اخبار سایت

اطلاع رسانی مهم درباره فضای نامحدود گوگل درایو

اطلاع رسانی مهم درباره فضای نامحدود گوگل درایو

محصول فضای نامحدود گوگل درایو مدتیست دچار مشکل شده و در دسترس خریداران نیست؛ این محصول که به مدت کوتاهی در وبسایت فراسیب به فروش میرسید بعلت تحریم و عدم تمایل شرکت گوگل به ارائه این پلن، بدون اطلاع قبلی از دسترس خارج شده است. در ادامه فراسیب بعنوان ریسلر این محصول قصد دارد توضیحاتی در ادامه ارائه دهند.

در ابتدا به این موضوع اشاره کنیم: فراسیب به هیچ عنوان دوست ندارد در هیچ یک از محصولات و خدماتی که ارائه میدهد مشکلی بوجود آید؛ خصوصا چنین محصولات و خدماتی که از اهمیت بالایی برخوردارند تا برای ما و خریداران محصول مشکل ساز شود و بابت بروز چنین مشکلی از خریداران عذرخواهی میکنیم.

مهم: در صورتی که هم اکنون به فضای نامحدود گوگل درایو خود دسترسی دارید هرچه سریعتر نسبت به تهیه بکاپ و انتقال فایل ها به سیستم شخصی خود اقدام کنید.

همانطور که اشاره شد فراسیب در اصل «ریسلر» محصول فضای نامحدود گوگل درایو بوده و این محصول مستقیما توسط فراسیب ارائه نمیشد. اما شرکت ترکیه ای – روسی که فراسیب از آن سرویس را تهیه میکرد طی مکاتبات و پیگیری های شدید صورت گرفته، در ابتدای بروز این مشکل (تاریخ ۲۵ دی ماه ۱۳۹۹) مدت زمان ۱۰ روز کاری را جهت بازگردانی این فضای نامحدود به ما اعلام کرد.

اما پس از گذشت مدت زمان ذکر شده و حتی بیشتر، این درایو ها در دسترس قرار نگرفتند و این شرکت همچنان در حال پیگیری و بازگردانی درایو های نامحدود بود، اما به فروشندگان اطلاع رسانی نکرد. این شرکت مدعیست راه های مختلفی را جهت بازگردانی این درایو ها انجام داده و با شرکت گوگل مکاتبات و تماس های زیادی برقرار کرده اما تا کنون نتیجه مشخصی نداشته است؛ اما این موضوع را به صراحت اطلاع رسانی کرده است: در صورت عدم بازگشت این درایو های نامحدود از طریق ارتباط با شرکت گوگل، راهی (هرچند پیچیده تر) جهت بازگردانی آنها وجود خواهد داشت! لذا جای نگرانی نیست.

در ادامه این مدت زمان ۱۰ روز افزایش یافت و با پیگیری و اعتراض کاربران زیادی مواجه شدیم که فایل های قابل توجهی را در این درایو قرار دادند فراسیب نیز کاملا در جریان نگرانی های خریداران هست و آنها را درک میکند. اما بطور کلی و با توجه به قوانین و مقررات وبسایت فراسیب، کلیه محصولات مجازی فراسیب برای مقاصد غیرتجاری و استفاده شخصی کاربران عرضه و ارائه میشود و بر این اساس فراسیب پاسخگوی اقدامات تجاری خریداران نخواهد بود، همچنین با توجه به شرایط فورس ماژور ذکر شده در قوانین و مقررات فراسیب: تمامی محصولات مجازی وبسایت فراسیب بعلت تحریم ها ممکن است دچار مشکلات مختلفی شوند و در صورت به وجود آمدن تحریم، فراسیب هیچ گونه مسئولیتی بابت رفع مشکل نخواهد داشت. اما با این حال و با توجه به اصول مشتری مداری و پیگیری شدید خریداران، خود را موظف میدانیم نسبت به بروز چنین مشکلات قابل توجهی اقدامات لازم را انجام دهیم.

همچنین ما به هیچ عنوان توصیه نمیکنیم این محصول را مجدد از هر فروشگاه دیگری خریداری کنید. در صورت تمایل به استفاده از فضای گوگل درایو یا هر محصول قابل اهمیت دیگری پیشنهاد میگردد آنرا بصورت قانونی – دلاری خریداری کنید؛ در آخر توصیه اکید میشود به محض در دسترس قرار گرفتن این فضای نامحدود نسبت به دانلود تمامی فایل ها روی سیستم شخصی خود اقدام کنید.

سوالات متداول درباره این مشکل:

چقدر باید منتظر بازگردانی این فضای نامحدود باشیم؟

چیزی مشخص نیست! اما با توجه به تعداد خریداران زیاد این شرکت، آنها در حال پیگیری شدید جهت رفع مشکل و در دسترس قرار گرفتن این درایو ها هستند.

چرا از ابتدای بروز این مشکل، اطلاع رسانی های لازم انجام نگرفت؟

پیش از نگارش و انتشار این محتوا، به ما فقط اطلاع داده شده بود ۱۰ روز کاری میبایست منتظر بود و امروز (۱۵ بهمن) اطلاعات تکمیلی تر به دستمان رسید که اطلاع رسانی از طریق ایمیل، پیامک، تلگرام و واتس اپ خریداران صورت گرفت که میتوان آنرا بالاترین سطح اطلاع رسانی دانست.

چطور میتوانیم از در دسترس قرار گرفتن مجدد این درایو نامحدود مطلع شویم؟

مرتب گوگل درایو خود را بررسی کنید و منتظر اطلاع رسانی های فراسیب از طریق ایمیل و پیامک باشید!

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

1 دیدگاه در “اطلاع رسانی مهم درباره فضای نامحدود گوگل درایو

  1. عرفان گفت:

    ? کاش هرچه زودتر باز شه. واقعا از خیلی برنامه هام عقب افتادم سر فایل هایی که داخلش دارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =