آموزش و ترفند iOS

حذف اکانت اینستاگرام از داخل اپلیکیشن توسط آیفون

حذف اکانت اینستاگرام از داخل اپلیکیشن به کمک آیفون

حذف اکانت اینستاگرام برای برخی کاربران به عنوان یک دغدغه بزرگ به حساب می‌آید. بد نیست بدانید شرکت Meta در آخرین بروزرسانی این نرم افزار برای iOS، امکان انجام چنین کاری را از داخل اپلیکیشن مهیا کرده است. در ادامه مطلب با فراسیب همراه باشید تا نحوه انجام این کار را با هم بررسی کنیم…

قوانین جدید اپ استور توسعه دهندگان را مجبور کرده است تا بهترین و ساده‌ترین راه برای حذف اکانت را به داخل اپلیکیشن‌ها آورده و در اختیار کاربران بگذارند. تا پیش از این برای حذف اکانت اینستاگرام شما محکوم به استفاده از مرورگر و نسخه وب بودید. اما این قانون جدید باعث شده تا توسعه دهندگان شرکت متا این روند را به داخل Instagram App نیز بیاورند تا کاربران در صورت نیاز بتوانند این کار را به راحتی انجام دهند.

این قابلیت در آخرین آپدیت اپلیکیشن Instagram در دسترس کاربران قرار گرفته و آن ها با پشت سر گذاشتن ساده‌ترین مسیر ممکن، می‌توانند اکانت خود را به آسانی حذف کنند.

صفحه ورود به اپ اینستاگرام

صفحه ورود به اپ اینستاگرام

سخنگوی متا نیز در این باره چنین گفته است:

ما قصد داریم تا بهترین امکانات برای کنترل اکانت را در اختیار کاربران بگذاریم تا لذت استفاده از اینستاگرام برای آن‌ها دو چندان شود. به همین خاطر ما امکان حذف اکانت اینستاگرام را به داخل اپلیکیشن آورده‌ایم تا با اطمینان خاطر و در صورت تمایل، بتوانید این کار را به راحتی انجام دهید.

نحوه حذف اکانت اینستاگرام روی آيفون در اپلیکیشن اینستاگرام

  • برای انجام این کار مانند تصویر زیر وارد پروفایل خود شده از منوی بالایی روی آیکون سه خط افقی ضربه بزنید.
  • حالا از منویی که از پایین صفحه باز می‌شود، گزینه Settings را انتخاب کنید تا وارد تنظیمات اینستاگرام شوید.
  • در صفحه جدید وارد بخش Account شوید.
مراحل ورود به تنظیمات اکانت اینستاگرام

مراحل ورود به تنظیمات اکانت اینستاگرام

  • حالا مانند تصویر زیر ابتدا گزینه Delete account را انتخاب کنید.

همان طور که می‌بینید در این بخش به شما پیشنهاد می‌شود که به جای حذف اکانت اینستاگرام از گزینه غیرفعال کردن اکانت خود استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا اکانت شما از دسترس خارج شده، اما همه چیز تا بازگشت دوباره شما در سر جای خود باقی بماند.

اما حذف اکانت اینستاگرام باعث می‌شود تا کلیه اطلاعات، تصاویر، ویدیوها، کامنت‌ها، لایک‌ها و فالوورهای شما به صورت قطعی از بین برود.

همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، اگر در بازه ۳۰ روزه از این اقدام خود پشیمان شوید، می‌توانید مجددا لاگین کرده و از حذف شدن اطلاعات‌تان جلوگیری به عمل آورید. اما اگر چنین کاری را انجام ندهید، کلیه اطلاعات یاد شده به صورت کامل حذف خواهد شد.

مراحل حذف اکانت اینستاگرام در آیفون

مراحل حذف اکانت اینستاگرام در آیفون

وب سایت TechCrunch گزارش داده است که سایر اپلیکیشن‌های زیر مجموعه متا مانند واتساپ نیز مجبور به تبعیت از این قوانین جدید هستند. بد نیست بدانید که به تازگی نیز اپلیکیشن Telegram حذف اکانت از داخل برنامه را در آپدیت اخیر خود اضافه کرده است. پیشنهاد می‌شود برای استفاده از ویژگی‌های جذاب تلگرام، خرید تلگرام پریمیوم را از سایت فراسیب انجام دهید.

شما به عنوان یکی از کاربران اینستاگرام، چه احساسی نسبت به قابلیت یاد شده که به تازگی به این اپلیکیشن اضافه شده است دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مطلب نحوه بازگردانی استوری های حذف شده در اینستاگرام را مطالعه کنید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

1 دیدگاه در “حذف اکانت اینستاگرام از داخل اپلیکیشن توسط آیفون

  1. Reza گفت:

    با سلام والا من به آخرین نسخه بروزرسانی کردم ولی بازم گزینه دلیت اکانت ندارم داخل تنظیمات اینستاگرام
    گوشیم ۱۲ پرومکس هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + یازده =