آموزش و ترفند

آموزش کامل ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره تلفن

آموزش کامل ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره تلفن

ساخت اپل آیدی این روزها بسیار سخت‌تر از پیش شده است. چرا که اپل سخت‌گیری‌های خود در این زمینه را بیشتر از پیش کرده و به این ترتیب بدون داشتن شماره تلفن مجاز، نمی‌توانید Apple ID دلخواه خود را بسازید…

اگر قصد تهیه Apple ID را دارید، پیشنهاد می‌کنیم خرید اپل آیدی را در فراسیب انجام دهید.

اپل موزیک نام سرویس استریم موزیک شرکت اپل به حساب می‌آید که طرفداران مخصوص به خود را دارد. اما خوشبختانه کوپرتینویی‌ها هیچ محدودیتی در این زمینه قائل نشده و امکان دسترسی به این سرویس استریم را به پلتفرم‌های دیگر از جمله اندروید داده است. به این ترتیب کاربران این سیستم عامل می‌توانند با دانلود اپلیکیشن اپل موزیک و تهیه اشتراک، از موزیک‌های روز دنیا و آثار فاخر هنرمندان مختلف استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شناخت کاربردهای اپل آیدی، می‌توانید مقاله اپل آیدی چیست را مطالعه فرمایید.

ساخت اپل آیدی با اپلیکیشن اپل موزیک روی اندروید

ساخت اپل آیدی با اپلیکیشن اپل موزیک روی اندروید

ساخت اپل آیدی بدون نیاز به شماره مجازی

اما نکته حساس و جالب ماجرا اینجاست که در کنار گوش دادن به موزیک، شما می‌توانید از این سرویس موزیک برای ساخت Apple ID کمک بگیرید. برای انجام این کار کافی است ابتدا اپلیکیشن Apple Music را از پلی استور گوگل و روی گوشی هوشمند یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید خود نصب کنید. اگر محصول اندرویدی در دسترس شما نیست، می‌توانید اپلیکیشن اپل موزیک را روی ویندوز ۱۱ خود نصب کنید.

حالا نوبت به مرحله راه اندازی اپلیکیشن Apple Music رسیده است که باید ابتدا قوانین اپل را با زدن دکمه Agree تأیید کرده، در صفحه Welcome روی دکمه continue کلیک و در نهایت هم Sign In را انتخاب کنید.

سه مرحله ابتدایی به صورت تصویری

سه مرحله ابتدایی به صورت تصویری

در این مرحله اپل از شما می‌خواهد که مشخصات اپل آیدی و رمز عبور خود را وارد کنید؛ اما از آن‌جا که شما به دنبال ساخت اپل آیدی هستید، روی گزینه Create an Apple ID در پایین صفحه ضربه بزنید.

حالا صفحه‌ای پیش روی شما قرار می‌گیرد که به ترتیب توضیحات هر یک را ارائه خواهیم داد:

  • Apple ID: در این قسمت باید یک آدرس ایمیل معتبر مربوط به خودتان را وارد کنید. این آدرس ایمیل همان اپل آیدی شما خواهد بود. لذا آدرسی را وارد کنید که به آن دسترسی داشته باشید.
  • Password: این بخش همان‌طور که از نامش پیداست، باید رمز عبور اپل آیدی خود را وارد کنید که حتما باید شامل یک حرف بزرگ، یک حرف کوچک و یک عدد باشد.
  • First Name و Last Name: به ترتیب نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.
  • Birthday: تاریخ تولد خود به میلادی را وارد کنید.
  • Country/Region: این گزینه را بهتر است روی United States تنظیم کنید.

در نهایت تیک گزینه Agree to Terms & Conditions را برای قبول کردن شرایط اپل برای ساخت اپل آیدی بزنید.

حالا به آدرس ایمیل خود مراجعه کرده، صندوق اینباکس را چک کرده و کد تأیید ارسال شده از سوی اپل را در صفحه جدید وارد کرده و روی دکمه قرمز رنگ CONTINUE ضربه بزنید.

سه مرحله دوم به صورت تصویری

سه مرحله دوم به صورت تصویری

به همین سادگی اپل آیدی شما ساخته شده و آماده استفاده خواهد بود. اما پیشنهاد می‌کنیم برای تکمیل اطلاعات و اضافه کردن سوال‌های امنیتی، به Apple ID مراجعه و این مراحل را برای جلوگیری از هک شدن و عدم دسترسی افراد متفرقه به اطلاعات‌تان انجام دهید.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره مهدی ده نبی

با این که فارغ التحصیل عمرانم، اما علاقه‌ام هیچ ربطی به رشتم نداره... :/ به صورت زامبی گونه ( :دی ) به دنیای اپل و محصولاتش علاقه دارم و از نوشتن تو این حوزه و بالا بردن اطلاعات بقیه در مورد دیوایس‌های اپل شدیدا لذت میبرم :) امیدوارم گوشه‌ای از این لذت و علاقه من موقع خوندن مطالبم به شما هم منتقل بشه :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + دو =