اخبار اپل

اپل بزودی اولین مک با پردازنده ARM را معرفی میکند

اپل بزودی اولین مک با پردازنده ARM را معرفی میکند

تحلیلگر معروف اپل، مینگ چی کو ادعا کرده اپل در نیمه اول سایت ۲۰۲۱ اولین مک با پردازنده ARM را معرفی و روانه بازار میکند. البته مدت هاست شایعه میشود اپل از پردازنده های اینتل دیگر قرار نیست استفاده کند و قصد استفاده از پردازنده های اختصاصی خودش رو داره، دقیقا همانند پردازنده های سری A که برای آیفون و آیپد در حال استفاده هست و تا اینجای کار موفقیت آمیز بوده، حال باید ببینیم در خانواده مک نیز به موفقیت میرسه یا خیر. در ادامه با فراسیب همراه باشید…

معرفی مک جدید با پردازنده ARM

اولین مک با پردازنده ARM

اولین مک با پردازنده ARM

طبق گفته مینگ چی کو، انتظار میرود و پشبینی میشود این پردازنده ۵ نانومتری در ۱۲ الی ۱۸ ماه آینده روی محصولات جدید اپل از جمله آیفون 5G، آیپدی که در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ معرفی میشود و یک دستگاه مک که در نیمه اول ۲۰۲۱ معرفی میشود استفاده شود و این کار ها را میتوان جزو استراتژی های مهم محصولات و فناوری شرکت اپل دانست.
با توجه به اینکه پردازنده جزو اصلی ترین و مهم ترین سخت افزار های محصولات به شمار میرود مینگ چی کو معتقد است اپل پس از شیوع اپیدمی، سرمایه گذاری های مربوط به این پردازنده را ۵ برابر افزایش بدهد. علاوه بر این موضوع اپل با اشغال منابع بیشتر از تامین کنندگان مرتبط، مانع پیشرفت سایر رقیب ها خواهد شد.

استیون تروستون اسمیت از توسعه دهندگان اپل پیشنهاد میدهد:

اگر اپل قصد دارد در نیمه اول سال ۲۰۲۱ یک مکینتاش مبتنی بر ARM را معرفی و روانه بازار کند میتواند یک transition kit (کیت انتقال) را برای توسعه دهندگان در WWDC ماه ژوئن منتشر کند. اگر بنا بر معرفی یک کیت انقال هست WWDC ماه ژوئن زمان معرفی آن است.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما اپل اقدام به استفاده از پردازنده های ساخت خود روی مک میکند؟

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =