اخبار اپل

آیا مک بوک با چیپ M2 در راه است؟ احتمال رونمایی در کنفرانس 8 مارس!

اپل احتمالا در تاریخ 8 مارس 2022 رویدادی را برگزار و در آن، اقدام به معرفی مک بوک با چیپ M2 خواهد کرد. در این مطلب از فراسیب، اطلاعاتی در این مورد کسب خواهیم کرد.

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که اپل در فصل بهار سال جاری میلادی رویدادی را برگزار خواهد کرد، اما همواره این اتفاق به سورپرایزهایی همراه بوده است که اغلب آن‌ها، به معرفی دیوایس‌های جدید مربوط می‌شود. زنجیره تامین محصولات اپل این بار مدعی شده است که در رویداد پیش رو، احتمالا شاهد رونمایی از مک بوک با چیپ M2 خواهیم بود.

گزارش کارکنان خط تولید مک بوک پرو

به گزارش منبع خبری دیجی تایمز، افرادی که در زنجیره تامین و تولید محصولات اپل مشغول به کار هستند، اعلام کرده‌اند که کلیه کارخانه‌هایی که در تولید قطعات محصولات جدید نقش دارند، این روزها به صورت فول تایم در حال کار هستند تا مک بوک پرو با تراشه جدید M2 را به تولید انبوه قابل قبول مسئولان اپل رسانده و این دستگاه را برای معرفی در کنفرانس پیش رو آماده کنند.

مک بوک پرو 2021

مک بوک پرو 2021

اگر چنین خبری صحت داشته باشد (که احتمال درست بودن آن بسیار زیاد است)، لذا رویداد هشتم مارچ اپل در کنار آیفون SE 5G و آیپد ایر 5، با مدل جدید MacBook Pro با چیپ M2 همراه خواهد بود.

کنفرانس بهاره اپل

در حالی که آقای مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ هفته گذشته از تاریخ برگزاری رویداد فصل بهار اپل رونمایی کرد، اما متاسفانه اطلاعاتی در مورد محصولات معرفی شده در این رویداد در اختیار رسانه‌های خبری نگذاشت. البته او در اظهارات خود به این موضوع اشاره کرد که اپل در فصل بهار سال جاری میلادی (2022) دست کم یک مدل جدید از مک‌ها را به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد کرد.

اما این موضوع باعث شد که اذهان کاربران و اهالی رسانه به سمت نسخه جدید آی مک 27 اینچی و مدل تازه‌ای از مک مینی حرکت کند. از آن جا که خبرهای زیادی در مورد مجهز شدن این دو دستگاه به پردازنده اپل سیلیکون به گوش می‌رسید، احتمال روی دادن چنین اتفاقی نیز دور از ذهن نیست.

احتمال معرفی مک بوک پرو با چیپ M2

احتمال معرفی مک بوک پرو با چیپ M2

وی در پایان سخنان خود، از معرفی مدل پایه مک بوک پرو جدید خبر داد، اما در این خصوص با اطمینان کامل صحبت نکرد. او همچنین به این موضوع اشاره کرد که با وجود برخورداری از تراشه M2 و زبان طراحی جدید، احتمال استفاد از تکنولوژی پروموشن و پنل مینی ال ای دی روی این دستگاه بسیار پایین است. به نظر می‌رسد که این محصول جدید، با قیمت مقرون به صرفه‌تری نسبت به مک بوک پرو با پردازنده M1 Pro و M1 Max همراه خواهد بود.

شایعاتی که اواخر سال گذشته مطرح شده بود، حاکی از این موضوع بود که اپل در نظر دارد تا مک بوک ایر با پردازنده M2 را در فصل بهار سال 2022 رونمایی کند. اما پس از گذشت مدتی، این اتفاق به فصل پاییز موکول شد. خبرگزاری دیجی تایمز تا به حال سابقه درخشانی در حوزه افشای اسرار شرکت اپل از خود بر جای گذاشته است، اما برخی مواقع نیز اخبار ضد و نقیضی را منتشر کرده است. لذا می‌توانیم این خبر را با کمی اغماض در نظر گرفته و تا روشن شدن حقایق بیشتر در این زمینه، منتظر بمانیم.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =