اخبار اپل

نسل جدید صفحه نمایش اپل واچ تا ۲۰۲۵ تولید و عرضه نمی‌شود

نسل جدید صفحه نمایش اپل واچ تا ۲۰۲۵ تولید و عرضه نمی‌شود

طبق شایعاتی که در چند ماه اخیر منتشر شده بود، انتظار داشتیم اپل واچ در آینده‌ای نه چندان دور به جای نمایشگر OLED از Micro-LED استفاده کند. «راس یانگ»، تحلیل‌گر حوزه فناوری، اعلام کرده طبق تصمیم اپل، نسل جدید صفحه نمایش اپل واچ تا ۲۰۲۵ تولید و عرضه نمی‌شود.

اپل واچ با صفحه نمایش بزرگتر و فناوری میکرو ال ای دی

«جف پو»، یکی دیگر از تحلیل‌گران حوزه فناوری، گزارش داده اپل واچ اولترا با فناوری Micro-LED و نمایشگر بزرگ‌تر در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. بلومبرگ اندکی بعد این گزارش را تأیید و اعلام کرد تا پایان سال ۲۰۲۴ اپل نمایشگرهای «بالارده‌ترین ساعت‌های اپل» را جایگزین خواهد کرد.

با این حال، «راس یانگ» در توییتر می‌گوید اپل این تصمیم را تا نیمه دوم سال ۲۰۲۵ به تعویق انداخته است. البته او جزئیات بیشتری درباره این تأخیر ارائه نکرده است. اما با توجه به زمان‌بندی دقیق اپل، تأخیر و چالش‌های تولید می‌تواند قابل انتظار باشد.

نسل جدید صفحه نمایش اپل واچ

در حال حاضر اپل واچ از نمایشگر اولد استفاده می‌کند و این نمایشگر اولین بار در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. نمایشگر Micro-LED می‌تواند سطوح بالاتری از روشنایی را تجربه کند و خروجی رنگ ثابت‌تری نسبت به نمایشگرهای اولد دارد.

نمایشگر Micro-LED در مقایسه با اولد احتمال خرابی و سوختگی کمتری دارد. فناوری Micro-LED بسیار کارآمدتر و کم‌مصرف‌تر از اولد است و برای دستگاهی مثل اپل واچ که هر دقیقه عمر باتری در آن مهم است، بسیار مناسب است.

بلومبرگ نسل بعدی نمایشگرهای اپل واچ را «روشن‌تر، با رنگ‌های زنده‌تر و توانایی دید بهتر در زوایای مختلف» توصیف کرده است.

اشتراک اپل آرکید

اشتراک اپل آرکید

author-avatar

درباره صبا سعادت جو

فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی، دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار و عاشق فناوری و هر چیزی که تو این حوزه قرار می‌گیره. طرفدار دو آتیشه برند اپل و عاشق نوشتن درباره محصولات و تولیدات جدید در حوزه تکنولوژی. تولید محتوا و زبان انگلیسی دو تا از علایق زندگیشه و از این کار لذت می‌بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + چهار =