اخبار اپل, تکنولوژی

سایر محصولاتی که در کنفرانس بهاری اپل رونمایی شد؛ از آیفون ۱۲ بنفش تا اشتراک پادکست

سایر محصولاتی که در کنفرانس بهاری اپل رونمایی شد؛ از آیفون ۱۲ بنفش تا اشتراک پادکست

در این مقاله به بررسی سایر رونمایی‌ها در کنفرانس بهاری اپل از جمله نسخه بنفش آیفون ۱۲، مجیک کیبورد جدید همراه تاچ آیدی و دو سرویس نرم افزاری جدید اپل می‌پردازیم.

اپل سه‌شنبه ۳۱ فروردین ماه رأس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران میزبان یک رویداد آنلاین بود که در آن از جدیدترین دستاوردهای خود پرده برداری کرد. در مطالبی جداگانه به رونمایی از آی مک ۲۰۲۱ با طراحی جدید بعد از گذشت یک دهه و تجهیز آن به چیپست Apple Silicon، معرفی نسل جدید آیپد پرو با پردازنده M1 و نمایشگر جدید mini-LED، اپل تی وی 4K جدید مجهز به چیپ A12 و یک ریموت کنترل جدید، گجت کوچک و جذاب ایرتگ برای جلوگیری از گم شدن دستگاه‌های اپلی شما و همچنین اعلام تاریخ رسمی انتشار iOS 14.5 و watchOS 7.4 پرداختیم.

اما این‌ها تمام چیزهایی که در کنفرانس بهاری اپل معرفی شدند نبود. در ادامه توجه شما را به سایر محصولات و دستاوردهای جدید اپل جلب می‌کنیم…

مجیک کیبورد جدید آی مک با تاچ آیدی

مجیک کیبورد جدید آی مک با تاچ آیدی

مجیک کیبورد جدید آی مک با تاچ آیدی

یکی از محصولاتی که امروز به همراه آی مک جدید رونمایی شد، اپل کیبورد جدید بود. مدت‌ها بود که کیبورد اپل با طراحی مشابهی عرضه می‌شد. اما امسال آن بازطراحی خوبی را دریافت کرده، به یک درگاه لایتنینگ تجهیز شده و دارای کلیدهای سودمندی است.

این کیبورد که همراه آی مک از هفته آینده عرضه می‌شود، دارای رنگ‌بندی متنوعی است، Touch ID روی آن تعبیه شده و همچنین کلیدهای جدیدی برای دسترسی آسان‌تر به اموجی، اسپات لایت، حالت Do Not Disturb و همچنین قفل صفحه کامپیوتر مک شما در آن به کار رفته است. اپل این کیبورد را در دو نسخه همراه با پد شماره در سمت راست و فاقد آن طراحی کرده است.

مجیک کیبورد جدید برای آیپد

مجیک کیبورد جدید برای آیپد

مجیک کیبورد جدید برای آیپد

همراه آیپد پرو ۲۰۲۱، اپل از مجیک کیبورد جدید مخصوص آن نیز رونمایی کرد. مجیک کیبورد جدید از امکاناتی مشابه نسخه سال ۲۰۲۰ خود برخوردار است، با این تفاوت که در نسخه سفید رنگ عرضه می‌شود. این کیبورد از اتصال مغناطیسی، نور پس زمینه برای دکمه‌ها و یک ترک پد داخلی برخوردار است. این مدل جدید با آیپد پرو ۱۱ اینچی نسل ۱ تا ۳، آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی نسل ۳ تا ۵ و آیپد ایر نسل ۴ سازگار است.

آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی بنفش

آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی بنفش

آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی بنفش

یکی از نکات جذاب کنفرانس بهاری اپل، رونمایی از آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی در رنگ جدید و زیبای بنفش بود. در این نسخه جذاب، فریم مسطح آلومینیومی دور قاب با رنگ مشابه قاب شیشه‌ای پشتی ترکیب فوق‌العاده‌ای را به وجود آورده است. پیش فروش این دو گوشی از جمعه آغاز می‌شود و درست یک هفته بعد، وارد بازار خواهند شد.

Podcasts Subscription برای پادکست بازهای حرفه‌ای

Podcasts Subscription

Podcasts Subscription

اپل از Podcast Subscription به عنوان مکانی برای شنوندگانی که می‌خواهند به پادکست‌های عالی‌رتبه از سازندگان محبوب خود گوش دهند، رونمایی کرد. شنوندگان با ثبت نام به عنوان مشترکین پریمیوم می‌توانند به طیف گسترده‌ای از پادکست‌های بدون تبلیغات اثر سازندگان محبوب دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این دسترسی زودهنگام یا انحصاری به برخی دیگر پادکست‌ها را نیز در اختیار خواهند داشت. استودیوهای مطرحی نظیر Los Angeles Times یا Sony Music Entertainment از جمله سازندگانی هستند که در اشتراک پادکست اپل حضور خواهند داشت.

پرداخت خانوادگی با Apple Card Family

Apple Card Family

Apple Card Family

Apple Card Family یک راه جدید برای کاربرانی است که می‌خواهند اپل کارد خود را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارند، روی خریدها نظارت کنند، مخارج را مدیریت کنند و همراه با کاربرانی که در Family Sharing گرد هم آورده‌اند، یک کارت اعتباری گروهی ایجاد کنند. شما می‌توانید تا ۵ کاربر را به اکانت اپل کارت خود اضافه کنید. البته همه‌ی آن‌ها باید عضو گروه Family Sharing باشند و ۱۳ سال یا بیشتر داشته باشند.

قاب‌های مگ سیف و کیف پول آیفون با رنگ‌بندی بهاره 

قاب‌های مگ سیف و کیف پول آیفون با رنگ‌بندی بهاره 

قاب‌های مگ سیف و کیف پول آیفون با رنگ‌بندی بهاره

اپل شب گذشته از قاب‌های جدید مگ سیف آیفون رونمایی کرد. این قاب‌های سیلیکونی و چرم طیف گسترده‌ای از رنگ‌بندی بهاره را شامل می‌شوند. این کلکسیون جدید شامل قاب‌های سیلیکونی در مدل‌های Capri Blue ،Pistachio ،Cantaloupe و همچنین Amethyst می‌شود. قاب چرمی در مدل Arizona و همچنین قاب کیف پول آیفون نیز در مدل Deep Violet عرضه می‌شود.

 
اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =