اخبار اپل

آیا در اپل واچ سری 8 و SE جدید شاهد تغییرات اساسی خواهیم بود؟

در این مطلب از فراسیب، قصد داریم اطلاعاتی که در مورد اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE جدید در رسانه‌ها مطرح شده است را مرور کنیم.

ساعت هوشمند اپل را می‌توان یکی از معروف ترین محصولات در این زمینه به حساب آورد. اما اگر تغییرات کوچک در سری هفتم این گجت هوشمند را یک تغییر بزرگ در نظر بگیریم، می‌توان گفت این ساعت هوشمند تا به حال تنها دو بار میزبان تغییراتی در زبان طراحی خود بوده است. در سال گذشته، اخبار زیادی در مورد تغییرات و مبدل شدن سری هفتم اپل واچ به محصولی با لبه‌هایی تخت شنیده می‌شد. اما متأسفانه در نهایت شاهد چنین اتفاقی نبودیم و این گجت با همان طراحی آشنای گذشته، معرفی و روانه بازار شد.

کانسپت اپل واچ 8

کانسپت اپل واچ 8

طراحی تخت در اپل واچ سری 8

اپل از آن دسته شرکت‌هایی است که سیکل تیک تاکی را برای ایجاد تغییرات در محصولات خود پیش رو گرفته است و امسال، نوبت به بخش تیک، یعنی ایجاد تغییرات بزرگ رسیده است. به نظر می‌رسد که در سال جاری میلادی (2022) در کنار ایجاد تغییرات در زبان طراحی خانواده آیفون 14، اپل واچ سری 8 نیز میزبان تحولاتی در این زمینه باشد و به این ترتیب، زبان طراحی آن با بسیار محصولات همخوانی پیدا خواهد کرد.

آخرین تغییرات در زبان طراحی این ساعت هوشمند، به سال 2018 همزمان با معرفی آيفون XS و آیفون XR باز می‌گردد. اما این تغییرات، آنچنان که باید و شاید زیاد نبود و نمی‌توان به صورت کامل و جامع، نام تغییر در زبان طراحی را روی آن گذاشت.

پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل در خانواده آیفون 14، قصد دارد تا مجددا به زبان طراحی آیفون 4 باز گردد. به این ترتیب ایجاد چنین تغییراتی روی اپل واچ سری 8 و تخت شدن کناره‌های بدنه، باعث می‌شود تا زبان طراحی آن با دیگر محصولات همخوانی پیدا کرده و جذابیت بیشتری به خط تولید گجت‌های کمپانی اپل بخشیده شود.

تصویر احتمالی اپل واچ سری 8

تصویر احتمالی اپل واچ سری 8

اپل واچ سری ۷ به جز بزرگ‌تر شدن ابعاد نمایشگر و رنگ‌های جدید، گزینه‌های دیگری برای ارائه خریداران در مقایسه با نسل پیشین خود را به همراه نداشت. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از کاربران و افرادی که به دنبال خرید این ساعت هوشمند بودند، تصمیم به انتظار بیشتر بگیرند تا اپل واچ سری 8 روانه بازار شده و احتمالا تغییرات بیشتری را در آن شاهد باشند.

سنسورها و اسپیکرهای جدید اپل واچ نسل هشت

همچنین شایعاتی که به تازگی در رسانه‌های خبری نقل شده، حاکی از آن است که احتمال اضافه شدن اسپیکرهای جدید به این محصول وجود دارد و به این ترتیب، مطمئنا صدای بلندتر و بهتری از این گجت هوشمند پخش خواهد شد. در کنار این گزینه، قابلیت‌های جدیدی در حوزه سلامت هم به سری هشتم اپل واچ اضافه خواهد شد. اما در این مورد هنوز اطلاعات دقیق و موثقی در دسترس نیست.

اخبار اپل واچ سری ۸

اخبار اپل واچ سری ۸

آقای مینگ‌چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات اپل در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که اپل در نظر دارد تا سنسور تشخیص دمای بدن را به محصول آینده خود اضافه کند. همچنین قابلیت دیگری با نام پایش سطح قند خون کاربران هم در صف انتظار قرار دارد. اما گذشت زمان، این موضوع را ثابت خواهد کرد که کدام یک از ویژگی‌های یاد شده، در محصول نهایی گنجانده خواهد شد.

تغییرات سری جدید Apple Watch SE

کوپرتینویی‌ها همچنین در نظر دارند تا نسل جدید Apple Watch SE را با تغییراتی در زبان طراحی همراه کرده و احتمالا تخت شدن کناره‌های بدنه، بزرگ‌تر شدن نمایشگر و اضافه شدن رنگ بندی جدید به خط تولید این محصول، از جمله این تغییرات به حساب خواهد آمد.

نسخه Rugged از اپل واچ سری 8 که برای افراد خاص طراحی و ساخته خواهد شد نیز از جمله شایعاتی است که در مورد این محصول مطرح شده است. در این مدل، شاهد بدنه مستحکم‌تری نسبت به نسخه‌های پیشین خواهیم بود که از مقاومت بسیار بیشتری در مقابل ضربه یا کار کردن در شرایط سخت برخوردار است.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 6 =