آموزش و ترفند iOS

چگونه وضعیت آنلاین اینستاگرام خود را مخفی کنیم؟

چگونه وضعیت آنلاین اینستاگرام خود را مخفی کنیم؟

این روزها اکثر شبکه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های چت دارای ویژگی‌ای هستند که نشان می‌دهد کاربر آخرین بار چه زمانی آنلاین بوده یا در حال حاضر آنلاین است یا خیر که بسته به موقعیت شخصی یا کاری شما می‌تواند مفید یا مضر باشد. در این مطلب به بررسی نحوه خاموش کردن وضعیت آنلاین اینستاگرام می‌پردازیم.

ویژگی مخفی سازی اینستاگرام 

واتس‌اپ شامل یک وضعیت اختیاری «آخرین بازدید» برای شخصی است که با او در یک مکالمه، چت می‌کنید. در حالی که اینستاگرام به شما می‌گوید زمانی که کاربر در حال مشاهده پیام‌های او در دایرکت خود هستید، چه مدت از فعال بودن آن گذشته است. اینستاگرام همچنین یک نقطه سبز رنگ را در کنار عکس پروفایل و نام آن‌ها نشان می‌دهد، اگر فرد در حال حاضر در برنامه آنلاین باشد.

آموزش hide کردن لایک و ویو در اینستاگرام

آموزش خاموش کردن وضعیت آنلاین در اینستاگرام

با این حال، گاهی اوقات، به هر دلیلی، ممکن است نخواهید کسی بداند آخرین بار چه زمانی در رسانه‌های اجتماعی فعال بوده‌اید. خوشبختانه، واتس اپ و اینستاگرام هر دو به شما امکان می‌دهند وضعیت فعالیت خود را در برنامه مخفی کنید. در اینجا تمرکز ما بر روی نحوه مخفی کردن وضعیت اینستاگرام است.

مخفی کردن وضعیت آنلاین اینستاگرام

  1. اپلیکیشن Instagram را اجرا کنید.
  2. روی نماد پروفایل در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید.
  3. روی سه خط در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید.
  4. روی Settings بزنید.

    مسیر دسترسی به تنظیمات اینستاگرام

    مسیر دسترسی به تنظیمات اینستاگرام

  5. روی Privacy ضربه بزنید.
  6. روی Activity Status بزنید.
  7. برای خاموش کردن نمایش وضعیت فعالیت، روی سوئیچ ضربه بزنید.
تنظیمات حریم خصوصی و وضعیت آنلاین در Instagram

تنظیمات حریم خصوصی و وضعیت آنلاین در Instagram

از الان به بعد دیگه می‌توانید مثل یک روح در اینستاگرام بچرخید و کسی از حضور شما با خبر نشود.

در آخر

در دنیای امروزی، اینستاگرام را شاید بتوان بیشترین و پراستفاده‌ترین اپلیکیشن جهان دانست. اپلیکیشنی که تقریبا اکثر افراد دارند و یکی از راه‌های اساسی ارتباط با دوستان و افراد مختلف شده است. در این مطلب به موضوع حس امنیت بیشتر با خاموش کردن قابلیت Activity اینستاگرام پرداختیم. در مطلبی مشابه نیز به موضوع فعال کردن قابلیت Vanish Mode در اینستاگرام پرداختیم که چیزی شبیه به Secret Chat در تلگرام است. همچنین اگر استفاده زیادی از پیامرسان تلگرام دارید پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده از قابلیت‌های جذاب آن خرید اکانت تلگرام پرمیوم را از فراسیب بصورت قانونی انجام دهید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره غزل لالوند

و در آغاز کلمه بود و کلمه... سالهاست می‌نویسم؛ کلمات را بهم می‌چسبانم تا جمله‌ای شکل بگیرد، که خوشایند و راهگشای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *