاتی که در این مدت کمتر به آن‌ها پرداخته شد و در رویداد سپتامبر اپل در کنار خانواده آیفون ۱۳ رونمایی شدند؛ نظرات خود را درباره مراسمی که اپل اخیرا برگزار کرد و محصولات معرفی شده برای ما بنویسید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهسا نمیرانیان

از صفر شروع کردم و تو هر زمینه‌ای یه سرکی کشیدم؛ تولید محتوا (متنی، گرافیکی و ویدیویی)، سئو، دیجیتال مارکتینگ، وردپرس و طراحی سایت و کارای مرتبط تو این زمینه‌ها؛ شروع کارم از 6 سال پیش و با دنیای اپل و محصولاتش بود و هنوزم طرفدار پروپاقرصشم:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =