ریپورتاژ

معرفی اناردونی : مرجع معتبر دانلود اپلیکیشن های iOS

اناردونی | Anardoni

اناردونی یکی از استورهای ایرانی است که به کاربران آیفون خدمت رسانی می‌کند. همانطور که شاید خیلی از شما عزیزان بدانید، مدتی است که کاربران آیفون‌، برای نصب اپلیکیشن‌های ایرانی مورد نیاز خود، به مشکل برخورده‌اند. راهکار قبلی که تمام استورها از آن استفاده می‌کردند و ریسک خیلی بالایی هم داشت، استفاده از پروفایل های اینترپرایز بود و با وجود اینکه هزینه‌های سنگینی برای استورها به دنبال داشت، اما رایگان در اختیار کاربران قرار میگرفت.

این روش با ریسک بالایی ارائه میشد و در بازه های زمانی کوتاه مدت، کاربران با مشکل باز نشدن برنامه‌ها روبرو بودند. اما روشی که در حال حاضر مورد استفاده تمامی استورها قرار میگیرد استفاده از اکانت های ادهاک است که هزینه‌ای به مراتب بیشتر از روش اینترپرایز برای استورها دارد و برای استفاده از آن کاربر باید هزینه ثبت هر دستگاه خود را بطور مجزا پرداخت کند.

معرفی اناردونی

معرفی اناردونی

اگر مایلید بیشتر با نحوه کارکرد این روش آشنا شوید و پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت کنید، پیشنهاد میکنیم این لینک را مطالعه بفرمایید.

شما از طریق اناردونی می‌توانید به بسیاری از اپلیکیشن های بانکی محبوب خود، اپلیکیشن‌های ایرانی پرطرفدار و حتی اپلیکیشن های هکی متنوع دسترسی داشته باشید. در زیر برخی از مزیت‌های استفاده از استور اناردونی را برای شما آورده‌ایم:

  1. امکان استفاده از خدمات اناردونی حتی در خارج از ایران
  2. تنوع بسیار بالای اپلیکیشن‌ها
  3. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  4. بررسی اپ‌های درخواستی کاربران و انتشار آن‌ها
  5. و بسیاری مزیت‌های دیگر که می‌توانید با نصب اناردونی مشاهده کنید.

پنل توسعه دهنگان اناردونی

همچنین اناردونی دارای پنل توسعه دهندگان است که به آنها امکان مدیریت اپلیکیشن‌های خود را می‌دهد.

توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود از طریق این پنل، میزان دانلود تجمیعی به تفکیک ورژن، شمار دانلود‌های یکتا، مشاهده کاربران جدید در هفته، ماه و یا سال گذشته به صورت نمودار و… مربوط به اپلیکیشن خود را مشاهده کنند. در کنار آنالیزهای پیشرفته اپلیکیشن، توسعه‌دهنگان از طریق API می‌توانند از امکاناتی نظیر سیستم ورژن کنترل و زیرساخت خرید درون اپی را در اپلیکیشن‌های خود پیاده سازی کنند.

اپ استور اناردونی

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

2 دیدگاه در “معرفی اناردونی : مرجع معتبر دانلود اپلیکیشن های iOS

  1. سارا فریدونی گفت:

    اناردونی واقعا عالیه?

  2. علیرضا گفت:

    اصلا و تحت هیچ شرایطی به کاربرای اپل پیشنهاد نمیکنم،فقط میگن بزرگترین استور ایرانی!!!!!!!!!!!!!!!! اکثر برنامه هارو موجود ندارن یا آپدیت نیست و فقط الکی تبلیغ میکنن، پشتیبانی فنی در حد فاجعه،فعال شدن اکانت بیش از 3 روز طول میکشه و با هزار تا پیگیری تونستم فعالش کنم،الانم بعد از 1 هفته میگن اکانت شما ریوک شده یعنی دی اکتیو شده و چون زیر 1 ماهه شرکت یکبار قبول میکنه اگر سری بعد این اتفاق بیافته دیگه قبول نمیکنه و باید دوباره اشتراک بخرید،اگر دنبال ریختن پول به زباله هستید امتحانش میارزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =